Loading...
nl

laatstse loodjes wegen het zwaarst.

Ayasha
Ayasha jun 12 '07
Nog 8 dagen school, nog 7 dagen blokken! Het is waar dat de laatste loodjes het zwaarst wegen. Het is echt jezelf ''dwingen'' om in godsnaam weer es te beginnen met leren. ;)En het vooruitzicht op 10 weken vakantie (naja 9.5) weken maakt het eigenlijk net nì³g moeilijker om je te concentreren. Want oooh wat zijn er al zoveel plannen gesmeed ;)Net als elke periode ga'k et van me afschrijven want anders wordk gek van examenstres :=

We begonnen vandaag met twee hoofdvakken. Ik zit éindelijk weer eens helemaal vanachter in de zaal met als voordeel dat ik mooi overzicht heb alsk weer eens te snel klaar ben. ;)Veeeeel boeiender dan voor in! Daarbij staan voor meer leerkrachten :DNadeel is wel dat ze je niet zien zitten als je een vraag hebt *baal*.

Kwam op het nippertje binnen en kijk es aan! Inge! Hahah, dat is het meisje waar ik met kerst ook al langs zat, hebben best lol gehad toen. Ze trok al een streng gezicht en wees berispend op haar klok alla 'het is al 26 over acht en jij moet om 25 hier zijn! Dat trekt er niet op he!' Daarna begon ze te lachen en hebben we elkaar maar eens een goedemorgen gewenst :DKreeg nog een succesje van mijn pestkop en toen moesten we zwijgen.

Zij begon ook met een hoofdvak en pfoeh, ik wil niet naar het zesde...Jeetjemina wat een examen! Ik wist wel geteld 1 vraag van heel haar examen. (ja ik kijk mee met haar omdatk dan wat trager vooruit ga :D) Eigen examen ging goed eigenlijk, alles makkelijk kunnen invullen etc. Ideaal dus.

pauze, even examen bespreken met pestkopke en dan maar eens bij mijn vriendinnen voegen om wat na te kijken. Jammer dat die pauzes zo kort zijn want ik heb amper de helft van mijn studiebladen kunnen inkijken! :|

examen ging ook niet al te best. Ja mijn oefeningen gingen heel erg goed, maar die gingen maar op 8 pt van de 40 ofzo...Maar was niet de enige die het een verschrikkelijk examen vond. Iedereen die voorbij kwam hoorde ik zeggen dat het helemaal niet zo best gegaan was. (dus misschien toch een beetje te hoog gegrepen voor ons mevrouw? *kijkt eens achterdochtig*
een vraag die ik nog steeds niet snap;
'geef 6 factoren die invloed hebben op de omvang en de samenstelling van de voorraad.'

Laat ik er bij zeggen dat het over wortels ging...In hoeverre kan je daarin de samenstelling bepalen? *zucht*

We mochten ook pas tien minuten later door dan normaal. (bah. Wat duren 10 min extra lang dan.)
Nog wat gepraat met Inge, daarna met vriendinnen huiswaarts gegaan.

Morgen twee vrij 'makkelijke' examens dus das een fijne verademing na deze twee. 2 down, 12 to go...Het voordeel aan die examens; je klas zit zodanig verspreid. We vliegen elkaar niet meer in de haren :D
Delen:
Caius
Caius jun 12 '07
Hoi Kath,

Ja de laatste loodjes wegen idd het zwaarst, iets waar ik mij weleens aan vertil ;)
Toch maar meer spieren kweken ;)

Voordat je weet heb je vakantie.
En als je last van de stress hebt ga je maar lekker mediteren, toch?

Iig veel suc6 met de volgende examens.
Gij kan het (Y)
Ayasha
Ayasha jun 12 '07
mijn hoofd zit te vol om te mediteren :)krijg mezelf niet rustig genoeg om er echt wat aan te doen. Enige echte oplossing zou zijn alsk mezelf een keer écht moe kon krijgen. Vnl lichamelijk dan :Dmaar inmiddels heb ik een redelijk goede conditie opgebouwd dus echt moe word ik niet eer van het paardrijden. Ja tijdens les. Maar mijn lesgeefster besloot geen les te geven tijdens de examenperiode..... *zucht* Baas heeft stres en Pret moet het bekopen met zwaardere trainingen *aait medelijdend over bolleke* maar goed dat ze graag werkt.
Caius
Caius jun 12 '07
Er is ook een andere manier om je moe te maken ;)
Ayasha
Ayasha jun 12 '07
Caius jep maar daar kruipt tijd in. En dat is nu net wat ik niet heb, helemaal nu niet. ;)Als je niet tijdrovende (of dingen waarbij k alsnog kan leren) moemakende dingen weet pb maar! :D
Mimi*
Mimi* jun 13 '07
Kath kan heel goed begrijpen wat je doormaakt!

Heb in mei eindexamen gehad! Afzien joh elke keer 2 uur in een rot lokaal zitten. Mobieltjes die afgaan mensen die zitten te eten en met dingen zitten te gooien! Je kon nou niet echt zeggen dat het goed geregeld was op school ;)

Maar vandaag krijg ik de uitslag of ik geslaagd ben of niet dus ben benieuwd!! :D
Ayasha
Ayasha jun 13 '07
Pfff denk datk dan iets geschreeuwd had alle; en nu allemaal koppen toe! Met een hoop gevloek achter aan := Hopen dat je door bent btw! Kzal duimen voor je! :)Het leren vind ik overigens ook niet erg maar daar steeds 4 uur zitten! :| Terwijl ik op 2 uur tijd makkelijk mn twee vakken af heb. :? Dat irriteerd me echt mateloos!

*grinnik* ik was lekker eerst vandaag! :DInge keek ook nogal verbaast toenk der al zat :DEven wat gepraat over de examens van die dag en toen werd er uitgedeeld.
Vandaag hoofdvak 3 én een bijvak. Kwestie van de morgen goed te beginnen startte we met het hoofdvak. (zucht) nu achteraf bekeken maar goed dat we met tw begonnen zijn ;).

Invullen ging redelijk, een paar vragen waarvan kdacht; 'wtf stond dat er ook in? ' én een discussie gehad met mijn leerkracht over hoeveel punten hij moest geven (ik zat me te vervelen en hij zal zich ook wel verveeld hebben) hij stelde een vraag waarbij je 3 puntjes moest invullen en zette die op 1 pt. Echter ik herinnerde mij dat 3de puntje écht niet meer dus had er maar twee. Ging die me overdreven wanhopig vragen wat hij daar in hemelsnaam mee moest doen! :DOf hij me dan 0.66 moest geven? 'nee hoor mijnheer, geef me gewoon de volledige punt' 'ja dat zie je van hier.' en toen ging Inge zich nog mengen ook; 'meneer geef dan 0.75' Toen heeftie eens zuchtend gekeken :DTwee meiskes die samen spannen kan die toch ni tegen op. :DKreeg iets naar mijn kop alla 'altijd discusieren die klein dep' en toen ging die weer rond wandelen :DMaar vijf min later stond ie langs me om te vragen waarom ik vraag 4 niet had ingevuld. 'Omdat ik het niet weet he mijnheer...' 'met wat zou het te maken hebben?' 'met water' 'awel dan..' 'alsk er water op schrijf krijgk dan de punten?' 'neen!' 'awel dan :D' Wederom rolleyes en doorwandelen! :DArme man (a) :DHeb het overigens alsnog geprobeert :DWie niet waagt, wie niet wint. :D

In de pauze (een uur later dus) hebk em nog gevraagd of hij het ondertussen al wist maar ik kreeg alleen maar een 'jij..........'-blik :D

In de pauze nieuwe gsm showen :DOohhh wat benk blij met een nokia. (miss dat die wel Kath-proof is.) *eigenlijk had vriendin gewoon een blauwe gsm gezien ipv de oranje van gisteren en vroeg e zich af waarom ik op 3 dagen tijd al 3 verschillende gsm's had meegenomen* Voelt weer heuulemaal vertrouwd! *verwenst lg naar de hel*
gna!

Anyhow, om weer naar examens te gaan; Tweede examen was chemie. Van de vervanger-die-eigenlijk-best-wel-knap-is-maar-niet-met-zijn-lichte-groene-streepjes-bloes-want-lichte-kleuren -staan-hem-niet-maar-dat-modefoutje-hebben-vriendin-en-ik-hem-al-vergev en-mijnheer. Helaas helaas...Hij had de lichtgroene-streepjes-bloes aan. Maar we blijven vergevingsgezind! *vergeeft de vervanger-die-eigenlijk-best-wel-knap-is-maar-niet-met-zijn-lichte-groene-streepjes-bloes-want-lichte-kleuren -staan-hem-niet-maar-dat-modefoutje-hebben-vriendin-en-ik-hem-al-vergev en-mijnheer voor de tweede keer. :D

Chemie examen was redelijk moeilijk, moeilijk genoeg dat ik af en toe even moest denken en de vraag opnieuw moest lezen maar niet zo moeilijk dat ik er niets van begreep! Ideaal dus. Neemt wat meer tijd in beslag :DHad niet al te best geleerd voor chemie maar kreeg het vlot ingevuld, beter als mijn Tw!

De man keek een beetje gek naar mijn kladblad dat ik aan beide kanten vol had geschreven met pirates-quotes maar dan heeftie nog wat te doen :D

Ik zou moeten leren maar ik heb helemaaaal geen zin in aarderijkskunde leren. (engels leerk ni := leesk morgen wel es)
LPChip
LPChip jun 13 '07
Haha :)

Ach, binnenkort ga ik dat ook weer krijgen... Leren :)

Verschilt wel, dat mijne geen school nodig heeft, maar dat maakt de stof: Woning Financiering niet makkelijker :p

Ach, we zien wel. Denk er een halfjaartje voor nodig te hebben. :)
Ayasha
Ayasha jun 13 '07
kwil ook nog maar een half jaartje : Ach alsk nog 1 jaar vol houd benk al van deze school af, als ze me nu nog uit deze klas halen is ook al een pak. :)
Mimi*
Mimi* jun 13 '07
JOEHOE BEN GESLAAGD :D:D:D
Ayasha
Ayasha jun 13 '07
Proficiat Mimi*!!! Nu ik nog :=
Mimi*
Mimi* jun 13 '07
jij succes nog!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 13 '07
Gefeliciteerd mimi! En jij nog veel succes kath. Wel lekker dat er even geen ruzie is op school :).
mause
mause jun 13 '07
he mimi, gefeliciteerd. en kath succes.
Mimi*
Mimi* jun 13 '07
Dank jullie wel :DBen zoooo blij :D
Ayasha
Ayasha jun 13 '07
NiMS; we zijn er nog niet doorheen he O:)

mause; thanks!

Mimi* haha dat geloof ik! Wat zijn je plannen nu eigenlijk?
Mimi*
Mimi* jun 13 '07
Door naar havo en dan naar de hotelschool!
Ayasha
Ayasha jun 14 '07
zozo... :)Hotelschool als in; kok? ;)(weet niet of dat bij jullie ook hotelschool noemt daarom datk et vraag)
Mimi*
Mimi* jun 14 '07
Nee ga meer voor toerisme in Nederland ;)
Selma
Selma jun 14 '07
Mimi van harte en Kath heel veel succes.

Non scholae sed vitae discimus
"Je leert niet voor school, maar voor het leven." (Seneca).

Liefs en groetjes, Selma.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske