Loading...
nl

Out-of-sync?

LPChip
LPChip mei 15 '07
Ik heb gemerkt dat ik af en toe out-of-sync ben.

Ik weet dat dit raar klinkt, maar ik weet niet hoe ik het anders kan verklaren.

Hoewel ik tijdens zo'n periode wel normaal leef, merk ik dat mijn perceptie niet optimaal is. Ik zie wel, maar minder scherp. Ik reageer wel snel, maar net iets minder snel dan anders. Als het ware is de focus weg, en ik kan het niet goed terug krijgen.

En dan ineens merk ik dat het weer goed is.

Ik weet dat dit lijkt op een drukke geest, maar gek genoeg kan ik dit ook hebben als mijn geest vrij rustig is.

Ik merkte dit eigenlijk toen ik mijn installatie aan had (waar overigens erg goed geluid uit komt) en ik een nummer aan had, en het mij ineens op viel hoe mooi de bas eigenlijk is. Normaal hoor ik diezelfde bas, maar op een een of andere manier klinkt hij doffer enzo.

Ik kan heel rustig zijn, en toch kan ik in deze fase terecht komen.

Ik deel dit met jullie omdat ik benieuwd ben of anderen ook een gelijke ervaring hebben. Ik heb dit overigens al een heel lange tijd, maar merk nu pas (nu ik wat rustiger in mijn hoofd ben) dat dat niet de oorzaak is, en er dus iets anders moet spelen.

Ik zou haast zeggen, dat ik dagdroom en tegelijkertijd m'n ding doe, waarbij de focus op mij ligt, en niet de droom.
Delen:
admin
admin mei 15 '07
Ja, dat gevoel ken ik, net of je met je lichaam in de ene en met je geest in een andere wereld bent.
Je bent er eigenlijk wel maar ook eigenlijk niet.Het linke is {is mijn ervaring} dat dit gevoel heel prettig is maar dat je er ook erg zweverig van word, dus houd je gronding in de gaten als je merkt dat je erg licht in je hoofd word, tenzij je graag zweeft natuurlijk :)
LPChip
LPChip mei 15 '07
Nou ik heb niet zo dat ik ga zweven ofzo. Ik zie en doe alles wat ik normaal ook doe, en denk ook enzo, alleen het is net alsof ik geen focus kan krijgen.

Denk maar aan een filmcamera die net niet scherp is. Je ziet wel alles goed, en kan prima zien wat het is enzo, maar het geluid is een lage kwaliteit, en het beeld is net niet scherp.
admin
admin mei 15 '07
Hmmm...dan denk ik toch dat we het allebei over iets anders hebben waarschijnlijk. Meestal benoem ik het als spontane meditatie terwijl je toch gewoon met je dagelijkse dingen doorgaat, je bent er wel maar eigenlijk ook niet.

love and light,
Féileacì¡n
Anne
Anne mei 15 '07
Hej LPChip...
Wat je beschrijft herken ik goed.. ik had laatst daar ook nog een onderwerp hier geplaatst..ik noemde het vaaag
Jij had ook aantal keer gereageerd omdat je het herkende.
Ik heb dit onderwerp zag ik ongeveer maand geleden geplaats..ik dacht na en ik denk dat misschien 1 periode is geweest van een aantal dagen tot een week waarbij ik er helemaal was zeg maar nu bijvoorbeeld ...voel ik me weer ''vaag''
Wel rustig vind ik :)

http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi/topic/13/69.html

Hoe jij het beschrijft zo ervaar ik het ook:
''Hoewel ik tijdens zo'n periode wel normaal leef, merk ik dat mijn perceptie niet optimaal is. Ik zie wel, maar minder scherp. Ik reageer wel snel, maar net iets minder snel dan anders. Als het ware is de focus weg, en ik kan het niet goed terug krijgen.''
LPChip
LPChip mei 15 '07
Aha.

Ja dat topic herinner ik me nog goed, maar moet je eerlijk bekennen, dat ik destijds dacht dat je iets anders bedoelde.

Ik had toen zelfs niet door dat dit bestond, omdat ik het als "normaal" ervaarde, of gewoon dacht dat ik te druk was met diverse dingen.

Maar nu ik een aantal spelende dingen heb afgesloten, merk ik dat dit gevoel niet weg is, en sterker nog, ik kan zonder verdere motivatie een "helder" moment krijgen, waarbij het lijkt alsof ik weer helemaal in sync ben.

Misschien dat dit te maken heeft met de afstemmingsfrequentie, dat deze fibreerd ofzo.

Als ik zo'n helder moment heb, dan is mijn focus op de dingen die ik doe spot-on, en lijkt het alsof ik buiten de tijd sta, zodat ik op het moment dat iets gebeurd, ook direct kan reageren, zonder vertraging.

Misschien dat het "vage" normaal is, en de heldere momenten, een volgende stap zijn, waar wij alvast een voorproefje van krijgen?
Debiorah
Debiorah mei 16 '07
Als ik het goed begrijp gaat het juist om deze heldere momenten? Alsof je alles ineens intenser vanuit jezelf beleefd? Niet dromerig maar het voelt juist eerder als een vibratie die door je heen gaat? Misschien heb ik het helemaal mis maar ik herkende je laatste beschrijving als in mijn eigen ervaring.
LPChip
LPChip mei 16 '07
Het probleem is, dat ik niet zeker weet of de heldere momenten normaal zijn, en ik zwakker ben in de andere momenten, of dat de andere momenten normaal zijn, en ik in deze heldere momenten juist extra kan presteren.

Daarom heb ik ook dit topic gestart. Maar ik wist dus niet dat vaaag hetzelfde beschreef.
Debiorah
Debiorah mei 16 '07
Okay! Ik weet ook niet of het dezelfde ervaring is als in vaaag, aangezien jij het ook niet hebt herkent als hetzelfde.

Ik herken jouw laatste beschrijving van die heldere momenten. Ik noem het een intense NU ervaring. Dus wat dat betreft denk ik wel dat het met de afstemmingsfrequentie te maken kan hebben. Het gekke is voor mij ook dat het overal kan voorkomen en juist meer als ik rust heb dan wanneer ik gejaagd ben. Ik denk dat de andere momenten normaal zijn en dat deze onze bekende funtioneren in de oude dimensie is. Juist de heldere momenten lijken mij een ander niveau te hebben.
Wat je verteld over een waziger zicht is dat in de heldere momenten?
Anne
Anne mei 16 '07
Ja oke LPChip ik weet ook niet of ''vaaag'' en wat jij beschrijft hetzelde zijn ieder maakt mee op zijn eigen manier tog.
Ik heb heel vaak momenten en dat heb ik al vanaf dat ik klein ben dat het voelt of ik er niet ben...ik ben er wel maar toch weer niet..''vaaag''.
Ik snap alleen niet toen ik klein was waren die momenten niet eens 1 min tegenwoordig kunnen het weken zijn.
Hoelang duurt zoiets bij jou?
LPChip
LPChip mei 18 '07
 Quote:
Origineel van Debiorah:
Okay! Ik weet ook niet of het dezelfde ervaring is als in vaaag, aangezien jij het ook niet hebt herkent als hetzelfde.
Inderdaad, als ik eerder had stil gestaan dat ik dit ervaar, had ik het misschien wel herkend.
 Quote:
Origineel van Debiorah:

Ik herken jouw laatste beschrijving van die heldere momenten. Ik noem het een intense NU ervaring. Dus wat dat betreft denk ik wel dat het met de afstemmingsfrequentie te maken kan hebben. Het gekke is voor mij ook dat het overal kan voorkomen en juist meer als ik rust heb dan wanneer ik gejaagd ben.
Dat geloof ik ook wel, maar ik heb dit tijdens een druk moment ervaren. Nou ben ik zelf eigenlijk altijd wel redelijk rustig, zelfs als ik druk ben, dus dat kan meespelen.

 Quote:
Origineel van Debiorah:

Ik denk dat de andere momenten normaal zijn en dat deze onze bekende funtioneren in de oude dimensie is. Juist de heldere momenten lijken mij een ander niveau te hebben.
Ja precies, daar zat ik ook aan te denken. Ik vind ze wel erg mooi moet ik zeggen. Alles is zo duidelijk en het is net alsof je dan aan het toveren bent :)Ik heb deze momenten wel eens als ik een spel speel, en dat is echt super.
 Quote:
Origineel van Debiorah:

Wat je verteld over een waziger zicht is dat in de heldere momenten?
Nee. Dat is in de normale momenten. Als overal de focus iets vanaf is. In de heldere momenten zou ik haast denken dat ik mijn bril af kan zetten en dan nog steeds scherp zien :p (heb het geprobeerd, en helaas... :D)
LPChip
LPChip mei 18 '07
 Quote:
Origineel van Anne:
Ja oke LPChip ik weet ook niet of ''vaaag'' en wat jij beschrijft hetzelde zijn ieder maakt mee op zijn eigen manier tog.
Als ik Debiorah en jou zo hoor, denk ik wel dat we het over hetzelfde hebben. Ik vind het ook moeilijk om dit te omschrijven, en ik kan me goed voorstellen dat het voor jullie even lastig is. Miscommunicatie is dan al snel een issue, dus denk ik dat we het over hetzelfde hebben.

 Quote:
Origineel van Anne:

Ik heb heel vaak momenten en dat heb ik al vanaf dat ik klein ben dat het voelt of ik er niet ben...
Ik weet niet precies hoe oud ik was toen ik dit voor het eerst had. Ik weet wel dat ik momenten heb gehad dat ik me meer afwezig voelde dan anderen, maar niet zo helder als de heldere momenten. De duur van die momenten waren inderdaad ook kort.

 Quote:
Origineel van Anne:

ik ben er wel maar toch weer niet..''vaaag''.
Ik snap alleen niet toen ik klein was waren die momenten niet eens 1 min tegenwoordig kunnen het weken zijn.
Ik denk dat dit komt door schommelingen in de afstemmingsfrequentie. Ik heb zo'n idee, dat we groeien naar een moment dat we continu het NU moment beleven.

 Quote:
Origineel van Anne:

Hoelang duurt zoiets bij jou?
Het vage moment duurt steeds langer inderdaad. Denk een aantal weken ofzo, maar ik heb er niet goed op gelet. Overigens zijn de NU momenten niet zo lang. Meestal een paar uur. Hoe lang heb jij die momenten?
Kim1
Kim1 mei 18 '07
Ik heb dit ook. Ik ben altijd heel erg buiten mijn lichaam geweest en zit er nu redelijk in. Ik merk telkens dat er energielichamen worden uitgezuiverd of dat er een nieuw energielichaam binnenkomt. Dan ga je weer anders resoneren. Maar ik kan af en toe nog erg afwezig zijn om het een of ander omdat nog niet al mijn ziels energie-en binnen zijn.

Deze tijdelijk afwezigheden of er niet bij zijn heeft ook te maken met de openingen van de sterrenpoorten. Althans, dat heb ik ontdekt. Tijdens de opening van een sterrenpoort (toen ik nog niet van het bestaan van sterrenpoorten af wist) anderhalf jaar geleden zat ik (toen nog volledig buiten mijn lijf) op de trap en zat er als een halve zool bij: er zijn 4 dimensies op 1 lijn gekomen. Er zijn 4 dimensies op 1 lijn gekomen. Die dag kwam de aardse tijd voor het eerst voor mij op 1 lijn en kwam ik in de lineaire tijd terecht.

Ik snapte werkelijk waar niets van mijzelf. De dag daarna las ik dat er een sterrenpoort was geopend en daar had ik kennelijk heel sterk op gereageerd met mijn energievelden. vanaf dat moment houdt ik toch wel de opening van sterrenpoorten bij omdat ik nog niet volledig stabiel in mijn lijf ben. Dan weet ik dat ik op moet letten met mijzelf als ik mij raar voel en dat ik rust moet nemen.

Verder kom ik ook telkens meer in het NU moment terecht maar nog wel steeds met uitstapjes naar paralelle levens of ellende dat nog na - resoneert door mijn fysieke lichaam. Maar steeds meer in het heden.

Trouwens: ik ben sinds kort hier op het forum en ik vind de uitwisselingen die plaatsvinden mooi ! Alles wordt hier lekker normaal neergezet zonder allerlei toestanden er om heen. Dat vind ik erg prettig.

Dan nog een vraag: houden jullie de openingen van sterrenpoorten ook bij ? Ik heb er nog niks over gevonden hier op het forum. Maar ik denk dat, omdat veel mensen hier zo gevoelig zijn, dat het handig is om even te melden als er weer een sterrenpoort geopend wordt.

Dan kun je voorbereiden (net zoals bij volle maans nachten :)). Mijn vriend is ook hypergevoelig en het is erg prettig om juist deze ervaringen te kunnen delen omdat het soms ook shit voelt als je energie zich aanpast.

Doeg !
Kimm
Debiorah
Debiorah mei 18 '07
Interessant kim, zou je ook kunnen vertellen hoe jij weet wanneer deze sterrenpoorten openenen? Ik ben namelijk ook erg gevoelig en heb ook vaak het gevoel dat ik op bepaalde energieen uit het universum reageer. Zoals bijvoorbeeld volle maan maar zou het ook graag eens willen vergelijken met deze sterrenpoorten. Misschien dat je hierover een nieuw topic kunt openen.
Kim1
Kim1 mei 18 '07
Dag Debiorah,

Ik weet de goede informatie (ben ook altijd erg selectief qua bronnen) hierover wel te vinden op het internet. Als je nu al erg nieuwsgierig bent google dan even op sterrenpoort.

