Loading...
nl

mijn verhaal

een mama
een mama mei 31 '07
mijn verhaal begint triest maar eindigt heel mooi..
het begon in april 2005, mijn vader voelde zich al een tijd niet lekker, pijn in zijn rug enzo en ging eindelijk naar de dokter wat bleek kanker met uitzaaiingen, ik gilde het hele ziekenhuis bij elkaar echt het kwam uit mijn tenen, mijn vader was geen prater en wilde er ook niet over vertellen maar je zag hoeveel pijn hij had. we gingen zo vaak mogelijk erheen, mijn partner en ik praatte ontzettend veel erover en we wisten ook dat hij dit niet zou overwinnen terwijl de artsen iets anders beweerde, die zelfde week kwamen wij erachter dat ik in verwachting was en dat was echt dubbel, we hebben mijn vader tot het einde zelf verzorgd met de complimenten aan mijn moeder....
de laatste nachten zijn we zelfs nog niet meer naar huis gegaan, ik heb met mijn hoogzwangere buik de hele nacht naast hem gezeten of ik mocht even boven gaan liggen en bleef mijn vriend naast hem zitten, hij vertelde op een nacht tegen mijn moeder dat hij zijn kleindochter had gezien en dat ze een prachtige meid was.. aangezien mijn moeder toen 9 kleinkinderen al had noemde ze alle meiden op en hij bleef maar zeggen nee, die van sil.. ik had toen alleen 2 zonen en 1 stiefdochter maar die bedoelde hij ook niet... hij zei de jongste van ze... en toen zakte hij weer weg hij heeft daarna alleen maar geslapen en toen hij zijn laatste reis ging maken heeft hij ons allemaal nog even aangekeken en glimlachte en toen was hij weg!
ik heb de gehele zwangerschap een oude vrouw bij het bedje van mijn dochter (jaaa ik kreeg idd een pracht van een dochter) gestaan en toen ik 2 weken na de dood van mijn vader beviel was ze weg.. ze glimlachte altijd naar het bedje, ik deed automatisch altijd de deur van het kamertje dicht, zo van dan stoor ik haar niet...
we hadden ook een naam voor onze dochter bedacht, we wilden haar amy noemen naar mijn schoonmoeder en we vonden het gewoon een supermooie naam, maar een nacht werd ik wakker en zei tegen mijn vriend, ze komt amy-nicolle te heten want dat heeft iemand mij verteld en zo gezegd zo gedaan.
tijdens haar jonge leventje heb ik al veel meegemaakt, want haar wipstoeltje ging vanzelf op en neer, terwijl ze vast sliep en ze maakte zwaaibewegingen en speelden met iets en we weten niet wat... nu zijn we verhuisd en toevallig kreeg zij de grootste kamer die was al als babykamer ingericht, maar ze voelde zich niet prettig daar en huilde veel als ze s'avonds naar bedje ging ook met het licht aan.
overdag sliep ze gewoon daar maar zodra het donker werd werd ze bijna panisch.
ik merkte dat ik vaak in het huis, maar vooral op haar kamer buiten adem was en duizelig en we hebben haar naar een rustigere kamer gelegd en nu gaat het een stuk beter! ze slaapt nog steeds de nacht niet door maar ze is rustiger.
ik heb het nog steeds op die kamer dat het mij bij de lucht grijpt en mijn vriendin heeft hetzelfde, ze zei ik moest de kamer reinigen maar dat moet ik doen als de kleine meid er niet bij is. zo zie ik ook wel eens wat langsflitsen in de keuken maar dat gaat altijd heel snel.
dat was geloof ik wel mijn verhaal... haha misschien valt mij straks nog wat in...
groetjes sil
Delen:
Acheliah
Acheliah mei 31 '07
zo haunting bij jouw thuis eng man.
Wendy's
Wendy's mei 31 '07
Verhuizing naar een al bestaand huis, ofniet? ipv een nieuwe gebouwd?

Als ik je verhaaltje lees, krijg ik wel het gevoel dat er een aanwezigheid is. Ik kan zo niet zeggen of het goed of slecht is.

Misschien niet zoon slecht idee om het te laten reiningen. als je dat wilt, denk wel dat het gevoel dan een stuk beter zal worden..

Heb je verder nog andere aparte of rare dingen meegemaakt? of voelt het alleen anders in die bepaalde kamer??

Kinderen zijn daar trouwens gevoeliger voor..
admin
admin jun 1 '07
In zulke gevallen kun je proberen om witte salie te brandden.
Ramen en deuren van de kamer wel dicht houden, en doe de salie in een ontbrandbaar schaaltje, je weet maar nooit.
een mama
een mama jun 1 '07
hoi

het is hoofdzakelijk in die kamer, ik heb wel vaak het gevoel dat het zich verplaatst en ook onder in de kamer is.
ik maak dan meestal wierook aan en doe de kaars aan.
het is trouwens een heel oud huis, ik weet dat hier iemand gestorven is, een man is hier van de trap gevallen met zijn zatte kop, maar ik heb het gevoel dat die wel eens langflits alsof hij wat moet pakken ofzo... ik ben er niet echt bang voor, maar een vriendin van mij heeft dat ook op de kinderkamer dat gevoel dat je geen lucht krijgt en zei zelf dat ze niet een superslecht gevoel erbij had,maar dat iemand op die kamer heel veel verdriet heeft gehad. mijn zoon wilt dolgraag daar zijn slaapkamer van maken en ik wil het eerst reinigen maar weet niet hoe, ik zit hier de hele dag met de kleinste alleen thuis en ik heb mij laten vertellen dat er dan geen kleintjes in de buurt mogen zijn omdat ze zo gevoelig ervoor zijn.
admin
admin jun 1 '07
Ik bedoel natuurlijk ON brandbaar.
Het zou slim zijn om jouw kleintje even naar een oppas te brengen als je dat kunt.
Naar mijn mening is het niet zo goed om kinderen met het paranormale te confronteren{tenzij ze zelf vragen stellen natuurlijk}.
Mijn kinderen zijn al groter dus als ze mij een {heksen}ritueel zien uitvoeren zoals het schoonmaken van het huis, zeg ik meestal dat ik vuile energie opruim zodat schone energie weer binnen kan komen.
Dus in tegenstelling wat anderen denken betrek ik mijn kinderen dus hier niet in, het gewone leven is soms al zwaar en ingewikkeld genoeg voor ze.

Mocht je meer willen weten over mijn manier van reinigen, stuur dan maar een pm, niet iedereen waardeerd heksenrituelen en daarom wil ik ze ook niet openbaar plaatsen.

liefs,
Karin
Kim1
Kim1 jun 2 '07
Het beste is om in zo'n geval de engelen van het licht aan te roepen. De poort van het licht te openen en een dergelijke aanwezigheid de weg naar huis toe te wijzen. Vaak zijn het onbewust gestorven mensen die niet weten dat ze overleden zijn en dus als het ware hun leven doorleven. Vroeger heb ik dit heel vaak gedaan omdat ik altijd last had van entiteiten die bij mij aankleefden. Tegenwoordig doe / hoef ik het niet meer te doen.

Vraag eens advies aan een goed medium.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 4 '07
Bedankt voor je verhaal. Erg mooi om te zien hoe een nieuw leven, en de dood geen vijand van elkaar zijn. Maar dat terzijde. Hoe je je huis of een kamer kunt reinigen, staat beschreven in dit onderwerp:
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi/topic/14/48.html#000000

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki