Loading...
nl

Pfffffff....

Sheva
Sheva mei 25 '07
Hallo allemaal...

Wil toch even van mij laten horen ben hier de laatste tijd wel geweest maar kon het niet opbrengen om iets te schrijven.
Soms komt alles tegelijk en is het wat veel ik moet dan voor mij zelf alles op een rijtje zetten.


Mijn vriendin is overleden,ik heb haar en haar man bijgestaan tijdens haar ziekte ik heb haar verzorgd en ben bij de gesprekken in het ziekenhuis geweest.(ik ben verpleegkundige)
Daar komt nog bij dat mijn vriendin contact met mij zoekt en daar ben ik nu heel veel mee bezig ik ben daar dankbaar voor.
Ik zat er dus ff flink doorheen en ik zat bij mijn andere vriendin op visite lkkr aan een wijntje en haar zoontje werd ziek ik zag dat het niet goed ging dus ik heb het ziekenhuis gebeld...hele nacht daar geweest jongetje is opgenomen en het gaat niet echt goed...

Daarom wel hier rond gekeken maar ik was niet actief ik wilde dit even laten weten omdat ik vind dat dit een fijne site is met veel begrip voor mensen maar als ik niks zeg kunnen jullie ook niet weten wat er speelt!

Veel liefs Sheva
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 26 '07
Geeft niets sheva, er is ook nog leven buiten Merudi hoor. Heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies. Het forum is er volgende week ook nog wel hoor, dus voel je vooral niet schuldig (wat je ook niet doet :)).
admin
admin mei 26 '07
Heel veel sterkte en neem de tijd voor jezelf zo af en toe.

liefs,
Féileacì¡n
Acheliah
Acheliah mei 26 '07
Hoi Sheva maakt niet uit joh het zoontje van je vreindin is ff belangrijker en gecondoleerd met het verlies van je vriendin. Heel veel sterkte en ookal horen we niets van je in gedachten zijn we bij je. Sterkte

Liefs Dieneke
Sheva
Sheva mei 27 '07
Dank jullie wel voor jullie steun...
Mimi*
Mimi* mei 28 '07
Gecondoleerd met het verlies. En sterkte de komende tijd!

Liefs Michelle
Sheva
Sheva mei 28 '07
Dank je wel Michelle het gaat al weer wat beter je moet je eigen leven weer oppakken...
Ik sliep met mijn mobiele telefoon (had hem altijd bij me),kon steeds gebeld worden voor nood situaties.

Nu is er leegte en als de telefoon gaat schrik ik nog steeds maar dat wordt al weer wat minder.
Gelukkig is mijn vriendin haar zoontje weer thuis met een koffer vol medicijnen hij heeft zware astma dus dit krijgt ook nog wel een vervolg in de toekomst.

Het enige wat ik kan doen is er voor hun zijn en dat zal ik zeer zeker doen.

Liefs Sheva
LPChip
LPChip mei 29 '07
Nog gecondoleerd, en het maakt inderdaad niet uit.

Bedankt voor je berichtje in ieder geval, maar je had ook mogen wachten tot het helemaal achter de rug is. :)
Sheva
Sheva mei 29 '07
Dank je wel LPCHIP,

Maar ik vind het ook fijn om hier te zijn....
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '07
Goed te horen dat je het fijn vindt om hier te zijn. Het is ook fijn als je er voor mensen kunt zijn :D. Mochten we wat voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag.
Mimi*
Mimi* mei 29 '07
En zo is dat NiMs :D
Sheva
Sheva mei 29 '07
Lief van jullie ;)
Acheliah
Acheliah mei 29 '07
Zo hoort het toch ook lief zijn voor elkaar zo kun je er ook zijn voor iemand gewoon op zo'n site. Liefs Dieneke
mause
mause mei 30 '07
beetje laat, masar ook namns mij gecondoleerd met het verlies van je vriendin en sterkte.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki