Loading...
nl

Hele vreemde ervaring....

Mar76
Mar76 feb 5 '07
Vandaag een vreemde ervaring meegemaakt bij een klant van me.... Ik weet van mezelf wel dat ik wel een beetje spiritueel ben aangelegd, maar hier schrok ik wel wat van. Het overviel me, bijna letterlijk.

Ik kwam vanmorgen bij een klant binnen en de mevrouw was nog even telefonisch in gesprek, dus ik bleef netjes staan tot mij een plek werd aangewezen. Ben vervolgens rustig gaan zitten en heb gewacht tot de mevrouw klaar was met bellen.

Eenmaal klaar kwam ze bij me aan tafel zitten. Zoals gewoonlijk kijk ik mijn klanten altijd aan als ik met ze praat. Maar op de 1 of andere manier kon ik het niet. Ik had het gevoel dat ze dwars door me heen keek, en kon haar niet echt recht in de ogen kijken. Het voelde vreemd, voelde me wat ongemakkelijk. Na wat gesproken te hebben kwam er een heel negatief gevoel over me heen. Kreeg heel erg de drang om weg te gaan, het voelde niet fijn. Ken dit gevoel ook niet. Heb wel vaker ergens het gevoel dat ik weg moet, dat ik iets voel wat niet fijn voelt. Kan het alleen niet plaatsen.

Nadat ik bij mijn klant weg was, en uiteindelijk in de auto zat, moest ik echt even bijkomen. Voelde me heel naar, gewoon een beetje eng alsof ik de grip even kwijt was. Heb een paar goed in en uit geademd en toen ging het langzaamaan weer goed.

Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken, heb wel een bepaald idee, maar of dat ook zo is.....
Kan het zijn dat echte spirituele gevoelens ineens zo sterk zijn???

Liefs Mar76
Delen:
LPChip
LPChip feb 5 '07
Iets in haar (houding, bodylanguage, uitstraling) kan jouw intuitie getriggered hebben waardoor je dit soort emoties kan ervaren. Zie het als een waarschuwing en wees op zulke momenten behoedszaam.
Mirreke
Mirreke feb 5 '07
Ga je vaker naar deze mevrouw? Wat is je idee hier zelf over? Ik ken het gevoel dus ook maar kan er ook de vinger niet op gelegd krijgen wat dat nou is.
Acheliah
Acheliah feb 5 '07
Je gevoel niet negeren meestal heeft dat gevoel gelijk.

Kus Dieneke
Mar76
Mar76 feb 5 '07
Misschien dat ik nog een keer terug moet. Zelf gaf ze te kennen dat ze heel spiriueel is. Dat is idee had ik zelf ook toen ik daar zat. Het was een bepaald gevoel dat ik binnen kreeg voordat zij het me vertelde.

Daarnaast kwam dan dat andere gevoel, en het beangstigde me ook echt een beetje. Heel vreemd allemaal. Mijn eigen gevoel was direct dat ik nu eindelijk de poort naar het spirituele heb open gezet. Maar goed waar dat gevoel nu weer vandaan komt......

Vindt het echt een vreemde ervaring....
Anne
Anne feb 5 '07
Ik heb soms ook zulke gevoelens bij mensen.
Ik weet ook heel snel al hoe iemand is ookal ken ik die gene net een paar minuten. Ik voel het gewoon hoe iemand is en soms heb ik ook zulke raare gevoelens bij mensen net of er iets met hun is wat niet goed is dus ik bedoel hoe ze zijn. Je moet gewoon altijd naar je gevoel luisteren dat weet ik uit ervaring.
LPChip
LPChip feb 5 '07
Ik heb in het verleden ook weleens meegemaakt dat ik bij bepaalde mensen een raar gevoel kreeg, maar je moet het niet zo zien dat als het slecht voelt, het dan ook slecht is.

Waar, als het slecht voelt, dan is er wat, maar niet ieder mens laat zo maar z'n slechte gevoelens zien. Je kan ze in iets gestoord hebben waarvan ze zo geschrokken zijn dat je dat voelt.

Geef de mensen een kans en beschouw het gevoel als een waarschuwing zodat je alerter bent voor abnormale situaties. Vaak hoef je niet eens in te grijpen, en gaat het allemaal goed.

EDIT: nu ik erover na denk, had ik dit laatst nog. Ik was samen met mijn stiefpa op pad toen hij een oude bekende van hem tegenkwam. Ik had ook geen prettig gevoel bij hem, en was gewoon waakzaam. Verder niks gebeurd dan een paar sterke verhalen vertellen.
Anne
Anne feb 5 '07
LpChip je hebt wel gelijk als je een raar gevoel hebt bij iemand hoeft het niet te zijn dat die gene helemaal gek is ofzo maar meestal zijn het wat kleine dingetjes.
Maar ik denk dat die kleine dingetjes zijn waar jij zelf niet van houd en dat je ze daarom ook zo goed kan voelen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 5 '07
Wat ik denk is dat jij er niet klaar voor was dat er iemand tegenover je zat die daadwerkelijk door je heen kan kijken. Er zat iemand tegenover je, die daar heel goed in is. Jij had dat direct door, en dat voelde meteen als een soort confrontatie, voor je gevoel. Zeker nu je net begonnen bent met het spirituele, ben je erg op zoek naar jezelf. Je hebt daarmee het (zelf)vertrouwen in jezelf een beetje verloren, en zo iemand legt (onbewust) meteen de vinger op de zere plek. Daarom ben je direct alert, zodat jij niet gekwetst of gebruikt kan worden door je onwetendheid.

Het enige dat ik kan zeggen, heb niets te verbergen. De wereld wordt vanzelf open, er zullen geen geheimen meer zijn.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki