Loading...
nl

Vaaag,...

Anne
Anne apr 19 '07
De laatste tijd voel ik me kort gezegd vaag. Ik ben er wel maar toch weer niet. Het lijkt of dat alles automatisch gebeurd en dat ik niks door heb zeg maar...Als ik loop lijkt het soms net of ik zweef...omdat ik het zelf niet echt voel ofzo. Mijn tijdsbesef is weg... 1min lijkt soms 1uur te duren...1 uur lijkt soms 1 min te duren..
Welke dag het is weet ik ook niet zo goed..ik heb er niet goed besef van. Ik weet het niet gelijk ik moet er lang over nadenken en dan denk ik huh is het donderdag vandaag?? Hoe kan dat nou ik dacht dat het maandag was bijv... Dit alles gaat elke dag zo door.
Ik voel me heel rustig in me hoofd heel erg leeg of dat er heeel veel ruimte is zo gevoel..
Misschien heeft iemand ook dit soms??
of misschien kan iemand me helpen...ik weet niet wat dit is maar is wel raar vind ik..
Groetjes aNNe
Delen:
Wendy's
Wendy's apr 19 '07
misschien moet je meer ge-aard zijn.. of hoe dat heet, kheb er ook niet zo'n verstand van.

Maar dat geen tijdsbesef hebben dat heb ik alleen maar met uittredingen.. anders nooit! dus ik kan zo ook niet zeggen wat het is
jo
jo apr 20 '07
heb je ook dat je anders lijkt te kijken??
alsof je ineens anders naar de wereld kijkt?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 20 '07
Wat wendy zegt klopt wel, het klinkt alsof je niet goed geaard bent. Heb je een stukje rutiel-kwarts in huis? Misschien dat je daar wat aan hebt, om je wat meer hier te houden. Ook het uitvoeren van hele aardse dingen kan je ook hier houden. Zoiets als kleding shoppen of jezelf opmaken of flink gaan stappen of zoiets kan je hier ook wat meer laten aarden.
Anne
Anne apr 20 '07
Nims,
''Heb je een stukje rutiel-kwarts in huis?''
wat s dat?

Jo,
Ja ik maak alles niet zo ecgt mee zeg maar dingen gebeuren wel maar het is voor mij op een afstand zeg maar.
Thomas A
Thomas A apr 20 '07
Anne je schrijft; “Ik voel me heel rustig in me hoofd heel erg leeg of dat er heel veel ruimte is zo gevoel..
Misschien heeft iemand ook dit soms??
of misschien kan iemand me helpen...ik weet niet wat dit is maar is wel raar vind ik”.

Hoe voelt het voor je? Omdat je zelf het stukje vanuit rust schrijft en niet vanuit angst, geef je ons niet het gevoel dat het naar voelt voor je. Eerder opmerkelijk en raar (lees zeldzaam).
Een dergelijke beschrijving van je zijn van NU, lees je ook als je het evangelie van Thomas leest.
Wat ik lees in dit net geopende topic is dat je in een nieuw bewustwordingstadium terecht bent gekomen en daarbij een heel bijzonder kosmisch contact maakt. Niet zo gek met jouw leven tot hu toe; immers een groot deel van jouw beleving speelde zich af binnen de bespiegelingen in jezelf. Eigenlijk een heel bijzondere reis die je niet met iedereen kunt delen, ook al omdat veel mensen die een sterk materialistisch en maatschappij geconformeerd leven leven, dit niet snel zullen be-leven wat jij beschrijft. Maar anyway, wat jij hierboven beschrijft kom je tegen in het Thomas evangelie. Je zult even moeten zoeken, maar het staat er.

Niets om je ook maar enige zorg over te maken. Gewoon heel mooi Anne!

Handige tip is wat meer met je agenda gaan werken en een horloge omdoen want het aardse leven gaat gewoon door!!!!..
Schrijf eens over je be-levingen!

Boektip; “Het eeuwige leven van de ziel”; Sophie R. Jacobsen.
Uitgev. Akasha ISBN 90-73798-95-7

Groetjes

Thomas
LPChip
LPChip apr 20 '07
Een week nadat ik leerde over deze site en de "transformatie" heb ik ook zoiets ervaren.

Ik reed bijvoorbeeld naar mijn werk, en hoewel ik achter het stuur zat, ervaarde ik dit als bijrijder. Ik reed ook lekker rustig, en ervaarde dit half.

Ik vond ditzelf erg jammer omdat ik auto rijden erg leuk vind. Om die reden heb ik mijn perspectief veranderd. Ik kan wel leven in het Nu, want dat is in feite wat je doet, maar kies per situatie uit of ik dit wel of niet doe. :)

Het is erg handig als je je verveeld, omdat dit een perfecte methode is om je verveling te herkennen en op te heffen. Door te leven in het nu besef je namelijk hoe nuttig je bezig bent, en gaat de tijd snel.
Jeannette
Jeannette apr 20 '07
Anne,

Wat jij beschrijf, heb ik ook. Alleen al heel wat langer. Ik heb het altijd als een bevrijd gevoel genoemd, ipv leeg en rustig.
Tegenwoordig kan ik in drukte en drukke periodes, dit zelf "oproepen" om zo weer enige rust te krijgen, heb dan ook het gevoel daarna 'herboren" te zijn. Ik zelf vind het niet raar ofzo, het hoort nu bij mij... het is gewoon geworden. Wat het verder is weet ik niet, (ik dacht misschien en vorm van meditatie?) maar daar pieker ik ook niet over, juist omdat het eigenlijk ook heel fijn is en voelt.
Wel heb ik mijzelf bewust moeten maken dit niet in het verkeer te hebben, ook al is dit wel altijd goed gegaan.

Jeannette
????
???? apr 20 '07
Anne, heb je de liefde in jezelf gevonden?
Anne
Anne apr 20 '07
Hej thomas,
''Hoe voelt het voor je? Omdat je zelf het stukje vanuit rust schrijft en niet vanuit angst, geef je ons niet het gevoel dat het naar voelt voor je. Eerder opmerkelijk en raar''
Het voelt niet naar het voelt eigenlijk best wel lekker rustig :)
Het voelt ookwel zoals sylli schrijft dat ik misschien de liefde in mezelf heb gevonden..
Eigenlijk is het wel een goed gevoel..
Maar ik heb dit gevoel eerder gehad in me leven en dat was toen niet zo prettig daarom maakt het me nu ook een beetje beangstig want ik wil niet meer meemaken wat ik heb meegemaakt.
Maar zelf denk ik niet dat dit het is ik denk dat het goed is :)
Anne
Anne apr 20 '07
Jeannette,
Ik ken dit gevoel ook zoals Jij het beschrijft.
Dat het een soort zelfbescherming is voor jezelf in drukke periodes zodat het wat rustiger is voor jezelf.
Ik had eerst gedacht dat dat het was maar dat is het niet denk ik...want als ik dat heb is het 1dag niet langer nu voel ik me al weken zo..en verder ben ik niet heel erg moe ofzo doe niet meer dingen dan anders.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '07
rutiel kwarts:
http://www.thecrystalspirit.com/TCSROOTHTML/501-EIGENSCHAPPEN/523aEIGRUTK.html

Rutiel intensifieert de kracht van Kwarts (Bergkristal).
Rutielkwarts combineert dan ook de eigenschappen van
Kwarts met de eigenschappen van Rutiel.

Rutielkwarts wordt het “Manifestatie” kristal genoemd,
en staat bekend als een energie opwekkende steen op alle niveaus.
Maar niet alleen dat, hij helpt ook met mentale focus.
Dit kristal helpt je om tot de wortel van een probleem te komen
en zorgt zo voor toegang tot de reden van ziekte of ongemak,
zodat er een remedie gevonden kan worden.

De steen zorgt ervoor dat alle positieve energie
in je energielichamen vergroot wordt,
zodra je aura in contact komt met zijn energie
en verwijdert negatieve energie en aanwezige energie blokkades.
Hij reinigt en vergroot de Hara-lijn
(een centraal energiepunt van het lichaam
ongeveer twee vingerdiktes onder je navel,
dat geactiveerd kan worden door te mediteren),
de Kundalini lijn en de chakra's.
Het kristal helpt nl. om chakra's met een lage energie
weer terug te laten keren naar hun normale staat van balans.
Debiorah
Debiorah apr 21 '07
Ik herken je gevoel Anne, ik heb dit zelf eigenlijk altijd al. alleen is dit niet altijd even heftig. Ik denk dat thomas gelijk heeft en dat je nu je eigen tijdsbesef ervaart, niet die ons opgelegd is maar de universele tijd. Ik zou het als iets positiefs zien!
Anne
Anne apr 22 '07
ja ik zie het ook als iets positiefs..debiorah :)
maar soms is het alleen wat vaag want dan lijkt niks je te kunnen raken omdat je niet echt in deze wereld ben
Debiorah
Debiorah apr 22 '07
Ja precies, dat kan idd zowel positief als negatief worden opgevangen. Maar misschien helpen thomas zijn tips jou om het beter te begrijpen en misschien zelfs bewust aan te sturen.
Sinds ik een beetje kennis heb van autisme zie ik enige gelijkenis. Omdat autisten zich vaak voor hun omgeving af kunnen sluiten zodat ze met prikkels om kunnen gaan. Hoe denk jij hierover?
Anne
Anne apr 22 '07
Ja daar zit wel enige gelijkenis in denk ik...autistische mensen leven ook in een soort van eigen wereld zeg maar omdat ze zich zelf dan heel goed begrijpen..en in deze wereld niet
Debiorah
Debiorah apr 22 '07
Ja idd! Zo denk ik er ook over. wat ga je nu verder doen met deze ontdekking? Ik bedoel ga je nu verder ontdekken wat je met deze 'vage' eigenschap kunt?
Anne
Anne apr 22 '07
haha...ja deze vaage eigenschap...ik wist even niet hoe ik het moest noemen daarom vaag.
Eigenlijk ken ik deze vaage eigenschap al jaren..misschien al heel me leven...
Ik weet dat ik vroeger toen ik klein was jaar of 4 had ik soms van zulke momenten niet langer dan 5min denk ik en dan was ik ineens afwezig net of ik in een andere soort wereld was..maar nu de laatste tijd is het uitgebreid en kan het weken duren. Wat ik met deze vaage eigenschap kan is mezelf afsluiten van de wereld soort van en dan is het lekker rustig..misschien kan ik er nog meer mee kweenie.. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '07
Wat merk je als je in "die andere wereld" bent? Wat voor ervaringen heb je daar? Wat voor nut heeft het voor jou om daar te zijn?
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420