Ik heb iets moois meegemaakt en ook ongelofelijk..
Wij hebben thuis 4 honden waaronder 1 husky.
Zij is nog maar 10 maanden oud en heeft last gehad van epilestische aanvallen.
Wij maakten ons daar zorgen over en zijn bij de dieren arts geweest en die wil het nog even aankijken omdat ze zo jong is niet meteen werken met medicijnen.
Als ze er meer kreeg dan 1 in de week moesten we weer contact opnemen.
De laatste aanval was zo hevig...dat we allemaal van slag waren.
Via mijn oom en tante ben ik in contact gekomen met een vrouw die praat met dieren ook via een foto.
Ik heb een foto gemaild en kreeg snel antwoord dat het te maken had met mijn dochter en dat ze snel langs wilde komen.
(ik had geen informatie gegeven ze wist niet eens dat ik kinderen had).
Vanavond is ze dus geweest en ik ben er echt helemaal vol van...
De Husky heeft aan haar hulp gevraagd voor mijn dochter alle spanningen die mijn dochter opbouwt geeft ze door aan de hond waardoor zij weer een aanval krijgt.
3 weken terug heeft zij op afstand de husky behandeld en ze heeft geen aanval meer gehad...
Maar nu mijn dochter....ze is heel gevoelig en wordt later een groot medium zij de vrouw.
Ze pikt alles op bij andere mensen,gevoel stemming,enz en ze ziet entiteiten.
Mijn dochter praat daar al lang over met mij en ik probeer haar te steunen en dat is ook de reden dat ik zoveel mogelijk informatie zoek dus ook Merudi.
Ik vind het knap dat deze vrouw dit allemaal wist en ze gaat mijn dochter ook helpen...
ik moet 13 juli naar haar toe en dan gaat ze een bowen therapie toepassen kan je zien op www.bowen.nl.
Ik hou jullie op de hoogte over het vervolg....
Zij heeft ook vanavond 2 honden behandeld en die herken ik niet meer terug ....(liggen alleen maar te slapen) en normaal spelen en ondeugend...
Ik kan nog zo veel meer vertellen van deze avond heeft echt diepe indruk gemaakt..(wilde dit graag met jullie delen).
Liefs Sheva