Loading...
nl

Dmv Merudi, rare dingen om me heen..

Kellyy
Kellyy mei 15 '07
Hoi!

Ik heb ontdekt dat zodra ik hier verhalen lees, of op de site rond zit te snuffelen, er altijd vreemde dingen om me heen gebeuren.. Nu heb ik het hierover gehad met Nims, dat mijn energiebanen dan open gaan staan? Als ik het me goed herinner.

Maar ook zie ik dan verschijningen, afgelope keer, +/- 2 ì¡ 3 nachten terug, zag ik continu een schim langs me heen gaan, op een gegeven moment stond "het" zo goed als naast me in de deur post. Ongeveer een meter van me vandaan..

Ik weet me hier niet echt goed een houding bij te geven, en loop vaak daarna op "hoge poten".. En vind het een beetje beangstigend.

Nu is mijn vraag zou dit kwaad kunnen-waar herken ik dat aan? En wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt!
Delen:
LPChip
LPChip mei 15 '07
Ik kan je niet vertellen hoe je kan herkennen of ze goed of kwaad zijn, omdat ik zelf nog geen ervaring heb met deze materie.

Wel kan ik je vertellen, dat je ze altijd kan vragen om weg te gaan. Als jij echt wil dat ze weg gaan, dan gaan ze dat ook, want jouw wil is wet.

Leg ze gewoon uit dat je er nog niet helemaal klaar voor bent.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
Hoi Kelly,

Zoals ik je toen ook al zei ;)wat er bij je was kan geen kwaad. Wat lpchip zegt klopt inderdaad, je kan met ze communiceren en vragen of ze je met rust willen laten. Ook kan je je pyramide opzoeken, want dan blijven ze op een afstandje. Ze kunnen je daar niet raken. Ik zelf denk dat je gewoon nog even goed moet wennen met wat er allemaal gebeurd. Tenslotte heb je het jaren lang tegengehouden, dus het is niet zo gek dat je het een beetje ontwent bent.
Kellyy
Kellyy mei 17 '07
Hoi!

Dat "wegsturen", heb ik inderdaad vaker gedaan, en dat werkte ook zekers. Maar dan ben ik weer-eigenwijs als maar kan- zo'n persoon die er dan achteraf "spijt" van krijgt als ze het wegstuurt, wil weten waarom het er was, of het iets wou vertellen/benadrukken enz.
Daarom vraag ik me erg af of ik er onderscheid in kan maken, of tot zoverre kan comminuceren dat ik weet over hoe en wat.

Nog heel erg bedankt voor de reacties!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '07
Weet je kelly, als het echt iets zou willen vertellen, dan moet het maar leren spreken op een manier waarop jij het kan en wil horen. Voel je niet schuldig als jij ze geen aandacht geeft. Dat is net zoiets als die vervelende telemarketeers die opbellen. Niemand wil ze aanhoren, maar ze droppen toch maar mooi even hun gesprek bij je.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki