Loading...
nl

eerste thema avond Uittredingen

jo
jo feb 7 '07
Zo ik ben net terug van de eerste avond en zit nu doodsbang op de bank.. waarom weet ik eigenlijk niet nou ja gaat wel weer over...

we hebben het vandaag gehad over uittredingen echt heel erg interesant.
ik ga morgen hier wel een stukje over schrijven als jullie dat interesant vinden?

Gr Jo
Delen:
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Jo

"Een mens mag angst hebben, maar de angst mag niet de mens hebben"

Liefs Dinie ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 8 '07
Vind ik zeker interessant. Ben je doodsbang omdat je je alleen voelt? Of omdat je je masker aan het verliezen bent?
jo
jo feb 8 '07
ik begin nu met over typen van de tekst die ik heb meegekregen het is veel dus ik zie wel tot hoe ver ik kom...

uittredingen

uittreding valt onder het fenomeen buitenzintuigelijke waarnemingen (b.z.w.)
Dit houd in, bewuste opwekking.
Elk mens kan dit leren, uitzonderingen daargelaten. Hiermee bedoel ik dus mensen die psychisch onstabiel zijn.

Uittreden doet ieder mens elke nacht tijdens zijn slaap periode, dan bevindt men zich +- 50 tot 80cm in foetes houding boven het lichaam.
Dit gebeurt onbewust en ontstaat in de waak/slaap toestand, dus op het moment in de overgang fase waarin zintuigen zoals het gehoor, reuk , smaak, zien en gevoel uitgeschakeld worden.
Dit is ook het moment dat je bewust mee kan maken mits je de concentratie kunt opbrengen om in waaktoestand te verblijven. In deze toestand vat het lichaam in slaap, maar blijft de geest wakker.

Als een uittreding tot stand komt, kan men het lichaam verlaten door eenvoudig weg overeind te gaan zitten en op te staan zoals je normaal 's morgens vroeg opstaat als je wakker wordt.
Het vervelende als je opstaat tijdens een uittredingsfase is dat dit bijzonder vermoeiend is. De kans dat je liever blijft liggen is erg groot.

Voordat een bewuste uittreding tot stand komt gaan er nog een aantal zaken en aandachtspunten voorag.

met name:
De voorbereiding om een uittreding tot stand te brengen.
Lichamelijke en geestelijke onstspanning.
Concentratie oefeningen vooraf.

En dan het belangrijkste:
Als je eenmaal een bewuste uittreding tot stand gebracht hebt, is er geen weg meer terug. al zou je om bepaalde redenen (bijv angst) niet meer willen, wees er dan op voorbereid want het komt steeds weer terug. Ook als het onbewust gebeurd tijdens het is slaap vallen, wordt je je er soms bewust van.

Het persoonlijke doel van de bewuste uittreding.

Stel jezelf de vraag, waarom wil ik bewust uittreden. Welk doel heb ik. waarvoor wil ik dit doen en waarom. Als je voor jezelf hier een duidelijk antwoord op hebt en ook het vertrouwen in jezelf aanwezig is, leg dan je hart en ziel erin en ga smekend oefenen.

De positieve en negatieve kanten van een uittreding.

Positieve kanten:
1 het magnetiseren van zieke personen tijdens een bewuste uittreding
2 mensen die overgegaan zijn maar zich hier niet bewust van zijn wakker te maken en ze verder op weg te helpen.
3 mensen die bij een ongeluk betrokken zijn geraakt en terplekke zijn overleden te helpen en duidelijk te maken van wat er gebeurt is.
4 Hulp halen tijdens een uittreding als je bij een afgelegen plek komt waar iemand in nood verkeert. in een drgelijk geval zul je eerst naar je lichaam terug moeten, want pas dan kan je hulp halen. Wel zorgen dat je weet waar het ongeluk gebeurt is.
Hier zie je dus dat je in de atrale wereld bent en tijdens zo'n gebeurtenis direct aanwezig bent.
dit soort uittredingen behoort bij de hoogste vorm van helderziende waarneming.
Je bent direct betrokken bij een gebeurtenis, terwijl je thuis ligt te slapen.
Ook het verder reizen in andere demensies. maar dat word teveel om op papier te zetten.

de negatieve kanten van een uittreding.
1de emotionele waarden waarmee je geconfronteerd wordt bij het zien van ongevallen waarbij mensen overlijden en in paniek raken omdat ze niet meer in hun lichaam kunnen. vooral bij verbranding van hun eigen lichaam.
2 Het schuldgevoel wanneer je de plek van een ongeval niet kunt terug vinden en later hoort dat de persoon is overleden. als je dit niet van je af kan zetten zit je er de rest van je leven aan vast, plus de angst dat het je een volgende keer weer kan overkomen met alle gevolgen van dien. Bedenk dat dit een enorme pshychische druk op je verdere leven kan zijn. want de bewuste uittredingen komen immers altijd weer terug. Ook als je dit niet meer wilt. Een geruststelling heb je in ieder geval, je hoeft niet uit je lichaam als je dat niet wilt.

en dan is er ook nog een verleden en een toekomst zijde die aan een uittreding verbonden kan worden, of aanwezig is. dat hier positieve en negatieve kanten aanzitten spreekt voor zich.

Dit was het even voor nu ik ga later verder met de gavarenzones

DE GEVARENZONES

we hebben enkele aandachtpunten wat de gevarenzones betreft.
1 Elk mens is omgeven door een electromagnetisch veld. Dit veld is ook aanwezig tijdens een uittreding.
als je tijdens een uittrreding in de buurt komt van hoogspanningsmasten kan dit gevaar opleveren. Dit komt doordat ook die hoogspanningskabels die eraan verbonden zijn electromagnetisch geladen zijn.
Als je hier tegen aan vliegt, bestaat de mogelijkheid dat de draad die aan je lichaam verbonden is kan knappen, wat btekent dat je dan niet meer terug in je eigen lichaam kunt. Je bent dan overleden. Deze draad is oneindig lang en zeer elastisch en rekbaar. Deze draad is de verbinding met je lichaam tijdens een uittreding en soms voel je hem alsof er iemand aan je zit. Dit komt omdat deze draad electromagnetisch geladen is. Nu begrijp je dat je kortsluiting kan maken met electrische hoogspanningskabels. Dus vlieg er nooit onderdoor maar er ver overheen. Dit geld ook voor treinen met een electrische verbinding. door de snelheid van zo'n aanstormende trein tegen je koord kan en de elektrische stroom die dan dicht in de buurt van je eigen veld komt kan je koord ook knappen. Gelukkig rijden er dergelijke treinen niet zoveel meer.
2 Bescherm je lichaam voordat je een bewuste uittreding opwekt.
dit doe je door in gedachte een cocon om je lichaam te denken die je afsluit voor alles wat negatief is. Vergeet je dit, dan is de kans groot dat er iets of iemand anders gebruik van je lichaam wil gan maken. Dit ondek je pas als je terug komt in je lichaam. Leuk als je dan opeens met z'n tweeen in je lichaam zit. Bij dit soort geavallen moet je er weer uit om de indringer te verwijderen. Dit doe je door harde druk uit te oefenen op je zonnevlecht die zich op maaghoogte bevindt. Duw met opwaartse druk richting hoofd, en duw net zolang en met geweld totdat de indringer er via de kruinchakra uit komt. Dit kruin chakra bevind zich midden boven het hoofd.
3 Dan heb je nog twee zijden, voor het gemak noem ik deze de hogere en lagere demensies. De negatieve zijde noemen we de lagere, en bevat 7 demensies. Elke demensie heeft ook 7 frequenties. Dit is de grauwe en donkere schaduw wereld vol wezens, maar hier verblijven ook mensen die hulp vragen of nodig hebben. Vertrouw in deze demensies alleen jezelf en de eventuele begeleider die je daarin begeleid. Als je over deze demensies geen voldoende ennis hebt, ga er dan ook niet naar toe. kom je toch op een of andere manier misschien per ongeluk in deze gebieden terecht wat heel goed mogelijk is, denk dan meteen aan je lichaam.

En zo zijn er nog een aantal zaken die je zelf ontdekt tijdens je reizen,bv kennismaking met demensies, de snelheid waarmee je vooruit beweegt, de kleuren, de planten wereld, maar ook de mensenwereld en die heb je aan twee kanten. Hiermee begin ik met een beknopte uitleg over de boven demensies en de lage demensies. Van beide zijn er 7, maar ook in ieder demensie is een trillingsgetal of vibartie aanwezigen die zijn er in elke demensie 7.
In de eerste demensie tijdens een uittreding begeeft men zich met je astrale lichaam in deze wereld waar je normaal leeft. Tijdens zo'n uittreding kun je vaak het eigen lichaam zelf zien liggen in bed of stoel waar je ook verblijft. Dit is niet altijd zo. soms zie je je eigen lichaam niet en heeft dit te maken met geestelijke en lichamelijke vermoeidheid. Maar dit is ook niet zo belangrijk, want hier zit volgens mij ook een soort van ingebouwde zelfbescherming in.
Uit ervaring bij mij bleek dat wanneer ik mijn lichaam niet kon zien, dat andere wezens het ook niet konden zien. Soms als ik vergeten was om een beschermende cocon te plaatsen kon ik het ook niet zien liggen. Ik moet hier wel bij vermelden dat ik op die momenten lichamelijk moe was. Dus een uittreding opwekken zonder je lichaam te beschermen raad ik af! Op het moment dat je uit je lichaam bent, ga je lopen, athans dat probeer je.
Je zult merken dat lopen bijzonder moeilijk verloopt. Dit komt omdat je gewichtsloos bent net als astronouten in de ruimte. Je moet dus leren lopen. Als je springt ga je tuimelen, strek je armen schuin omhoog en duik als het waren de lucht in. Je stuurt met je armen, beiden naar links of naar rechts strekken, de richting wara je naar toe wilt. Capriolen uithalen doe je op een gegeven moment toch wel. hoe snel je vliegt bepaal jezelf. Als je met je gedachten gaat spelen kom je tot de ontdekking dat dit het snelst gaat. Denk ergens aan en je bent er praktisch tegelijk. We noemen dit gedachten snelheid ofwel licht snelheid.

Hierna staat nog een stuk over hoe je een uittreding moet opwekken dus hoe je dat gaat doen ik weet niet of ik dat wel over kan/mag typen. omdat ik het zelf nogal gevaarlijk vind. om zoiets te doen.

dit is dus ook gelijk mijn angst ik ben dus bang dat ik dit zelf toch een keer ga proberen. maar dan is er dus geen weg meer terug en blijf je dat altijd doen. ik wacht eerst even een paar reacties van jullie af... neerzetten of niet??
Wendy's
Wendy's feb 8 '07
Heeeey Jo, interessant stukje tekst..
vooral omdat ik ook bewuste uittredingen maak.

 Quote:
Het vervelende als je opstaat tijdens een uittredingsfase is dat dit bijzonder vermoeiend is. De kans dat je liever blijft liggen is erg groot.
Haha, hier heb ik ook wel eens last van! Maar soms word ik ook uit mijn lichaam getrokken, en wordt ik geleidt. Dan gaat het allemaal vanzelf :)

 Quote:
De voorbereiding om een uittreding tot stand te brengen.
Lichamelijke en geestelijke onstspanning.
Concentratie oefeningen vooraf.
Dit is ook van belang. Het is belangrijk dat je rustig bent. Owjah, als je dan een uittreding zou hebben, dan moet je er niet bang voor zijn, dus jezelf niet druk maken (want dan is er een kans dat je gelijk weer terug in je lichaam komt). In het begin kan het wel ff raar of eng zijn, maar daarna is het relaxt :p .

Weet je ook wat de negatieve kanten zijn jo??
jo
jo feb 8 '07
ik weet sinds gisteren erg veel en mischien wel te veel!! ik ben nu alleen de blaadjes aan het typen maar de informatie die we daarom heen hebben gekregen is nog veel meer.. maar ik houd het eerst even bij de blaadjes en misschien daarna nog de rest..
LPChip
LPChip feb 8 '07
Je kan nooit te veel weten, hooguit heeft het tijd nodig om een plekje te krijgen ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 9 '07
Interessant Jo! Ik heb hier zeker wat aan.
jo
jo feb 9 '07
Fijn Nims heb ik het niet voor jan ... getypt hihi

en lpchip ik denk dat het idd tijd nodig heeft om een plekje te krijgen...
Pfoe ik slaap iig al twee nachten erg slecht...

@Wendy's zou je mij een stukje van jouw leukste en slechtste ervaring willen vertellen??
ben ik erg benieuwd naar!!

Ik heb het bovenste verhaal maar gewoon gewijzigt door erbij te typen dan blijft het een beetje overzichtelijk denk ik..

ik herrinerde me die dag erna, gisteren dus. dat ik pas volgens mij vorige week in een droom heb rond gevlogen hier bij mijn huis.. maar dat is dan waarschijnlijk ook geen droom geweest. hij zei dat de meeste dromen vaak uittredingen waren en ook het dejavu verhaal dat je daar dan in een uittreding was geweest.

hij vertelde ook nog dat je uit de 5e6e en 7e demensie van de positieve kant daar nooit meer uit kwam en de 6e en 7e van de negatieve kant maar hoe kan je dat weten?? als er nooit meer iemand uit terug komt? wie heeft dat gezegt? dat is een vraag voor volgende week!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 9 '07
 Quote:
Origineel van jo:

hij vertelde ook nog dat je uit de 5e6e en 7e demensie van de positieve kant daar nooit meer uit kwam en de 6e en 7e van de negatieve kant maar hoe kan je dat weten?? als er nooit meer iemand uit terug komt? wie heeft dat gezegt? dat is een vraag voor volgende week!
Dat is inderdaad iets wat ik nog nooit gehoord heb. Ik ben benieuwd welk antwoord je hierop krijgt.
Wendy's
Wendy's feb 10 '07
 Quote:
@Wendy's zou je mij een stukje van jouw leukste en slechtste ervaring willen vertellen??
ben ik erg benieuwd naar!!
Wil je dat hier in dit topic of in pm??
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 10 '07
Ik zou het ook wel willen weten, dus hier lijkt me voor iedereen nuttig om van te leren.
Acheliah
Acheliah feb 10 '07
;)En we hebben weer iets te discuseren toch :p
Wendy's
Wendy's feb 10 '07
Is goed, als ik tijd heb zal ik wel een paar ervaringen uittypen..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 30 '07
En heb je alweer wat tijd wendy?
Wendy's
Wendy's jul 30 '07
Owjah.. haha nu heb ik tijd zat deze week!
Nu ga ik ff sporten, en als ik terug kom zal ik is ffkes wat uittypen
Wendy's
Wendy's jul 30 '07
Oke, ik zal een paar ervaringen kort opschrijven..

Mijn eerste uittreding:

Ik was op vakantie in Turkije. Die avond voor de uittreding gebeurde er iets raars. Ik wist van te voren dat er een auto-ongeluk zou gebeuren op de plek waar ik zou komen. Toen ik op die plek was zag ik een oude vrouw op haar knieen op straat zitten, toen ik wegkeek en weer terug (duurde 1 of 2 seconden) was ze ineens weg! 10 stappen verder gebeurde er inderdaad een auto-ongeluk achter mij.
Toen ging ik slapen, en s'ochtends voelde ik me vreemd. Ik dacht dat ik wakker was want ik zag alles goed. Wat ik merkte was dat ik niet meer kon bewegen of praten. Toen raakte ik een beetje in shock, en kwam er iemand de kamer binnen gelopen. Ik zag haar niet maar kon haar zo volgen (best vreemd). Toen ging ze langs me op bed zitten raakte me aan en zei tegen mij: 'rustig maar, het is allemaal goed'. Eerst dacht ik dat het mijn zus of mijn moeder was. Het bleek dus dat ik een paar centimeter uit mijn lichaam was. Later vroeg ik aan mam en mijn zus of ze in mijn kamer was geweest, maar dat was dus niet.

Mijn 2de uittreding:
Ik lag thuis op bed. Ineens begon mijn bed te shaken (of ik was het zelf). Ik lag trouwens op mijn rug. Toen besefte ik dat ik kon zien met mijn ogen dicht!! Ik wilde mijn deken over mijn hoofd trekken om niks te kunnen zien, maar ik keek dwars door de deken heen. Daarna voelde ik twee handen aan mijn benen, en ik lag ineens op mijn buik. En ik werd zo uit mijn lichaam getrokken. Ik probeerde het natuurlijk tegen te houden. Maar ik viel op de grond langs mijn bed. Ik was super erg geschrokken, dus vroeg het om te stoppen. (deze keer zag ik ook niemand, en voelde ik het wel). Ik kwam terug in mijn lichaam en lag gewoon weer op mijn rug. Ik vond het zo vreemd, maar ook super eng.

Mijn blunder uittreding:
Ik ging even bewust uittreden, want daar had ik zin in. Toen ik rechtop in mijn bed zat.. kwam mijn beschermengel binnen. op dat moment besefte ik niet dat het mijn engel was, want ze lijkt heel erg op mijn moeder. Ze begon te praten over mijn school, en als ik ergens een hekel aan heb.. was het praten over school! Dus ik werd een beetje boos op haar omdat ik dacht dat het me moeder was. Dus ik allemaal zeggen van; 'Hou je bek' blablabla.. Toen ik weer bijkwam besefte ik dat het niet mijn moeder was!

Visioen + uittreding:
Eerst kreeg ik een visioen. Dat de wereld verging. De lucht zag rood met paars en zwart. Iedereen was in paniek. Dus dat was niet zo fijn om te zien. Daarna kreeg ik een uittreding, en zag mezelf liggen op bed. Ook zag ik een energie-wezen in mijn kamer, die een stok vast had en naar mij sloeg.. maar het raakte mij net niet. Daarna probeerde ik terug te komen in mijn lichaam, maar dat ging heel moeizaam en lukte bijna niet. Net alsof ik verkeerd terug ging. Uiteindelijk lukte het mij toch..

Wakker worden NA een uittreding en in staat zijn entiteiten te zien
Ook heb ik een paar keer gehad, dat ik na een uitteding wakker werd en ineens een entiteit zag. Zo heb ik in 1week 2x dezelfde jongen in mijn kamer gezien. De eerste keer kwam ik bij en keek ik langs me en lag er een jonge langs me in bed!! Hij keek mij aan, en vaagde weg. De 2de x stond hij achter mijn bed, keek mij aan en vaagde weer weg. Ik heb hem toen naar het ligt geholpen, en nooit meer gezien!! Een andere keer werd ik wakker en stond er een klein meisje in mijn deuropening te staren naar mij.





Mijn uittredingen zijn altijd onder begeleiding van engelen of gidsen. Tijdens mijn uittredingen kan ik vaak stemmen horen, en engelen etc voelen..

Ik denk dat je tijdens uittredingen beter instaat bent om te communiceren met entiteiten, en ze te voelen. Tenminste zo is het wel bij mij.. het is dan makkelijker voor mij. Misschien komt dat omdat je dan in dezelfde fruquentie bent..!
Caius
Caius jul 31 '07
Leuk om jullie stukjes te lezen (Jo en Wendy).
Zelf heb ik een paar pogingen gedaan om uit te treden, omdat ik toch wel nieuwsgierig ben.
Alleen is het nog niet gelukt...ik ga vast nog wel een keer een poging wagen.
Heb jij of iemand anders nog tips, om een uittreding op te wekken?
Wendy's
Wendy's jul 31 '07
Als ik bewust wil uittreden gaat het bij mij zo te werk.

Ik ga op bed liggen, dan vraag ik of ik begeleiding krijg.. of iemand die mij wilt helpen..
Dan ga ik alleen maar aan uittreding denken, en probeer ik te slapen. Als ik dan net niet in slaap val krijg ik een uittreding.
ook probeer ik me lichaam te ontspannen en zo min mogelijk te bewegen

maar het lukt niet altijd
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 1 '07
Weet iemand eigenlijk ook of er gevaren aan uittredingen zitten? Mij is ooit gewaarschuwd dat ik niet terug zou kunnen (/ willen? ) komen.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki