Loading...
nl

"bescherm steen"

Kellyy
Kellyy mrt 23 '07
Hoihoi.

Ik was vandaag in de stenen winkel, met allerlei natuurstenen enz. zodat ik een steen kon zoeken, die bij mij past.

Nu was ik uiteindelijk geslaagd, heb nu een "rookkwarts" .. Maar toen ik hem kocht, en daadwerkelijk afgerekent had, trok ik helemaal weg, werd ik duizelig, kreeg het ontzettend warm en kon amper nog op mijn benen staan.

Nu ben ik bang dat ik iets totaal verkeerds gekocht heb, of juist iets goeds, als ik er zo op reageer, de steen doet dus wel iets met me.

Ook de beschrijving bij de steen klopt precies bij me.

Iemand die mij verdere informatie, of hun eigen verhaal kan geven?
Delen:
mause
mause mrt 23 '07
hoi kellyy,

sorry ik heb helaas geen ervaringen met stenen.
Marina1987
Marina1987 mrt 24 '07
Zij hebben ervaring met stenen ...
LPChip
LPChip mrt 25 '07
Zover als ik weet moet een steen je een plezierig gevoel geven om goed voor je te zijn.

Als je overigens een steen te lang bij je hebt, kun je daar nadelige gevoelens van krijgen. Het gaat dan ook om de tijd dat je een steen bij je draagt.

Verkeerde stenen zul je direct herkennen door tintelingen bij korte aanraking.

NB. Met verkeerde stenen bedoel ik geen slechte stenen, alleen stenen die jouw aura verstoren. Ze kunnen dus hele goede stenen voor anderen zijn.
Kellyy
Kellyy mrt 26 '07
Dus voor zover ik nu begrijp, was deze steen niet veel goeds ..
Ik voelde wel iets in me handen, en vlak nadat ik hem kocht werd ik dus duizelig enz, maar dit had ik bij de anderen stenen niet, dus ik dacht deze word het.. Fout gedacht :p ..

Nou inelkgeval bedankt!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '07