Ik heb gemerkt dat ik af en toe out-of-sync ben.
Ik weet dat dit raar klinkt, maar ik weet niet hoe ik het anders kan verklaren.
Hoewel ik tijdens zo'n periode wel normaal leef, merk ik dat mijn perceptie niet optimaal is. Ik zie wel, maar minder scherp. Ik reageer wel snel, maar net iets minder snel dan anders. Als het ware is de focus weg, en ik kan het niet goed terug krijgen.
En dan ineens merk ik dat het weer goed is.
Ik weet dat dit lijkt op een drukke geest, maar gek genoeg kan ik dit ook hebben als mijn geest vrij rustig is.
Ik merkte dit eigenlijk toen ik mijn installatie aan had (waar overigens erg goed geluid uit komt) en ik een nummer aan had, en het mij ineens op viel hoe mooi de bas eigenlijk is. Normaal hoor ik diezelfde bas, maar op een een of andere manier klinkt hij doffer enzo.
Ik kan heel rustig zijn, en toch kan ik in deze fase terecht komen.
Ik deel dit met jullie omdat ik benieuwd ben of anderen ook een gelijke ervaring hebben. Ik heb dit overigens al een heel lange tijd, maar merk nu pas (nu ik wat rustiger in mijn hoofd ben) dat dat niet de oorzaak is, en er dus iets anders moet spelen.
Ik zou haast zeggen, dat ik dagdroom en tegelijkertijd m'n ding doe, waarbij de focus op mij ligt, en niet de droom.