Loading...
nl

Iets gezien

Mirreke
Mirreke dec 2 '06
Iedere maandagavond ga ik naar een meditatiegroep. De man die dit leidt is paranormaal begaafd. We hebben elke week dan ook iets anders om te ervaren wat het is en hoe het voelt. We hebben tarot, chakra's, klankschalen enz gehad. 3 Weken geleden met de meditatie ging de man zelf zitten en concentreerde zich enorm. Wij moesten kijken of we kleuren/vormen konden zien bij hem. Ik zie dus helemaal niks. Een paar keer wist ik het wel gewoon. Toen ineens viel mijn oog op iets. Naast hem zag ik een silhouet van een hoofd. De omtrek ervan in een grijsachtige kleur. Ik heb altijd gedacht als ik zoiets zou zien dat ik zou schrikken maar het was zo'n rustgevend iets. Ik heb geprobeerd te vragen wie het was, maar kreeg geen antwoord. Ineens was het weg maar was het rechts van de man. En ging langzaam op en neer van links naar rechts. Ik kon wel huilen zo mooi vond ik dat ik dit mocht zien. Ik heb de anderen toen ook verteld wat ik zag. En werd bevestigd door een paar mensen. Die zagen het ook.
Ik was bevoorrecht om dit zo'n 20 minuten te mogen aanschouwen en toen was het ineens weg (niet meer zichtbaar in ieder geval)Misschien als ik ooit mijn eigen blokkades heb verwerkt m.b.t. de angst dat ik dit vaker mag gaan ervaren. Het voelde super :D
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 2 '06
Wat een mooie ervaring is dat. Enig idee wat de boodschap van deze verschijing is?
Mirreke
Mirreke dec 2 '06
Ik denk dat ik het mocht zien om mij steun te geven. Dat er daadwerkelijks iets is. En ook meer een bevestiging. Maar nu zag ik het echt. Tenminste ik kan me niks anders bedenken waarom ik mocht zien.
LPChip
LPChip dec 3 '06
Mooi hoor. :)

Ik zou haast zeggen: Gefeliciteerd. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '06
Ik denk ook dat je die gedachte moet aanhouden. Tenslotte zeg je zelf al. Waarom zou je iets anders bedenken?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki