Loading...
nl

Orbs, orbs en nog meer orbs

Mimi*
Mimi* feb 3 '07
Dit is echt heel raar. Dus we hebben een aantal foto's gemaakt. Was bij dancing on ice kijken en toen het afgelopen was, was er een afterparty. Wij allemaal vrolijk foto's maken. Nu blijkt dus dat op 5 foto's elke keer in de buurt van mijn hoofd een orb zit. Of meer. Bij een foto staan wel 3 orbs er op. Ik krijg binnenkort meer foto's die met een andere camera zijn gemaakt. Dus dan kijk ik even of het er daar op staat. Iemand een idee wat het kan zijn? Misschien zit het toch op de lens maar sta de heletijd op een andere plek.

Hier de foto's:



Liefs,

Michelle
Delen:
Wendy's
Wendy's feb 3 '07
Jah, ik ben wel benieuwd of ze ook te zien zijn op die andere camera! is ff afwachten.

Misschien zit het ook wel op de lens, kweet het niet. Het zit wel steeds op een andere plek

Ik sta er trouwens wel leip op af en toe
Acheliah
Acheliah feb 3 '07
Wie ben je dan want ik zie echt geen leipe mensen
Wendy's
Wendy's feb 3 '07
 Quote:
Origineel van Dinie:
Wie ben je dan want ik zie echt geen leipe mensen
hahaha.. dankje! ;)met die witte trui aan ben ik.. met dat zwarte truitje aan is mimi
Acheliah
Acheliah feb 3 '07
Nou ik zie alleen maar twee hele leuke mensen en de rest ook natuurlijk
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 3 '07
Ik zie wat je bedoeld, maar ik vermoed eerder dat het komt door het flitsen en dat het vrij warm daar was. 1 druppeltje vocht voor de lens is al voldoende voor een mooie bol. Ze zijn in mijn ogen veel te mooi rond en constant om een orb te zijn. Ik zie er geen entiteit in, in ieder geval.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki