Loading...
nl

geen verklaring.

raymond1984
raymond1984 feb 20 '07
Nou heb ik iets !@#$ weird mee gemaakt.
ik lag dus in bed dacht dat ik wakker was, ik had me ogen open, maar toen hoorde ik onder dat mijn vader, moeder en broer-tje, aan het dollen/schreeuwen waren, mijn moeder kwam dus naar boven om de was te doen, ik vroeg dus, MAM WAT WAS DAT BENEDE!, mijn moeder antwoorde daarop, ???wat bedoel je??? ik antwoorde er op, ja dat gescreeuwts, mijn moeder wist d'r niks van, dus onder ook naargevraagt en daar wisten hun ook niks vanaf.
dus wat zou dit geweest kunnen zijn, ik weet wel dat een geest contact met je op kan nemen tussen wakker en slaap mode, maar dit was weird, weten jullie mieschien raad?
M.v.g. Raymond
Delen:
Thomas A
Thomas A feb 20 '07
Wat nam jou zo ver mee in jouw "stille wereld" toen je het tumult hoorde?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '07
Het lijkt alsof je iets hebt opgemerkt uit gene zijde. Was je aan het mediteren toen je op je bed lag? Kon je ook iets onderscheiden van de woorden die je hoorde? Als het weer gebeurd, probeer eens te luisteren of er een boodschap in zit. Ik kan je verzekeren dat je er niet bang voor hoeft te zijn!
Asghar
Asghar mrt 4 '07
Hei NiMS, Hoe kun je Raymond verzekeren? Hoe weet je dat het niet erg kan worden?

Ik heb ook vaak dergelijke (tussen de droom en wakker worden) flitsen gehad. Ik was zo zeker dat dit allemaal voor mijn ogen gebeurde maar mijn logische verstand kon me niet geloven. Een keer heb ik zelfs een dialoog gehad met twee gasten die voor mij verschenen en hebben me een bod gegeven. Die heb ik de dagen daarna overweegt. Er kwam niets goed uit.

Mijn punt is dat ja, je moet niet bang zijn. Maar je moet heel goed weten wat je doet en heel alert blijven. Als je mensen hoort schreuwen, is een teken dat imand pijn lijdt. Hij/Zij zal alles doen om hulp te krijgen. Je moet goed weten wat je doet anders val je in dezelfde val.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 5 '07
Ik weet dat, omdat ik dat doorkreeg bij zijn vraag. Schreeuwen kan ook een teken van aandacht trekken zijn. Mensen kunnen ook in stilte pijn hebben.
yannick
yannick mrt 20 '07
ik voel nu al rillingen ;P, die vage dingen maak ik ook mee. maar als geesten aand8 vragen is dat zwaar irritant. daarom laat ik me beschermen door engelen. anders zou ik geak worden. alles wat nieuw voor je is, kan je verkeerd opvatten. daarom is het belangrijk om rustig en scherp te blijven. als er zoiets gebeurd moet je duidelijk aan hun laten weten wat je wil. nee is nee. probeer niet alles op te zoeken. en sta op beide voeten. waarschijnlijk kreeg raymont een verwijzing van een boodschapper. hij wou je iets duidelijk maken. zegt mijn gevoel.
Kellyy
Kellyy mrt 23 '07
Persoonlijk zie ik vaak dingen, en hoor ik vaak dingen die ik moeilijk kan verklaren, of juist meteen het verhaal uit weet te halen, en vervolgens niet wetend wat ik er mee moet..
Probeer er zo nuchter mogelijk onder te blijven, en blijf sterk in je schoenen staan, dan hoef je er zo goed als niet bang voor te zijn.
Met het bovenstaande heb ik zelf ook soms moeite, toch met de angst dat ik niet weet wat ik aantrek, maar tot noch toe lukt het redelijk :)..
Een bod aannemen van een onverklaarbaar "iets"? Dat lijkt me geen goed idee inderdaad.
JPM
JPM jun 3 '07
 Quote:
Origineel van Asghar:
Hei NiMS, Hoe kun je Raymond verzekeren? Hoe weet je dat het niet erg kan worden?

Ik heb ook vaak dergelijke (tussen de droom en wakker worden) flitsen gehad. Ik was zo zeker dat dit allemaal voor mijn ogen gebeurde maar mijn logische verstand kon me niet geloven. Een keer heb ik zelfs een dialoog gehad met twee gasten die voor mij verschenen en hebben me een bod gegeven. Die heb ik de dagen daarna overweegt. Er kwam niets goed uit.

Mijn punt is dat ja, je moet niet bang zijn. Maar je moet heel goed weten wat je doet en heel alert blijven. Als je mensen hoort schreuwen, is een teken dat imand pijn lijdt. Hij/Zij zal alles doen om hulp te krijgen. Je moet goed weten wat je doet anders val je in dezelfde val.
Om wat voor een bod ging het, als ik vragen mag?

En is dit nu iets verontrustend of iets waar men helemaal geen enkele vrees of voorbereidingen moet treffen (voorbereidingen ter bescherming, vb vragen aan je beschermengel om steun)?
Kim1
Kim1 jun 3 '07
Brrrr, ik heb het ook zo vaak gehad vroeger. Stond ik ergens en in een keer werd mijn naam geroepen, soms heel hard. Stond ik daar als een halve zool ook nog eens te reageren met: jaaaaaa ?

Ik heb in het verleden ontzettend veel last gehad van entiteiten en stemmen. Niet te filmen ! Ik kon hele stervenstaferelen voor mijn neus zien afwikkelen.

Tegenwoordig ben ik goed beschermd, nadat ik de cursus jassentechniek heb gedaan. Als ik toch nog eens ergens last van heb (ik heb nog wel eens naflarden van mijn uittredingen en ben nog in herstel) dan reageer ik er gewoon totaal niet op omdat het niet mijn verantwoordelijkheid is. Ik ben geen overgangspoort voor gasten die naar de andere kant toe moeten of entiteiten die hulp nodig hebben voor het een of ander ! Maar goed, soms kunnen er in een keer totaal onverwachts poorten of sluisen geopend worden naar parallelle dimensies en dan is het opletten geblazen.

Ik vraag om licht en hulp van de engelen om hulp voor diegene en laat vervolgens los. Dat raadt ik iedereen aan die dingen niet kan plaatsen. Het is al vervelend genoeg om zo gevoelig te zijn dat je al dit soort dingen kan waarnemen en oppakken.

Succes ermee.

Kimm
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '07
Hoi Kim,

Zou je willen uitleggen wat deze jassentechniek precies is, en hoe je dit doet? Misschien is het ook interessant voor de Merudianen hier :).
JPM
JPM jun 7 '07
als ik mij niet mis heeft dat temaken met een zilveren doek/jas/iets wat je kan omsluiten?

Feedback kim? :)
LPChip
LPChip jun 9 '07
Als het is wat ik denk dat het is, dan is het een soort van jas die je aantrekt, en dan dicht ritst om zo je buik chakra te kunnen sluiten.

Een andere techniek is het verbeelden dat je een bloem daar hebt, en deze blaadje voor blaadje dicht klapt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki