Hallo allemaal, ik moet even mijn ei kwijt.
Zoals de titel al aangeeft, zit ik met gemengde gevoelens.
Het zit namelijk zo:
Sinds zondag ligt mijn moeder in het ziekenhuis vanwege een fikse longontsteking. Ze lag toen in Ede, maar omdat daar geen plek meer was, is ze per ambulance met sirenes overgebracht naar amersfoort, afdeling intensive care! Ze ligt namelijk sinds maandag in coma, ze ligt dus aan de beademing en word kunstmatig in slaap gehouden. Omdat haar longen tegendruk gaven op de beademing heeft ze dus ook spier verslappers gekregen. Ze is maandag nog even bij gekomen, maar was helemaal in paniek. Ze heeft toen al gezegd dingen zoals: Ik ben vergiftigd, en Er gaat iemand dood. Ze heeft zelf ook altijd al gezegd dat ze de 42 niet zou halen en ze is nu 41. 7 April is haar verjaardag. Maar ze was dus helemaal in paniek. Ik ben sinds gisteren in ondertrouw, dus het is allemaal dubbel. Ik heb ook van maandag op dinsdag nacht de ene nachtmerrie na de ander gehad. Over mijn moeder. Afgelopen nacht had ik ontzettende last van een fikse astma aanval waar ik nu pas een beetje uitkom. Mijn aanstaande en ik zouden maandag gaan zwemmen met de kids en ik moest een badpak bij mijn vader halen. Toen ik daar was, belde mijn zusje mij op en vroeg of ik zo snel mogelijk naar het ziekenhuis kon komen, want ze was dus in coma geraakt. Ik zou eigenlijk savonds al gaan, maar ik was er dus smiddags al en heb daar dus zo`n 4a5 uur gezeten. Maar wat ik van mezelf niet kende was dat ik heel kalm en rustig was als nooit te voren met zo iets.
Maar voor nu bel ik zometeen even het ziekenhuis op en dan hoor ik het wel weer, hoe het gaat.
We kunnen alleen maar afwachten. Tijd zal het leren.
Heel Veel Licht en Liefde toegewenst,
Charlie