Loading...
nl

Aanwezigheid

Mimi*
Mimi* mei 16 '07
Laatst wilde ik gaan slapen. En ik had de hele tijd het gevoel dat er iemand keek. Echt heel raar. Het voelde niet zo fijn. Het was net of er de hele tijd iemand op een kleine afstand van mij stond. Dus ik ga slapen. En ik voel in een keer tocht over mijn gezicht. Ik dacht dat mijn raam open stond maar die was dicht. En die tocht die bleef een tijdje hangen.

Uiteindelijk probeerde ik maar gewoon te slapen en het uit mijn hoofd te zetten. Maar het was heel erg raar en heb dit nooit eerder gehad.

De volgende avond had ik dit weer het gevoel dat er iemand was. Maar de derde nacht was dat gelukkig voorbij!

Liefs Michelle
Delen:
LPChip
LPChip mei 16 '07
Klinkt als een bezoekje van een entiteit. Misschien een overleden persoon die naast je staat, die even wilde laten weten dat het goed met hem/haar ging?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
Inderdaad duidelijk een aanwezigheid. Vaak is de tocht die je voelt (die voel ik ook regelmatig, vooral op de bovenkant van mijn hand) een entiteit die in je energieveld komt. Het is dus geen echte tocht, maar een stroming die je voelt. Het kan geen kwaad, dus wees gerust. Ik denk dat ze gewoon aan het kijken zijn hoever je al bent ;).
Mimi*
Mimi* mei 16 '07
Oke bedankt ik ben weer gerustgesteld en kan weer rustig slapen! ;)
Anne
Anne mei 16 '07
Ik heb dit ook heel vaak een aantal keren per week... ik voel heel vaak dat er iemand is in mijn kamer en die tocht voel ik heel vaak..
Wendy's
Wendy's mei 16 '07
En als je het niet fijn vindt, dan gewoon weg sturen..
Mimi*
Mimi* mei 16 '07
Doe je dan iets Anne of laat je het voor wat het is?

ik had besloten om maar gewoon te gaan slapen. Kon er toch niks tegen beginnen :p
Anne
Anne mei 16 '07
Nou meestal geef ik er geen aandacht aan maar ik weet wel dat er dan iemand in me kamer is.
Soms geef ik er wel aandacgt aan en toen zag ik een keer wat gezichten en een hand hoe meer aandacht je eraan geeft hoe beter je het gaat zien
Mimi*
Mimi* mei 16 '07
Oke bedankt Anne!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki