Loading...
nl

leven in vrijheid

Thomas A
Thomas A jul 20 '06
Leven in vrijheid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!stilte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. vrijheid, liefde in het eigen hart, zonder balken ervoor of barricades.

=

Leven in vrede.

Leven vanuit je eigen bezieling. Dat betekent alle conditionering die niet bij je past en de pijn uit het ver-leden die je nog vast houd los-laten. Leven naar je behoeften, inzichten, normen en waarden, !!!! Dat wat je geleerd is en niet voor je werkt, of houdingen die jij je vanuit oude pijn hebt aangenomen, kritisch bekijken en laten voor wat het is.
Dat betekent dat je je weer her-innert die, die je wezenlijk bent, zoals je was als kind, in onschuld, met zijn zuivere intenties en je onbevangen oprechtheidgevoel.

De reactie op trauma's en de maatschappelijke conditionering, onleefbare etiketten die zich voor je vrije ziel als een barricade hebben opgeworpen mogen ontmanteld worden. Zij staan het eigen leven innemen in de weg. Zij geven je het gevoel niet kompleet aan het leven deel te nemen en zijn zichtbaar in gevoelens van eenzaamheid, geen contact te hebben en het gevoel te hebben iets te missen. Voor velen betekent dit dat ze altijd op zoek zijn, vaak niet wetend waar naar en dit uiten door het aangaan van vele nieuwe contacten, in het verzamelen van allerlei materie of ander af-leidingen.
Heb je het geluk dat je een zielemaatje tegenkomt en elkaar verstaat in elkaars zijn, worden de afgesloten delen van het hart " je ziel zichtbaar, voelbaar en benaderbaar. Hier is veel wederzijds vertrouwen en liefde voor nodig. Niet gemakkelijk wanneer afgeslotenheid van de ziel is ontstaan vanuit trauma's; wel groots!

Het is onmogelijk de innerlijke stem van je ziel altijd maar te blijven negeren. Ookal vul je al je levensleegte met verslavingen, of je wilt weer de heuvel over wilt waar het gras groener zou zijn, je huis vol zet met de meest mooie dingen, maatschappelijk/zakelijk streberig blijft in een honger naar meer!!!!!!!!
Al de compensaties vervangen niet de behoefte van de ziel volledig deel te nemen aan jouw leven en met jou hier in dit leven op aarde te zijn. Zij zullen telkens weer een gevoel van leegte en onverbondenheid terugbrengen.

De dag zal zichzelf aankondigen. Wanneer je ziel voldoende in opstand is gekomen t.o. het leven dat je leeft en waarvan je innerlijk weet dat het niet (helemaal) het jouwe is, maar een aangepast leven naar de omstandigheden die op je pad kwamen!!!!!! Het is onze eigen keus geweest ons te wapenen tegen nog meer pijn zonder dat we beseften dat anderen wel goed willende daarmee ook niet meer echt de kans kregen tot ons te komen. Of de leegte proberen te vullen met hebzucht of verslavingen. Ons eigen ongelovigheid en weigering t.o. een hemelse plek in ons eigen bestaan op deze aarde!!!!!!.

Je ziel dient zich altijd aan, je hoeft er alleen maar naar te luisteren.

Wat er ook is gebeurd!!!!.

“Sta in liefde; je innerlijk kind wacht op je en heb lief alsof niemand je ooit gekwetst heeft”.


"Kom mijn kind, stond je er allang?"
"Ach"
"Ik zag niet dat jij mij was".


Thomas
Delen:
Charlie
Charlie jul 21 '06
hier ben ik echt even sprakeloos van, zo mooi. geweldig hoor. gr. carolyn
Debiorah
Debiorah aug 3 '06
Mooi Thomas, zo waar maar soms ook moeilijk om terug te komen op dat punt.

Heb eens een plaatje gemaakt waarin ik min of meer hetzelfde wil zeggen. Alleen dan met minder woorden ;)
http://i70.photobucket.com/albums/i101/debiorah/707cb384.jpg

[Kiss]deborah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki