Ik heb eigenlijk een vraag aan jullie allemaal. Ik heb iemand in huis genomen die een psychose heeft opgelopen door een zware mishandeling en harddrugs. Hij zegt zelf niet genezen te kunnen worden omdat hij heel veel heeft meegemaakt maar ik ben en blijf er van overtuigd hoe gek het ook klinkt wij elkaar kunnen helpen. Hij met mijn huis op orde te krijgen en ik door hem positief te benaderen en te steunen omdat hij heel sterk het gevoel heeft eindelijk zijn eigen thuis te voelen ergens. Voor zijn gevoel komt hij eindelijk thuis. Hij heeft nooit een vader en een moeder gehad die lief voor hem waren en dat heeft hij nu wel niet dat ik zijn moeder ben maar hij voelt zich welkom en gewenst. Hij is door zijn vader en later ook door zijn moeder zwaar mishandeld en ik weet dat als ik hem steeds positief blijf benaderen ik een hoop op kan lossen. Normaal als er buren ruzie is gooid hij een baksteen door de ramen of hij zou het hun leven zo zuur hebben gemaakt nu ging hij bij mijn buren zijn excuses aanbieden dus dat is op zich al positief. Hoe denken jullie hierover zou hij te helpen zijn door een positieve benadering of ben ik nu gek geworden want mijn gevoel zegt steeds dat wij elkaar kunnen helpen.
Dikke Kus Dinie