Loading...
nl

Gemengde gevoelens

Charlie
Charlie feb 21 '07
Hallo allemaal, ik moet even mijn ei kwijt.
Zoals de titel al aangeeft, zit ik met gemengde gevoelens.
Het zit namelijk zo:
Sinds zondag ligt mijn moeder in het ziekenhuis vanwege een fikse longontsteking. Ze lag toen in Ede, maar omdat daar geen plek meer was, is ze per ambulance met sirenes overgebracht naar amersfoort, afdeling intensive care! Ze ligt namelijk sinds maandag in coma, ze ligt dus aan de beademing en word kunstmatig in slaap gehouden. Omdat haar longen tegendruk gaven op de beademing heeft ze dus ook spier verslappers gekregen. Ze is maandag nog even bij gekomen, maar was helemaal in paniek. Ze heeft toen al gezegd dingen zoals: Ik ben vergiftigd, en Er gaat iemand dood. Ze heeft zelf ook altijd al gezegd dat ze de 42 niet zou halen en ze is nu 41. 7 April is haar verjaardag. Maar ze was dus helemaal in paniek. Ik ben sinds gisteren in ondertrouw, dus het is allemaal dubbel. Ik heb ook van maandag op dinsdag nacht de ene nachtmerrie na de ander gehad. Over mijn moeder. Afgelopen nacht had ik ontzettende last van een fikse astma aanval waar ik nu pas een beetje uitkom. Mijn aanstaande en ik zouden maandag gaan zwemmen met de kids en ik moest een badpak bij mijn vader halen. Toen ik daar was, belde mijn zusje mij op en vroeg of ik zo snel mogelijk naar het ziekenhuis kon komen, want ze was dus in coma geraakt. Ik zou eigenlijk savonds al gaan, maar ik was er dus smiddags al en heb daar dus zo`n 4a5 uur gezeten. Maar wat ik van mezelf niet kende was dat ik heel kalm en rustig was als nooit te voren met zo iets.
Maar voor nu bel ik zometeen even het ziekenhuis op en dan hoor ik het wel weer, hoe het gaat.
We kunnen alleen maar afwachten. Tijd zal het leren.

Heel Veel Licht en Liefde toegewenst,

Charlie
Delen:
Mirreke
Mirreke feb 21 '07
Heel veel sterkte met je moeder Charlie!
Charlie
Charlie feb 21 '07
Ja, thnx Mirreke. Ik bel even het ziekenhuis en plaats zo nog wel wat.
Charlie
Charlie feb 21 '07
Nou, ik heb dus net het ziekenhuis gebeld en er is op dit moment niet veel veranderd. Ze heeft een stabiele nacht gehad en ze word straks besproken. Ze gaan dan ook de longfoto`s en dergelijken bekijken. Ik bel in de loop van de middag het ziekenhuis, want dan zijn ze klaar met de bespreking. Dus nog niet veel bekend.
LPChip
LPChip feb 21 '07
Stel je eens voor dat het jou gebeurd. Je krijgt een zware longontsteking waardoor je genoodzaakt bent om naar het ziekenhuis gebracht te worden. Je komt daar in behandeling, en voor je het weet ga je zo slecht dat je in een coma terecht komt. Je komt wel even bij, maar met alle middelen die je versuffen etc, ben je zo ver van de wereld dat je in paniek raakt.

Het is dan ook heel logisch dat je denkt dat je dood gaat etc. Je moet daar ook niet mee zitten.

Ik wens jou en jouw moeder veel sterkte toe. :)
mause
mause feb 21 '07
hoi charlie,

heel veel sterkte met je moeder. en natuurlijk je moeder ook heel veel sterkte. ik hoop dat er snel verbetering optreed. ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt wat betreft je ondertrouw. maar probeer er toch van te genieten.

liefs maureen.
Charlie
Charlie feb 21 '07
Ik heb net het ziekenhuis gebeld en ze hebben geprobeerd om haar medicijnen te minderen, maar door die slang in haar keel had ze het zo benauwd dat ze die er zelf uit wou trekken. Maar de artsen waren dus in de buurt en hebben gelijk alle medicijnen weer toegediend, waardoor ze dus weer helemaal onder zeil is. Het is afwachten, maar dit heeft ze zelf nooit gewild. Ik hoop dat er snel iets gebeurd.
mause
mause feb 21 '07
ik hoop dat ze snel weer beter wordt. en dat er verbetering optreedt. veel sterkte nogmaals.
Acheliah
Acheliah feb 21 '07
Heel veel sterkte met je moeder en de rest van het gezin.

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '07
Heel veel sterkte Charlie! Wat verschrikkelijk dat dit zo gebeurd zeg.
Charlie
Charlie feb 22 '07
Hallo, gisteravond ben ik nog totaal onverwachts even in het ziekenhuis geweest en het was niet goed. Ik zag het al toen ik binnen kwam. Want Maandag lag ze nog maar aan 4 kastjes, Dinsdag aan 6 en tot mijn grote schik waren het er gisteren al 11. Ik hoorde ook van de verpleegster dat ze haar inderdaad meer medicijnen hadden gegeven. Ik vroeg haar ook of er iets veranderd was of dat het slechter ging. Maar daarop antwoorde ze alleen maar met dat er geen (positieve) verandering was. Ze zei dus niet dat het slechter ging, misschien om mij niet te kwetsen ofzo. Ik heb ook telkens gezegd dat als er iets was dat ze dan contact met mij moesten opnemen. Maar dat hebben ze dus niet gedaan. Ze willen nu dus eerst afwachten of de medicijnen wel goed aanslaan en telkens proberen haar medicijnen te minderen. Maar voor nu gaat het dus alleen maar slechter. Ik heb dus ook gevraagd dat, als het niet beter werd, hoelang ze haar dan zo zouden laten liggen. Tenslotte heeft ze dit zelf nooit gewild en hebben we dus voor een paar maanden geleden ook bij haar aan bed gestaan vanwege een zelfmoordpoging. Nou, het kwam erop neer dat het nu nog te pril was om het nu al op te geven, maar dat na 2 weken dat toch wel duidelijk zou kunnen zijn. Dus het is nog steeds afwachten en vanmiddag ga ik er weer heen.

In Licht en Liefde,

Charlie

P.S: Persoonlijk zou ik het beter vinden voor iedereen om mij heen dat het verhaal binnen zeer kort eindigd. Ik weet niet waar dit gevoel vandaan komt, maar ik voel het al een paar dagen heel sterk. Toen ik er gisteren was, had ik ook niet echt het idee dat het mijn moeder was die daar lag. Van mij mag het met haar wel afgelopen zijn!!!
Charlie
Charlie feb 22 '07
Oh ja, ik moet nog even iets kwijt wat ik heel raar en vervelend vind, maar wat ik niet kan verklaren. Elke keer wanneer ik bij haar bed sta, word ik heel misselijk en krijg ik het ontzettend benauwd. Er zit dan een enorme druk op mijn borst en ik krijg last van hartkloppingen. Ik moet dan echt even de gang oplopen, omdat ik dan te misselijk ben om dan te blijven staan. En het vreemde vind ik dat zij het ook benauwd had, vanwege de longontsteking en dat ze daarvoor naar het ziekenhuis moest. Is er iemand die weet waar dit vandaan komt en wat ik eraan kan doen? Er hangt ook een woede om haar heen, dus dat kan er ook mee te maken hebben. De woede kan ik nog wel verklaren, dat komt omdat ze daar zo machteloos ligt en geen controle heeft over haar eigen lichaam. En omdat ze dit zelf nooit gewild heeft. En misschien ook wel omdat ze nu haar bier en het roken niet heeft. En wat betreft het bier, mijn zusje en de beste vriendin van mijn moeder hebben gewoon bier mee het ziekenhuis ingesmokkeld. Mijn partner had de tassen met spullen in de auto staan en toen hij die eruit ging halen, heeft hij 2 blikken bier eruit weten te halen. Toen de tassen op de kamer waren, heb ik later nog gecontroleerd of het er allemaal uit was, maar wist er nog eens 2 blikken uit te halen en die vriendin er gelijk mee te confronteren, aan gezien mijn moeder ook zelf van de drank af wilde. Dus ik ben weer met van alles en nog wat tegelijk bezig. Is er iemand die hier een verklaring voor heeft?? B.v.D. Charlie

P.S: Ik ben zo Moe!! Heb afgelopen nacht weer de ene nachtmerrie na de ander gehad. Hoe verklaar je dit soort nachtmerrie`s? Wat willen die mij zeggen of duidelijk maken?
Thomas A
Thomas A feb 22 '07
Charlie; "P.S: Ik ben zo Moe!! Heb afgelopen nacht weer de ene nachtmerrie na de ander gehad. Hoe verklaar je dit soort nachtmerrie`s? Wat willen die mij zeggen of duidelijk maken?"

Wees ook gewoon moe en laat het zijn. Doe niets om het anders te laten zijn. Leg je zelf te rusten en sluit je ogen. Zeg tegen angst dat ie z'n gang maar moet gaan maar dat jijzelf veel krachtiger bent in jouw eigen Goddelijkheid. De
antwoorden vallen als broodjes in je schoot.......

Thomas
mause
mause feb 22 '07
jemig, wat en toestand allemaal. ik heb geen antwoorden op je vragen, mar ik hoop voor jullie allemaal dat het snel wat rustiger wordt allemaal.

liefs maureen.
Acheliah
Acheliah feb 24 '07
Charlie Hoe is het nu met je moeder al iets beter hoop ik. Heel veel Kracht, Licht en Liefde

Liefs Dieneke
Charlie
Charlie feb 26 '07
Op dit moment gaat het al iets beter. Ze is zo goed als van de slaapmedicatie af, de spierverslappers zijn er helemaal af, en de beademing staat stop, maar is nog wel ter ondersteuning. Verder heeft ze hoge koorts en infecties op haar lies en stuit. Ik ben gisteren met mijn zusje nog bij haar geweest en ze kwam een paar keer bij, wat op zich positief is. Ik heb net het ziekenhuis gebeld en ze is nu nog onrustiger dan gisteren. Wat dus inhoudt, dat ze weer iets meer dan gister bij is en dat ze telkens probeert te bewegen en veel hoest zonder geluid. Vanwege de slang van de beademing. Haar koorts is ook een graadje gezakt en het is nu nog afwachten wat er uit het laboratorium komt. Ze ligt sinds zaterdag met haar handen vastgebonden, omdat ze telkens probeert de slang uit haar keel te trekken. Dus dat is het voor nu, en jah, dat ik dan ff schik als ze dan haar ogen een beetje open heeft en mijn kant op draait met haar hoofd, dat is natuurlijk logisch. En verder hoop ik dat ze er snel weer boven op komt nu het toch beter lijkt te gaan, in tegenstelling met hoe hard ik eerder was. Dus. in Licht en Liefde,

Charlie
mause
mause feb 26 '07
ik ben blij dat het nu wat beter gaat en ik hoop ook dat ze er snel weer boven op komt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '07
Goed dat het wat beter gaat. Veel sterkte nog!
Acheliah
Acheliah feb 27 '07
Zo zie je maar weer de moed nooit opgeven
Charlie
Charlie feb 28 '07
Zo, ze is nu echt redelijk goed bij. Gisteren ben ik geweest, maar ze is heel onrustig en kan zo 2x een heel ander antwoord geven op 1 en dezelfde vraag. Ze is ook heel wisselend in stemmingen. En gisteren had ze zin in een broodje hamburger. En in water en sinaasappelsap en in BIER!!!!! Ik heb nu ook de grootste ruzie met die zogenaamde vriendin en mijn zusje. En het punt is dus dat ik weet hoe dat wijf is en dat ik zelf machteloos sta. Ze heeft mijn zusje gehersenspoeld, lijkt het wel. Mijn zusje kiest altijd haar kant en nadat ik de afgelopen dagen mijn best heb gedaan en het geprobeerd heb gezellig te maken en ze hier heeft geslapen met een vriend, krijg ik gister letterlijk een sms bericht van haar: Ik wil niets meer met je te maken hebben. Flikker dood!!! Ja hallo, wat doe ik verkeerd terwijl ik alleen mijn mening geef over dat ik dat mens niet vertrouw? Doe ik daar dan zo mijn best voor? Krijg ik net een smsje van haar, dat ma mijn partner EN MIJ niet meer op bezoek wil hebben, omdat ze dat onplezierig vind. Nou, ik heb net het ziekenhuis gebeld en die hebben ook zoiets van dat er op dit moment nog niet echt een zinnig word met ma te praten valt. Ook omdat ze van ALLE bezoek onrustig word en omdat ze dus twee keer een totaal ander antwoord kan geven op 1 en dezelfde vraag. Dus ja, dit is echt kinderachtig en heb het idee dat het weer is ingefluisterd bij mijn zusje omdat ze gewoon ontzettend beinvloedbaar is door die stomme kl*teb*tch. Ik doe mijn best om van IEDEREEN te houden, maar dat is soms verrekte moeilijk.

in Licht en Liefde,

Charlie
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki