Loading...
nl

dieren paranormaal....

Sheva
Sheva mei 31 '07
Ik heb iets moois meegemaakt en ook ongelofelijk..
Wij hebben thuis 4 honden waaronder 1 husky.
Zij is nog maar 10 maanden oud en heeft last gehad van epilestische aanvallen.

Wij maakten ons daar zorgen over en zijn bij de dieren arts geweest en die wil het nog even aankijken omdat ze zo jong is niet meteen werken met medicijnen.
Als ze er meer kreeg dan 1 in de week moesten we weer contact opnemen.

De laatste aanval was zo hevig...dat we allemaal van slag waren.
Via mijn oom en tante ben ik in contact gekomen met een vrouw die praat met dieren ook via een foto.

Ik heb een foto gemaild en kreeg snel antwoord dat het te maken had met mijn dochter en dat ze snel langs wilde komen.
(ik had geen informatie gegeven ze wist niet eens dat ik kinderen had).

Vanavond is ze dus geweest en ik ben er echt helemaal vol van...
De Husky heeft aan haar hulp gevraagd voor mijn dochter alle spanningen die mijn dochter opbouwt geeft ze door aan de hond waardoor zij weer een aanval krijgt.

3 weken terug heeft zij op afstand de husky behandeld en ze heeft geen aanval meer gehad...

Maar nu mijn dochter....ze is heel gevoelig en wordt later een groot medium zij de vrouw.
Ze pikt alles op bij andere mensen,gevoel stemming,enz en ze ziet entiteiten.

Mijn dochter praat daar al lang over met mij en ik probeer haar te steunen en dat is ook de reden dat ik zoveel mogelijk informatie zoek dus ook Merudi.
Ik vind het knap dat deze vrouw dit allemaal wist en ze gaat mijn dochter ook helpen...
ik moet 13 juli naar haar toe en dan gaat ze een bowen therapie toepassen kan je zien op www.bowen.nl.

Ik hou jullie op de hoogte over het vervolg....
Zij heeft ook vanavond 2 honden behandeld en die herken ik niet meer terug ....(liggen alleen maar te slapen) en normaal spelen en ondeugend...

Ik kan nog zo veel meer vertellen van deze avond heeft echt diepe indruk gemaakt..(wilde dit graag met jullie delen).

Liefs Sheva ;)
Delen:
Mimi*
Mimi* mei 31 '07
Wow mooi dat je dit hebt mee kunnen maken! Dit bewijst maar weer is dat dieren net zo slim zijn als de mens. ;)

Liefs Michelle
Sheva
Sheva mei 31 '07
Ja he Michelle...

Vind ik ook,helaas had Dakotah vanmorgen weer een aanval(gelukkig een korte)...
Nog geen uur later ging mijn mobiel en dat was dus die vrouw en die vertelde dat de foto van Dakotah vertelde dat de spanning haar te veel was geworden en dat ze zich niet lekker heeft gevoeld...

Zij heeft dus op afstand behandelt en ze zei nu gaat het weer goed met haar....
Dat klopt Dakotah voelt zich weer prima en was heel snel hersteld van haar aanval...

Dit verhaal krijgt zeker nog een vervolg ik moet 13 juni weer heen(niet 13 juli was typ fout)
Ik hou jullie op de hoogte.

Weet je dat ze ook met paarden praat???Kan ik ook nog mooie verhalen over vertellen.
alleen niet met katten daar kan ze niks mee ze zegt dat katten de eigenzinnigste beesten zijn die er bestaan (hihihi).

Liefs Sheva ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '07
Mooi verhaal sheva. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je dochter. Hoe oud is ze?
Sheva
Sheva jun 12 '07
Mijn dochter is 18 jaar nims...
Woensdag aanstaande hebben wij een afspraak bij deze vrouw thuis.
Ik hou jullie op de hoogte over het vervolg.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '07
Ik ben benieuwd. Is je dochter ook op Merudi aangemeld of niet?
Sheva
Sheva jun 12 '07
Nee ze kijkt wel eens met mij mee...ze vindt het ook wel fijn om te lezen dat wat zij heeft niet raar is.
Misschien in de toekomst ik vind dat ze het zelf moet willen en daar is ze nog niet over uit...
Ze gaat nu leren om zich af te sluiten als het nodig is...
Ze pikt alles bij iedereen op en dat is voor haar heel vermoeiend!
;)
Sheva
Sheva jun 12 '07
Ik zal eens wat vertellen over haar...
Als klein meisje was ze vaak bang om over de vloer te lopen want ze zei er komen mensen uit de grond..
Vaak voorspelde ze aan mij wie er op visite kwam,b.v opa en oma zaten op de camping en dan zei ze opa en oma komen zo...

Ik vertelde dan dat dat niet kon omdat ik wist dat ze tot vrijdag zouden blijven.
10 minuten later stonden mijn ouders dan voor de deur.
Ik heb met haar meegemaakt dat er iemand voor de deur stond en dan raakte ze helemaal in paniek en dan mocht ik die persoon niet binnenlaten...
Want die gene was niet goed en slecht en er hing een rare kleur om die persoon heen...

Later ben ik er achter gekomen dat ze eigenlijk gelijk gehad die personen hadden ook weinig over voor andere mensen en dachten veel aan zichzelf.

Toen mijn vader stierf (waar kim een goede band mee had)heeft ze hem gezien 3 dagen na zijn dood.
Zij heeft met hem gepraat en hij zei ik kom terug in jullie familie.

Ik heb een zusje en ze heeft 2 dochters net als ik en mijn zusje raakt zwanger (niet gepland maar wel heel welkom).
ze komt dat vertellen bij mij thuis en kim zegt dat is opa die zit te wachten boven....

Mijn zusje is bevallen van een jongetje hij is nu 5 jaar en hij is precies mijn vader hij weet ook dingen die voor zijn tijd gebeurt zijn,dingen die hij echt niet kan weten...

Hij is ook heel gevoelig en is zo wijs...hij heeft uitdrukkingen die niet van deze tijd zijn.
Mijn dochter kim zegt dat hij speciaal is en ze vindt dat mensen meer moeten luisteren naar kinderen omdat ze open zijn en veel wijsheid bezitten maar je moet het wel willen zien.

Ik kan nog wel uren doorschrijven over haar we maken veel mee hier in huis lichten gaan aan en uit en radio of televisie gaat vanzelf aan...wij schrikken er nog steeds van en kim zegt dan heel nuchter we hebben weer visite...

Laatst wilde kim proberen foto te lezen en ze heeft de foto van haar opa gepakt en ze zag zijn gezicht steeds veranderen in andere gezichten...en mijn moeder heeft toen haar foto boek gepakt van vroeger en aan kim gevraagd of ze mensen herkende?

Kim wees toen mijn vaders vader aan,zijn zus,zijn moeder en zijn oma zij stonden op een familie foto in het boek en kim heeft deze mensen nooit gekend want ze zijn allemaal overleden...
Nou tot zo ver Kim...
Dit is dus de reden dat ik hier vaak even kom kijken,ook om haar te steunen en te helpen..

Groetjes Sheva ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '07
Mooi verhaal! Ze is heel bijzonder dat idee heb ik al. En die kleuren om mensen heen? Dat zijn gewoon aura's ;). Niets raars aan, en erg handig om te weten hoe iemand energiepijl is. Doe haar maar de groetjes :).
Sheva
Sheva jun 17 '07
Groetjes terug van Kim... :D
En dat van die aura`s zien dat weet ze maar ze wil graag leren hoe ze zich af kan sluiten want het is niet altijd fijn om alles te zien en op te pikken maar daar zijn we nu mee bezig en ik hoop dat het lukt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '07
Ze kan proberen een steen te dragen die ze kan pakken als ze ze even niet wilt zien. Je hebt bepaalde stenen die je focus en concentratie geven om het af te sluiten. Ga eens met haar naar een beurs of een stenen winkeltje, en laat haar een steen kiezen waarvan ze rustig word en niet zoveel meer voelt. Ze kan die steen dan gebruiken om af te sluiten wanneer ze dat wilt.
Sheva
Sheva jun 19 '07
Weet je wat zo leuk is?
Jij zegt vaak dingen die raak zijn...
Kim heeft ook een steen gekregen van haar medium,het was een witte steen...en later werd hij zwart...toen moest ze hem inleveren en kreeg ze een nieuwe die was blauw..ze zij(het medium), dat het de steen was die vroeger door jezus werd gedragen en het helpt ze vind er troost bij...het rare is dat niet iedereen de steen vast kan houden sommige mensen worden er helemaal naar van...(ik zal de naam van de steen eens opzoeken misschien zegt het je wat)?
Sheva
Sheva jun 19 '07
de steen heet Azuriet...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '07
Ik zeg vaak dingen die raak zijn :). Ach dat schijn ik inderdaad wel eens te doen. Azuriet ken ik niet, maar een blik in mij kristallengids verteld mij dit:

Onthult geheimen
Geeft toegang tot diepe bewustzijn
Haalt herinneringen of oude stress naar boven om te kunnen worden genezen.
Verbeterd communicatie en creativiteit
Ayasha
Ayasha jun 19 '07
 Quote:
Origineel van Sheva:
Ja he Michelle...

Vind ik ook,helaas had Dakotah vanmorgen weer een aanval(gelukkig een korte)...
Nog geen uur later ging mijn mobiel en dat was dus die vrouw en die vertelde dat de foto van Dakotah vertelde dat de spanning haar te veel was geworden en dat ze zich niet lekker heeft gevoeld...

Zij heeft dus op afstand behandelt en ze zei nu gaat het weer goed met haar....
Dat klopt Dakotah voelt zich weer prima en was heel snel hersteld van haar aanval...

Dit verhaal krijgt zeker nog een vervolg ik moet 13 juni weer heen(niet 13 juli was typ fout)
Ik hou jullie op de hoogte.

Weet je dat ze ook met paarden praat???Kan ik ook nog mooie verhalen over vertellen.
alleen niet met katten daar kan ze niks mee ze zegt dat katten de eigenzinnigste beesten zijn die er bestaan (hihihi).

Liefs Sheva ;)
Er zijn meerdere mensen die met paarden praten. Alleen zitten er slechts weinig hier. Op een ander forum waar ik zit praat ik dagelijks met iemand die ermee praat. Het zijn ook heerlijke dieren om mee te praten. :)

Katten zijn over het algemeen redelijk afstandelijk/gesloten (vind ik dan) dus kan me er bij voorstellen dat ze daar niets mee heeft. Dit hoef je btw niet te merken als je ze als huisdier hebt, ze zijn alleen wat 'baaseigen' (alsin; alleen baasje en niemand anders!)
Sheva
Sheva jun 19 '07
Wat leuk Kath dat jij ook iemand kent die met dieren praat...
Ik dacht echt dat zo iets niet mogelijk was maar ik heb zelf mee mogen maken dat het echt bestaat.

en Nims bedankt voor het opzoeken in je boek over de betekenis van de steen,ongeveer het zelfde had ik ook gehoord!
Ayasha
Ayasha jun 19 '07
Het bestaat en is eigenlijk niet eens heel erg moeilijk.
En idd een erg mooi iets om mee te maken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '07
Het bestaat zeker, hoewel ik wel het idee heb, dat de dieren wel minder "ontwikkeld zijn". En daarmee bedoel ik, dat begrippen zoals wij als mens die kennen, zoals sterren en planeten, geesten en alles waar wij over kunnen nadenken eigenlijk helemaal niet bij dieren tot hun begripswereld behoort. Wat denken jullie?
Ayasha
Ayasha jun 19 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Het bestaat zeker, hoewel ik wel het idee heb, dat de dieren wel minder "ontwikkeld zijn". En daarmee bedoel ik, dat begrippen zoals wij als mens die kennen, zoals sterren en planeten, geesten en alles waar wij over kunnen nadenken eigenlijk helemaal niet bij dieren tot hun begripswereld behoort. Wat denken jullie?
ik ben er zeker van dat dat niet zo is. Ze communiceren wel enigzins anders en hebben niet de taal zoals wij die hebben maar weten heeeel goed hoe het in elkaar zit allemaal.
LPChip
LPChip jun 20 '07
Ik heb de indruk dat dieren erg hun instinct volgen, waardoor ze niet hoeven te weten wat sterren doen enzo. Wanneer er iets is wat wij doorgaans in de sterren lezen, dan zullen hun dat gevoelsmatig en instinctief doorkrijgen.

Tenminste dat is mijn mening.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki