Loading...
nl

Spiritiualiteit / Paranormaliteit moet bewezen worden

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 7 '07
Overgenomen uit een ander onderwerp:
Er wordt wel eens beweerd dat paranormale dingen eerst maar eens bewezen moeten worden. Toch vind ik dit vreemd: bewijs de zwaartekracht maar eens. Het enige dat je kunt bewijzen is dat er een onzichtbare kracht is die iets dat massa heeft de eigenschap geeft dat er iets anders aan gaat plakken. Iedereen kent de eigenschappen van de zwaartekracht, maar tot nu toe is er nog geen enkele geleerde die de zwaartekracht heeft kunnen verklaren, laat staan bewijzen.

Zo zie ik het ook met engelen / god. Niemand kan bewijzen dat hij bestaat, maar zijn "krachten" zijn alom merkbaar. Zie de kerken, geloven en weet ik het wat dat hij teweeg heeft gebracht. Benader god als een wetenschap, en meet zijn kracht. Netzoals de zwaartekracht.
Delen:
BRAINSCAN
BRAINSCAN mrt 23 '07
hoe kan osama bewijzen dat hij 9 11 niet heeft gedaan
een kip komt uit ei maar waar komt een ei vandaan
een helderziende bestaat niet ook niet een tovenaar want in amirika bij guiness book of records volgens mij was een weddenschap diegene die iets kan toveren of een geest kan oproepen krijgt 10 miljoen niemand slaagde hierin
aan god moet je nooit twijfelen diep van binnen je geest en ziel en hart weet je zelf ook wel dat god bestaat

vraagje hoe kan de mensheid bewijzen hoe de mensheid is ontstaan 1 mens leeft niet meer net als de joden geloven in oude testament en nieuwe testament voorbeeld als een miljonair landgoed erfgoed bezit rijkdom voordat hij dood gaat gaat hij tog naar notaris een akte erfenis testament maken

stel hij heeft 2 kinderen 1 goeie 1 crimineel
hij schrijft alles op zijn zoon die op goeie pas zit als vader dood is dan krijgt 1 zoon tog alles

die andere kan nooit meer zijn gelijk hebben en krijgen hij kan zeggen ja maar hij was mijn vader notaris kijkt naar papieren
notaris kan alleen maar zeggen je hebt nisk want je staat niet op je vaders erfenis
de enigste die een erfenis kan veranderen is de erfgenaam zelf als hij dood is kan hij tog niet nog een x een nieuw testament maken

net als jesus joden ze komen met nieuw testament maar als jesus dood is kan er onmogelijk een nieuw testament worden gemaakt

iedreen weet inmiddels dat 9 11 complot was
en tog kunnen zij de wereld nog steeds misleiden met propaganda
saddam hussein hij mag wel veel mensen hebben vermoord in afrika dara gaan pas elke dag veel mensen dood voorbeeld nog nou er is bewezen dat 9 kapers van 9 11 uit saoudia arbie vandaan komt waarom vallen ze saoudi niet aan
maar iraq en afghanistan

je had een vraag gestelt van eerst moet iets worden bewezen dat pas is het waar

ik vraag je iets tegen ovetgestelt

mensen hebben bewijzen gevonden dat 9 11 helmaal niet klopt en niet deugd ze hebben bewijzen op video camara

en nog voeren de amirikanen hun beleid uit hoe
ze hebben gewoon geen behoefte om te reageren voor de camara
iedereen weet dat de bewijzen over 9 11 duidelijk is dan nog blijven ze erover liegen puur omdat ze er niet op ingaan ze zetten het niet in hun agenda ze vertellen alleen hun verhaal ja ikben blij dat saddam weg is er waren geen massa vernietigingswapens maar oo h wat ben ik blij dat hij weg is

zelfs met bewijzen ka je nisk beginnen
jouw vraag was wel diep en interessant

nog laatste vraag hoe kan je bewijzen of je een geest en ziel hebt of geloof je niet in geest en ziel
wat is goed en wat is slecht wat voor jouw goed is is voor een andere slecht

aan de ene kant heb je groot gelijk wel respect
Acheliah
Acheliah mrt 23 '07
911 was idd volgens mij een complot met bush in de hoofdrol. Zijn vader had al iets met irak toen bush nog kind was of nog niet eens bestond ik denk dat bush dit zelf heeft verzonnen want als je werkelijk binladen zo graag wil hebben dan hadden ze hem allang gehad.

Dieneke
????
???? mrt 23 '07
Even ter informatie; o.a. Bush senior heeft de eerste Golf oorlog veroorzaakt in 1991. (reden; Sadam uit Koeweit verdrijven) Aan deze oorlog kleefde ook menig complot.
Bush junior heeft het klusje van pa even willen klaren maar helaas pindakaas voor hem is hem dat tot nu toe nog niet gelukt. (macht over de olievoorraden en de mensen daar)

Nederland is niet voor niets schoothondje, want voor je het weet heb je de VS over de vloer.
Wendy's
Wendy's mrt 23 '07
grappig, ik kom er nu pas achter dat 9 11.. ook alarm nummer is 911,, was mij nog nooit opgevallen ;)
Anne
Anne mrt 23 '07
haha wendy
????
???? mrt 23 '07
Beetje toeval dat Theo van Gogh op 112 vermoord is, of niet!
Acheliah
Acheliah mrt 23 '07
idd raar zeg en idd bush is net zo erg als housein
mause
mause mrt 24 '07
is theo van gogh, niet in november vermoord?
????
???? mrt 24 '07
Ja Mause, dit is de Amerikaanse volgorde net als 11 september. (11=november 2de dag. 9=september 11de dag. Snappie)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 24 '07
 Quote:
Origineel van sylli:
Beetje toeval dat Theo van Gogh op 112 vermoord is, of niet!
Ja heel toevallig, want hij is op 9 november 2004 vermoord rond 9:00 uur.

Je bedoeld dus 9-11

Een compleet overzicht vind je hier:
http://www.goedzo.com/index.php/2004/11/12/theo_van_gogh_doodgestoken
????
???? mrt 24 '07
Nims, je hebt echt een beetje moeite met begrijpend lezen geloof ik.

Wikipedia:

Op dinsdag 2 november 2004, 911 dagen na de moord op Pim Fortuyn, fietste filmmaker, columnist en regisseur Theo van Gogh 's ochtends door de Linnaeusstraat te Amsterdam. Toen hij voorbij het stadsdeelkantoor Oost/Watergraafsmeer aan de Linnaeusstraat reed, werd hij door een andere fietser, Mohammed_Bouyeri, onder vuur genomen. Van Gogh werd door zeven kogels geraakt en daarna met twee messen gestoken. Van Gogh overleed ter plaatse. Met een groot mes werd een brief aan Ayaan Hirsi Ali aan zijn lichaam gestoken.
BRAINSCAN
BRAINSCAN mrt 24 '07
we veranderen van onderwerp we moeten weer doorgaan met nims onderwerp dat er iets bewezen moet worden om het vast te stellen

laten we het hebben bv over je bent onschuldig totdat het tegendeel bewezen is

veel onschuldigen zitten ook onterecht vast waarom omdat ze valse bewijzen krijgen aangesmeerd
politie mensen kunnen met bewijsen ook knoeien net als in de zaak oj simpson

dus iets bewijzen om iets vast te stellen klopt niet altijd omdat vaak bewijzen niet 100 procent waterdicht is

het grootste doorbraak van de afgelopen eeuw in bewijzen is dna
????
???? mrt 24 '07
Ook met DNA kan gesjoemeld worden. Denk maar eens aan een haar die ze uit andermans borstel kunnen halen en op de plaats delict kunnen leggen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Zelfs met bloed en sperma kun je sjoemelen.
Er lopen trouwens ook veel schuldigen buiten de gevangenis omdat er te weinig bewijslast is.
En OJ leeft in een heel ander land met heel andere regels voor wat betreft de rechtsgang. Daar moet je je eigen onschuld kunnen bewijzen en niet andersom zoals hier in Nederland.
Dus wees maar blij dat je hier woont en niet in de VS.
Acheliah
Acheliah mrt 24 '07
Ik hoor wel eens bij iemand ghb in het drinken doen drogeren en een haar afknippen en bij je nemen en zeggen dat hij je wilde verkrachten nou hij gaat geheid voor gaas.

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '07
 Quote:
Origineel van sylli:
Nims, je hebt echt een beetje moeite met begrijpend lezen geloof ik.

Wikipedia:

Op dinsdag 2 november 2004, 911 dagen na de moord op Pim Fortuyn,
In dit geval wat het moeite met rekenen. Ik zag namelijk het artikel van 12 november waarin over dinsdag werd gesproken. Aanemend dat het diezelfde week was, en niet een week later alweer, is dindsag toevallig de 9. Maar je hebt gelijk, mijn excuses.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '07
Klopt in Nederland is het gelukkig zo, dat ze je schuld moeten bewijzen. Maar ik dacht eigenlijk dat het in de VS ook zo was, als ik in ieder geval die programma's zoals CSI moet geloven.
????
???? mrt 26 '07
Ja, maar meestal is het zo dat je het daar in de gevangenis mag afwachten en ondertussen is je eigen advocaat bezig de schuld die jij kreeg in de schoenen van een ander proberen te schuiven. En zolang er niemand anders de schuld kan krijgen ben jij degene die er voor opdraaid.
LPChip
LPChip mrt 26 '07
Volgens mij moet je een redelijke alibi hebben om te mogen worden opgepakt. Eg. Er moet voldoende bewijslast zijn dat jij dat gedaan zou kunnen hebben. En volgens mij werkt het ook zo hier in Nederland.

Als er iets gebeurd, en er is voldoende bewijs, mogen ze je oppakken. Een advocaat krijgt dan wel de mogelijkheid om je onschuld te bewijzen.
Debiorah
Debiorah mrt 26 '07
Over het bestaan van die "paranormale" krachten, raad ik je aan eens wat te lezen over het werk van Rupert Sheldrake. Ik heb dit ook gebruikt in mijn betoog over nieuwetijdskinderen. En dan met name het bestaan van Morfische velden en morfische resonantie.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420