Ik zal er morgen een topic over openen (zelf ben ik twee maal bij een opening van de poort aanwezig geweest). Vrij ingewikkeld proces eigenlijk, de infusie van energie-en.

Ik heb eigenlijk wel heel veel te vertellen. Ik zal eens kijken wat voor informatie hier handig is om te brengen. vind je het een goed idee als ik voortaan een volgende sterrenpoort aankondig (de info van een sterrenpoort in aankomst haal ik zelf ook van het internet af, dus is niet vanmijzelf afkomstig). Ik wil in het huidige moment absoluut niet channelen met uitzondering van de informatie van mijn pleidische medici.

Ik heb het gevoel dat mensen hier dergelijke informatie wel kunnen gebruiken omdat je energiebalans (vooral van de mensen die al een ge-upgrade DNA hebben en de uitbreiding van het zenuwstelsel en het ademhalingskanaal) toch prettig of met name (tijdelijk) onprettig in balans gebracht wordt wordt. Ben eigenlijk verbaasd over het feit dat het hier (nog) niet bekend is. Maar dat heeft ook meer te maken met mij zelf. Ik kom via zoveel lijnen naar beneden toe hier op aarde dat ik telkens heel veel doorgangen heb gemaakt om nu te landen en mijn denkwijze is geregeld heel anders dan normaal. Ik denk, ervaar en weet op heel veel niveau's.

Nu nog de balans zien te vinden.

Doeg !
kimm
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '07
Hoi Kim en Debiorah, Deze informatie over de Sterrenpoorten was hier al wel op de site te lezen: Zie de hoofdstuk 2.8.1 - 2.8.4
2.8.1 De energie van de 5:5
2.8.2 De energie van de 8:8
2.8.3 De energie van de 11:11
2.8.4 De leeuwenpoort energie

http://merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/2_8_1_de%20energie%20van%20de%205_5.htm

De informatie over de sterrenpoorten is dus afkomstig van Michael. Ik heb hier ook wel af en toe wat over gepost als ik het heb over de belangrijke data van een bepaalde maand.
LPChip
LPChip mei 18 '07
Ik weet zeker dat veel mensen baat hebben bij de informatie als een sterrenpoort weer geopend is, zeker nu je verteld hebt dat dit van invloed heeft op wat ik soms ervaar.

We hebben wel af en toe een berichtje hier gehad met diverse poorten, maar de laatste post is al weer een tijdje terug.

Als het voor jouw geen bezwaar is om deze gebeurtenissen aan te kondigen, dan zou ik zeggen: Graag!!! :D
Debiorah
Debiorah mei 18 '07
Oh ja wat dom! ;)Die heb ik wel al gelezen alleen dacht ik dat kim sprak over iets anders.
Anne
Anne mei 18 '07
Hej LPChip,

''Het vage moment duurt steeds langer inderdaad. Denk een aantal weken ofzo, maar ik heb er niet goed op gelet. Overigens zijn de NU momenten niet zo lang. Meestal een paar uur. Hoe lang heb jij die momenten?''

Ja ik vind het raar dat de vaage momenten steeds langer duren weken...terwijl toen ik klein kind was dit enkele minuten had..
Soms heb ik het gevoel dat ik dan niet echt leef..

ik leef niet in het NU..maar in een tijd waar geen tijd is zo lijkt het..zo voelt het..
LPChip
LPChip mei 20 '07
Ik denk dat de vage momenten veroorzaakt worden door het materialisme.

Ik merk dat als ik druk ben, dat dingen meer op de automatische piloot gaan, omdat ik vermoeider ben. Ik merk ook dat doordat ik vermoeider ben, ik meer last krijg van mijn rug. Doordat ik last heb van mijn rug, merk ik dat bepaalde zenuwen extra druk opbouwen waardoor ik dit gevoel krijg. (tenminste dat denk ik)

Want de momenten dat ik in het NU zit, merk ik dat alles perfect is. Goede concentratie, geen last van m'n rug enz.

Maar er zijn ook momenten dat het allemaal heel licht is, of niet, dat ik niet in het NU zit. Dus weet niet precies hoe of wat, maar die momenten zijn minder vaag, dus denk wel dat het er mee te maken heeft.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki