Nog 8 dagen school, nog 7 dagen blokken! Het is waar dat de laatste loodjes het zwaarst wegen. Het is echt jezelf ''dwingen'' om in godsnaam weer es te beginnen met leren. En het vooruitzicht op 10 weken vakantie (naja 9.5) weken maakt het eigenlijk net nì³g moeilijker om je te concentreren. Want oooh wat zijn er al zoveel plannen gesmeed Net als elke periode ga'k et van me afschrijven want anders wordk gek van examenstres :=
We begonnen vandaag met twee hoofdvakken. Ik zit éindelijk weer eens helemaal vanachter in de zaal met als voordeel dat ik mooi overzicht heb alsk weer eens te snel klaar ben. Veeeeel boeiender dan voor in! Daarbij staan voor meer leerkrachten Nadeel is wel dat ze je niet zien zitten als je een vraag hebt *baal*.
Kwam op het nippertje binnen en kijk es aan! Inge! Hahah, dat is het meisje waar ik met kerst ook al langs zat, hebben best lol gehad toen. Ze trok al een streng gezicht en wees berispend op haar klok alla 'het is al 26 over acht en jij moet om 25 hier zijn! Dat trekt er niet op he!' Daarna begon ze te lachen en hebben we elkaar maar eens een goedemorgen gewenst Kreeg nog een succesje van mijn pestkop en toen moesten we zwijgen.
Zij begon ook met een hoofdvak en pfoeh, ik wil niet naar het zesde...Jeetjemina wat een examen! Ik wist wel geteld 1 vraag van heel haar examen. (ja ik kijk mee met haar omdatk dan wat trager vooruit ga ) Eigen examen ging goed eigenlijk, alles makkelijk kunnen invullen etc. Ideaal dus.
pauze, even examen bespreken met pestkopke en dan maar eens bij mijn vriendinnen voegen om wat na te kijken. Jammer dat die pauzes zo kort zijn want ik heb amper de helft van mijn studiebladen kunnen inkijken! :|
examen ging ook niet al te best. Ja mijn oefeningen gingen heel erg goed, maar die gingen maar op 8 pt van de 40 ofzo...Maar was niet de enige die het een verschrikkelijk examen vond. Iedereen die voorbij kwam hoorde ik zeggen dat het helemaal niet zo best gegaan was. (dus misschien toch een beetje te hoog gegrepen voor ons mevrouw? *kijkt eens achterdochtig*
een vraag die ik nog steeds niet snap;
'geef 6 factoren die invloed hebben op de omvang en de samenstelling van de voorraad.'
Laat ik er bij zeggen dat het over wortels ging...In hoeverre kan je daarin de samenstelling bepalen? *zucht*
We mochten ook pas tien minuten later door dan normaal. (bah. Wat duren 10 min extra lang dan.)
Nog wat gepraat met Inge, daarna met vriendinnen huiswaarts gegaan.
Morgen twee vrij 'makkelijke' examens dus das een fijne verademing na deze twee. 2 down, 12 to go...Het voordeel aan die examens; je klas zit zodanig verspreid. We vliegen elkaar niet meer in de haren