Loading...
nl

Nu helemaal alleen :S:S:S

Acheliah
Acheliah apr 4 '07
Nou ik ben gisteren op de rechtbank geweest mijn dochter moet een half jaar gesloten. Omdat de lieverd weg is gelopen uit een crisiopvang. Nou dat was het dan ze is nog steeds weggelopen ik hoop dat ze snel gevonden wordt voor haar eigen bestwil. Het doet me wel vreselijk veel pijn maar ik weet ook dat het moet.

XXX Dieneke
Delen:
Mimi*
Mimi* apr 4 '07
Jeetje Dinie! Ik hoop ook dat ze snel terug is! Heel veel sterkte toegewenst...

Liefs,

Michelle
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 4 '07
Heel verschrikkelijk Dinie. Ik hoop dat dit keer de kracht hebt om dit keer niet meer afgeleid te worden door de ellende van iemand anders om je heen. Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn!
jo
jo apr 4 '07
ik hoop ook dat ze snel gevonden word
heel veel sterkte

liefs jo
Acheliah
Acheliah apr 5 '07
Iedereen zegt gesloten is niks en vreselijk en ik moet als ik weet waar mijn dochter is mijn dochter verraden ik weet het niet meer echt niet wat zou ik graag uit deze shit willen geloof me. Ik weet dat het ene geen oplossing is maar wel een verlossing.

Dien
Jeannette
Jeannette apr 5 '07
Hoi Dien,

Dus ze is nog steeds niet terecht?
hebben ze wel een spoor al?
En gesloten... in wat voor soort instelling?
Wees blij dat je niet weet waar ze is... kan je dr niet veraden ook, maar aan de andere kant... weet je nu natuurlijk ook niet hoe het met haar gaat.
Ik had wel van haar verwacht dat ze contact met je op zou nemen. Dat vind ik wel raar. heel veel sterkte meid...

Jeannette
Acheliah
Acheliah apr 6 '07
Ik heb mijn dochter verraden aan de politie in de hoop haar te helpen. Het tegendeel is bewezen. Sorry ik heb ff geen zin meer in contact zal wel jullie berichten lezen maar meer ook ff niet. :(

Dikke Kus Iedereen Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 6 '07
Nee Dinie, jij hebt haar niet verraden, jij hebt gedaan wat het beste voor haar is. Je weet zelf dat ze niet in staat is, om hier goed over na te denken. Een meisje hoort niet bij vreemde mensen te zwerven en met drugs in aanraking te komen. Als je luistert naar je beter weten, weet je dat je gelijk hebt. Vertrouw eens een keer op wat je voelt, en niet op wat ze tegen je zeggen. Ze proberen je alleen maar een schuld-gevoel aan te praten om je weer in hun macht te krijgen. Wees sterk! Je kan het echt deze keer!!
Acheliah
Acheliah apr 12 '07
Weet je wat zo gek is. je hebt helemaal gelijk als het gaat om dat schuldgevoel. Want dat doen ze steeds. En nee mijn dochter hoeft niet in aanraking te komen met drugs figuren en criminelen.

XXX Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 12 '07
Ik ben blij dat je het je beseft. Ook al wordt jij misschien niet lichamelijk gebruikt, jij bent en wordt wel geestelijk misbruikt. Ze weten je zwakke plek en daar pakken ze je op. Vecht tegen elke vorm van misbruik, jij hebt de macht over jezelf en niet iemand anders. Voel je maar eens schuldig naar jezelf toe ;). Je hebt jezelf namelijk onrecht aangedaan de laatste tijd.

Ook al zijn deze woorden mss wat harder dan je gewend bent, ik weet wel dat je ze even nodig hebt om wakker te worden en vooral wakker te blijven!

Julien.
Acheliah
Acheliah apr 12 '07
Ze zijn niet hard maar waar !!!

En dat weet ik maar als te goed. Ik maak me daarom ook grote zorgen.

Liefs Dieneke
IkBen
IkBen apr 12 '07
Je weet waar ze is Dinie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 12 '07
Maak je geen zorgen, je hebt goede engelen om je heen ;).
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Ik hoop het NiMS ik hoop het
Acheliah
Acheliah jul 21 '07
Allereerst allemaal welkom. Het is heel lang geleden. Mijn pc is kapot en ik zit bij een ander op de pc. Ik heb op 28 juni klappen gehad van Jo, Anneke en Mary vader, zus en moeder van Paul. Ze hebben Kyra van mij gestolen. En ik heb geen papieren van deze hond is een americaanse stafford dus een verboden honderas nu zijn ze een onderzoek aan het starten naar de offdiciele eigenaar die krijgt dan een boete van 700,- euro en de hond wordt ingeslapen. :'(Als ik nu iemand wist met ook zulke papieren van deze stafford kon ik nog iets doen. Maar nu niet.

Met esje mijn dochter gaat het beter de drugs is eindelijk uit haar lichaam. Ze heeft wel schade opgelopen door de drugs. Ze is heel vergeetachtig maar het gaat goed met haar. Ze mag alleen nooit meer thuis komen wonen dus is ze 4 jaar lang weg en ze willen mij uit de ouderlijke macht zetten. :'(Leuk eey dat K*T leventje van mij.

Liefs Dieneke
Debiorah
Debiorah jul 21 '07
Welkom terug lieve Dinie, ik miste je al op het forum!
Ik vind het ontzettend naar om te horen dat je leven zo loopt. Wel ben ik erg blij om te horen dat het beter gaat met esme. Dat is dan in ieder geval een positieve verandering. Ik begrijp dat je het hartstikke moeilijk hebt en zou willen dat ik je kon helpen. Ik wil je gewoon graag leten weten dat wanneer je je verhaal kwijt wilt je altijd op het forum terecht kan! Houd moed Dinie ookal weet ik wel dat het soms ontzettend moeilijk is.
Sheva
Sheva jul 21 '07
Eeey Dinie heel veel sterkte en veel liefs van mij.....
Ik ben wel trots op je,je neemt je eigen leven in handen en durft ook hulp te vragen van de politie terwijl je weet dat je dochter er niet blij mee is...
Ik ben wel trots op je Dinie je laat zien tot zo ver en niet verder en dat siert je...

Veel liefs Sheva
admin
admin jul 22 '07
Ik had je ook al gemist Dinie.
Uit de ouderlijke macht gezet worden klinkt heel naar, maar is misschien wel beter Dien. Je raakt je dochter niet kwijt, ze krijgt nu de hulp die ze heel hard nodig heeft en jou heeft ze toch ook nog? Ik wil je heel veel licht en liefde sturen en ook voor jouw dochter. Heb vertrouwen dat alles loopt zoals het moet lopen, je bent nooit alleen, niet vergeten hé?

Dikke knuffel,
karin.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 22 '07
Hoi Dinie,

Het klinkt misschien stom, maar je hebt nu 4 jaar de tijd om goed aan jezelf te werken en er te zijn voor je dochter wanneer ze weer naar je toe kan komen. Je hebt zelf de juiste stappen gezet om alles weer goed te maken. Wees dus trots op het resultaat. Het was niet makkelijk, maar je hebt het wel gedaan! Dat kan lang niet iedereen zeggen. Het is heel dapper maar je bent er nog niet. Geef de moed dus ook niet op, en weet dat je altijd op merudi je verhaal kwijt kunt!
Mimi*
Mimi* jul 23 '07
Ja goed gezegt NiMs. Je hebt nu 4 jaar de tijd om even alles te laten bezinken. Want je hebt in een korte tijd heel veel doorgemaakt. Je mag echt wel trots op je zelf zijn. Hoe jij je door deze moeilijke tijden doorheen hebt geslagen. Ik ben in ieder geval wel trots op je Dinie! ;)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki