Loading...
nl

Lampen kapot en ??????????

Acheliah
Acheliah feb 13 '07
Nou dat heb ik weer. Ik heb vroeger glaasje gedraaid dat heb ik weleens verteld. Nou gaan de laatste tijd wel erg vaak de lampen kapot. Dus ik schrijf Henk Stooter uit zeist aan omdat hij mij wel vaker geholpen heeft. Wat blijkt ik heb twee lifters mee en mijn dochter ook en mijn maatje heeft er wel 4. Gelukkig heeft hij ze naar het licht begeleid maar ik vindt het toch een enge gedachte daar mijn maatje de bol van de dochelamp op zijn hoofd kreeg pas geleden, De looplamp die hij had opgehangen viel kapot en er kwam een steekvlam uit de schakelaar van de wc. Mijn dochter zag een gezicht in de keuken en ik en mijn maatje zagen een fel licht in de keuken van links naar rechts gaan ook hoorde hij geklop op de wc. Dus dat waren geen leuke dingen. Ik kan zo ie zo 6 ì¡ 7 lampen vervangen.

Liefs Dieneke
Delen:
mause
mause feb 13 '07
dat zijn er een heleboel. kun je zien dat glaasjedraaien niet zonder risico is. hoop dat het nu wat rustiger wordt bij jullie.
Acheliah
Acheliah feb 13 '07
Ik ook want leuk is anders hier zijn ze nu echt bang geworden. Ik vindt het gelukkig wel meevallen. Ja dat glaasje draaien is me niet goed bekomen.
mause
mause feb 13 '07
dat kan ik me voorstellen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 13 '07
Probeer je pyramide van licht eens te bezoeken Dinie, daar kunnen ze niet komen.

Wel grappig btw, ik woon ook in Zeist. Wat is die Henk Stooter voor iemand?
Tamara26
Tamara26 feb 13 '07
Succes Dinie!
Groetjes aan Henk!
Acheliah
Acheliah feb 13 '07
Allereerst

Nims kijk op google Henk Stooter en dan wie is Henk Stooter en Alex ottens je kunt ook kijken bij evp die doen bandstemmen van overleden personen opnemen en is heel goed.

Tamara26 ken je hem persoonlijk en moet ik hem de groeten doen van Tamara zegt hem dat genoeg.

Nee ik ben niet blij dit mee te maken maar wel blij dat hij op afstand wil helpen

Liefs Dieneke
Mirreke
Mirreke feb 13 '07
Ik heb op wat sites gekeken waar bandstemmen op stonden. Ik vind het maar eng en ik kon er niet echt iets uit halen wat er gezegd werd.
Acheliah
Acheliah feb 13 '07
mirekke ik ook niet maar ik denk dat als je dat al lang doet je ze daarna wel verstaat en hun hebben zulke goeie apparatuur. Maar afijn hij is een hele goeie en doet entiteiten naar het licht begeleiden door zijn gids. Alex Ottens doet dit ook samen met hem hij is ook te vinden op aravinda

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah feb 13 '07
Dit berichtje kreeg ik van Henk:

Er zijn erg veel mensen en vooral kinderen die last hebben van auralifters. Kijk maar eens op straat en let op het gedrag van mensen en vooral kinderen. Mensen die bewuste of onbewuste angsten of emoties hebben, dan kunnen hun energie (auravelden) zwakke plekken krijgen en dat weten en voelen dolende zielen dan ook. Gedragsverandering vindt dan plaats en wordt de persoon in wisselwerking dan overgenomen. De eigen "" IK "" van de entiteit komt dan naar voren. Zo kunnen dolende zielen ook aandacht zoeken omdat zij verder willen. Gedragsverandering zoals; gauw kwaad worden, schelden, een boze doffe blik in de ogen, eng dromen, woorden die normaal niet gebruikt worden, veel moe, duizelig, slecht eten, stemmen horen (syzofrenie), schimmen zien, de entiteit maakt dus dan ook gebruik van iemands energie. Als deze energie weg wordt gehaald komt de eigen energie ook weer terug. Mijn maatje kan dus bewuste/onbewuste angsten of emoties hebben, maar dat geldt dan ook voor bijna elk mens. Vele mensen hebben dit probleem en dat besef ik maar al te goed. Denk bv aan scheiding, een dierbare verliezen enz, ook dan wordt iemands energieveld zwakker door emoties en angsten

Lieve Groetjes Henk
Tamara26
Tamara26 feb 13 '07
Hmmmm... interessant.
Al ben ik het niet eens wat betreft schizofrenie!
Maar goed, dat mag he?

Nee hoor Dinie, ik ken hem niet persoonlijk...
Maar zoals je weet ben ik ook bezig met EVP.
Ja, een heleboel mensen hebben moeite met het horen van EVP's. Ik moet zeggen dat ik zelf wel duidelijke voorbeelden heb, maar als je gewent bent naar deze opnames te luisteren word je er beter in.

Ik vin het absoluut niet eng. Je moet je afsluiten voor dingen, misschien kan niet iedereen dat. Je mag je niet inlaten met negatieve entiteiten; ik reageer er zelfs helemaal niet op. Ze hebben dus ook geen vat op mij. Ik sluit altijd netjes af en bedank ze.

Het heeft mij een stuk meer rust gebracht hier in huis, al moet ik wel bij zeggen, dat ik het de laatste tijd niet meer zo heel vaak doe en nu neemt de activiteit hier in huis wel weer meer toe. Mijn zoontje laten ze nu iig met rust. En ons ook hoor, alleen de spullen niet.

De eerste paar keer dat ik een EVP deed, was ik ook heel erg moe. Dat heb ik nu niet meer, omdat ik me er beter voor heb leren afsluiten.

Maar dinie, even een vraagje: Waarom doe je geen EVP bij jou thuis? Misschien beantwoord het je vragen...

Liefs,
Acheliah
Acheliah feb 13 '07
Omdat ik een schijterd ben ik ben blij dat Henk ze vanaf een afstandje wegstuurd of beter gezegd begeleid naar het licht. Misschien bedoeld hij met schizofrenie dat deze mensen er vatbaarder voor zijn. Ik ben allang blij dat mijn lampen weer heel blijven maar ik denk wel dat de drugs van mijn maatje hem zwakker maakt dan ik bijvoorbeeld en dat hij er vatbaarder voor is. Maarja geen medelijden he met hem hij gebruikt zelf ik dwing hem niet he.
Tamara26
Tamara26 feb 13 '07
Ok, nee als je er angst voor hebt, dan moet je er niet aan beginnen...
En ja mss zijn mensen met schizofrenie er vatbaar voor. Dat zou kunnen.

En ja, ik denk zeer zeker dat als je drugs gebruikt dat je veel meer risico loopt dat een entiteit een doorgang bij je vindt!
Om daarna even lekker energie te gaan zitten slurpen.

En nee Dinie, geen melij!
Hij moet het ZELF willen en ZELF actie ondernemen om er vanaf te komen!
Anders gaat het niet werken!
Acheliah
Acheliah feb 14 '07
ja ik weet het zou ook alles weer terug willen draaien als hij gebruikt heeft zonder is het een schat. Jammer dat het zo moet zijn.
Tamara26
Tamara26 feb 14 '07
Doe je best Dien!
moira
moira feb 14 '07
Hoi dinie,

Ik hoop dat henk stooter je verder kan helpen ermee succes.

Liefs moira

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki