Loading...
nl

"bescherm steen"

Kellyy
Kellyy mrt 23 '07
Hoihoi.

Ik was vandaag in de stenen winkel, met allerlei natuurstenen enz. zodat ik een steen kon zoeken, die bij mij past.

Nu was ik uiteindelijk geslaagd, heb nu een "rookkwarts" .. Maar toen ik hem kocht, en daadwerkelijk afgerekent had, trok ik helemaal weg, werd ik duizelig, kreeg het ontzettend warm en kon amper nog op mijn benen staan.

Nu ben ik bang dat ik iets totaal verkeerds gekocht heb, of juist iets goeds, als ik er zo op reageer, de steen doet dus wel iets met me.

Ook de beschrijving bij de steen klopt precies bij me.

Iemand die mij verdere informatie, of hun eigen verhaal kan geven?
Delen:
mause
mause mrt 23 '07
hoi kellyy,

sorry ik heb helaas geen ervaringen met stenen.
Marina1987
Marina1987 mrt 24 '07
Zij hebben ervaring met stenen ...
LPChip
LPChip mrt 25 '07
Zover als ik weet moet een steen je een plezierig gevoel geven om goed voor je te zijn.

Als je overigens een steen te lang bij je hebt, kun je daar nadelige gevoelens van krijgen. Het gaat dan ook om de tijd dat je een steen bij je draagt.

Verkeerde stenen zul je direct herkennen door tintelingen bij korte aanraking.

NB. Met verkeerde stenen bedoel ik geen slechte stenen, alleen stenen die jouw aura verstoren. Ze kunnen dus hele goede stenen voor anderen zijn.
Kellyy
Kellyy mrt 26 '07
Dus voor zover ik nu begrijp, was deze steen niet veel goeds ..
Ik voelde wel iets in me handen, en vlak nadat ik hem kocht werd ik dus duizelig enz, maar dit had ik bij de anderen stenen niet, dus ik dacht deze word het.. Fout gedacht :p ..

Nou inelkgeval bedankt!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '07
Nou het is niet persee fout kellyy, hij was gewoon erg sterk. Probeer het eens uit als je rustig zit en kijk dan wat je voelt. Als je een opgejaagd en slecht gevoel krijgt is het inderdaad een steen die je op dat moment niet nodig hebt. Toch kan het ook zijn, dat je juist wel goed geholpen wordt. Is de steen heel sterk, raak hem eens aan met maar 1 vinger en kijk dan wat je voelt. Het kan ook zijn dat je de werking moet doseren en er aan wennen.
Ik denk wel dat je een goede steen gekocht heb:
"Het is een steen die vooral mensen, die erg wantrouwend en kortzichtig zijn, kan helpen dit de doorbreken en weer vertrouwen te krijgen."
Debiorah
Debiorah mrt 27 '07
Ik denk dat Nims gelijk heeft, het kan zijn dat je nog even moet wennen aan een steen. Ik denk ook dat het wel een juiste steen is, meestal kies je ze op gevoel dus deze steen heeft iets wat jou aantrekt. Het kan ook zijn dat je hem eerst moet reinigen en opladen, omdat een steen meestal al door vele handen gegaan is heeft hij vast ook veel energie opgevangen. Ik heb hhier zelf eens een stuk over op mijn weblog geplaatst, misschien dat het je helpt.
http://hoofdruimte.web-log.nl/hoofdruimte/spiritueel/index.html
jo
jo mrt 27 '07
ik heb iemand mijn stenen laten pendelen om te kijken welke steen er het beste bij mij paste het werd uiteindelijk een combinatie van 2 stenen.
Misschien dat je dat ergens kan laten doen om het zeker te weten!
Bij mij werken ze iig erg goed de ene is een rozekwarts en begint aan de binnenkant van de steen scheuren te krijgen hij gaat zeg maar helemaal kapot aan de binnenkant.

Je moet hem idd ook reinigen voor je hem om doet.
sommige zeggen en nacht in het water andere zeggen goed afspoelen onder stromend water.
en tussen door ook blijven doen!
Kellyy
Kellyy mrt 29 '07
Allemaal hartelijk bedankt voor de informatie.

Nims, ik heb het geprobeert, heb nogsteeds het gevoel dat de steen wél bij me past.

Debiorah, ik heb me steen gereinigd, en heb hem nu altijd bij me, hoopdat alles goed gaat, zo niet, laat ik het horen.

Ook Jo, bedankt voor de informatie, zal het zeker blijven doen, ga geen risico nemen dat het verkeerd gaat, 1x helemaal in de war vond ik genoeg..
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '07
Goedzo dat je hem altijd bij je hebt :). Ben blij dat je het niet meteen opgegeven hebt.
tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 1 '07
Hoi, ga als je stenen gaat kopen in ieder geval op je gevoel af en luister er ook naar. Dan komt vanzelf de juiste steen op je pad. en bij alles wat je koopt, stenen of bijvoorbeeld sierraden is het heel belangrijk dat je ze inderdaad eerst reinigd voordat je ze gaat dragen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki