Loading...
nl

Eenzaam

Acheliah
Acheliah jan 22 '07
Hallo iedereen die dit leest.

Ik voel me rot eenzaam en verdrietig. Ik mis mijn kinderen verschrikkelijk nu vooral ze helemaal niet meer naar huis mogen. Normaal mochten 2 van mijn 4 jongens om de 14 dagen naar huis toe. En dat is plotseling stop gezet. Hun lijden eronder ik en mijn maatje lijden eronder. Het is zelfs al zo erg dat ik tegenwoordig elke avond aan het bier zit om maar te vergeten want de pijn is echt niet te harden. Ik weet niet meer wat ik moet doen ik moet het accepteren maar ik kan het niet nu niet en nooit. Weet je wat ik stom vindt ik heb 2 voorspellingen uit laten komen van twee vrienden en in mijn eigen voorspelling geloof ik niet. Ik zal het uitleggen mijn vriendin is er met mijn maatje vandoor gegaan tenminste ze heeft hem gezoend terwijl ze getrouwd is ik heb haar dat vergeven omdat ik verliefd ben op dat maatje ( hij weet dit ) ik heb ook voorspeld dat haar man haar dit zou vergeven maar dat het tijd ging kosten na een hoop drama is hij idd gelukkig bij haar terug. Mijn andere vriendin heeft al een tijdje haar zus niet meer gezien en dat deed haar heel veel verdriet ik kreeg door in mijn hoofd dat het goed ging komen en waarempel op de dag dat zij 16 jaar werd belt ze haar op. Ze hebben echt jaren geen contact gehad. Nu krijg ik door dat mijn kinderen thuis komen over ongeveer een jaar en dat het goed komt met die jongen ( mijn maatje ) maar waarom geloof ik wel de voorspellingen van die ander en niet van mijzelf. Hij is voor ons en voor zichzelf afgekickt en ik heb wel zoveel respect voor die jongen. Ik heb vannacht gedroomd dat hij een ander meisje zat te zoenen :oen dat ik wegliep ik ging op de vlucht voor mijn gevoel. Maar affijn ik ga 2007 in ieder geval gebruiken om te knokken ik heb zelfs al een afspraak gemaakt bij een psygoloog voor mijn verleden en mijn leven op de rails te krijgen. Maatschappelijkwerk doet hier ook aan mee dus dat komt helemaal goed.

Nou Groetjes Bedankt dat ik het ff kwijt kon

Dikke Kus Dieneke :)
Delen:
LPChip
LPChip jan 22 '07
Kun je die instantie niet voor de rechter slepen? Ik bedoel, ze kunnen dat toch zo niet maken om zo om te gaan met mensenlevens?

Dit is echt niet uit belang van jullie. Dit lijkt mij meer op een corrupte organisatie.

Misschien dat je contact kan opzoeken met Radar of Kassa!? of stichting de Ombutsman? Die helpen bij dit soort problemen. Leg ze uit dat jouw ex het probleem was waarom dit is gebeurd en die nu weg is, maar hun weigeren om jou te helpen zoals het hoort. Lijkt haast wel alsof ze juist willen dat je bij hun loopt zodat ze daar geld voor kunnen krijgen.
Acheliah
Acheliah jan 22 '07
Het is ook corruptie jeugdzorg en de kinderrechters staan op één hand met elkaar en weet je ik kan wel zeggen dat het mijn ex was maar als mijn voogd zegt nee en ze verzint er weer wat bij dan heb ik geen poot om op te staan internet staat er vol mee met zulke verhjalen net als ik. Kijk maar eens bij j.hop of bij ajl of gewoon bij jeugdzorg. Daar lees je heel schrijnende berichten of bij www.kinderleed.nl die mensen maken hetzelfde mee als ik.

Kus Dieneke
Acheliah
Acheliah jan 22 '07
Het is zelfs al zo erg dat ik de schuld krijg van het weg lopen van mijn dochter. Ik zou haar een adres hebben gegeven om onder te duiken. Ik kreeg een brief van mijn voogd dat ik strafbaar ben en dat ik haar van school hield en dat is ook strafbaar nouja nou nog gekker. Ik wilde juist dat ze naar het internaat ging dan zag ik haar tenminste nog ja toch. Sommige mensen. Maar afijn mijn kinderen lijden echt het is zelfs al zo dat ik ze nog maar 1 keer in de twee maanden mag zien 2 uurtjes. Toen zei iemand tegen mijn voogd maar dan kennen ze straks hun moeder niet meer nou zegt ze ze hebben nu toch een vader en moeder en een stabiele omgeving weet je ik kon wel door de grond zakken van verdriet een andere moeder NEVER NOOIT. Over mijn lijk maar als de informtie waar is die ik doorkrijg dan komen ze over een jaar terug.

Kus Dieneke
Mimi*
Mimi* jan 22 '07
Sorry dat ik het zeg maar klote dat je dit mee moet maken! Ik wens je veel sterkte!

Liefs Michelle
Acheliah
Acheliah jan 22 '07
Ik weet het Mimi* ik wou dat het anders gelopen was en mijn voogd die maakt het niks meer uit of ik nu wel mijn best doet of niet als het aan haar ligt komen ze pas terug op hun 18de en dat verrot ik om te accepteren. Maar als ik mijzelf moet geloven en dat doe ik ( hopelijk ) dan komen ze eerder terug dan ik heb durven hopen. Ik blijf vechten want zolang ik lucht uitblaas weiger ik op te geven ik geef pas op als ik dood ben. En misschien dan nog wel niet. We zullen zien wie er het laatst lacht zij en mijn ex of ik. En helaas ben ik het ookal klinkt dat arrogant nou laat mij dan maar arrogant zijn. We spreken elkaar nog over een jaar. 2008 word een topjaar dat beloof ik iedereen.

Dikke Kus Dieneke
Mimi*
Mimi* jan 22 '07
Ik hoop dat je gelijk hebt!
LPChip
LPChip jan 22 '07
Maar instanties zoals de ombutsman kunnen hier toch tegen gebruikt worden?
Thomas A
Thomas A jan 22 '07
Hoi Dieneke, hoe is het nu met je?

Liefs

Thomas
Acheliah
Acheliah jan 22 '07
Hallo Thomas

Ja vandaag voel ik me goed maar mis mijn maatje heel erg maar ook mijn dochter, mijn jongens die niet meer thuis mogen komen. Ik vindt het heel moeilijk te accepteren ik kan en wil het niet accepteren. Het is net of je elke dag een beetje sterft zo voelt het. Ik heb mijn ex buiten gestamt om er beter van te worden niet slechter. Hij heeft waarschijnlijk ook zijn poten niet van mijn dochter af kunnen hpuden dus dat komt er nog eens bij. Nee ik had mijn leven na mijn ex beter ingeschat. Ik ga ook een andere voogd aanvragen één die wel vindt dat de kinderen terug moeten komen. En dat ze bij hun moeder horen. Ik doe mijn best om te overleven maar sinds mijn dochter weg is gelopen voel ik alleen maar pijn het gemis is vreselijk. En mijn maatje mis ik ook vreselijk kijk mijn voorspellingen zijn uitgekomen bij mijn vrienden maar kan niet geloven dat ze bij mij wel uitkomen. Ik kreeg door dat de kinderen over een jaar terug komen en dat het goed komt tussen mij en mijn maatje maar ik kan het gewoon niet geloven ik hoop van wel natuurlijk. Ik weet ook niet wat ik moet met deze informatie. Maar het gemis is slopend en ik doe mijn best en ik blijf knokken maar het is moeilijk en het wordt steeds moeilijker vooral omdat de jongste mij straks niet meer ziet als mama. En dat is het liefste wat mijn voogd wil he. Weet je ik zoek dat ene lichtpuntje, de hoop dat het toch allemaal goed komt en niet dat ik tegen een zinloze muur staat te knokken want dat trek ik niet meer.

Dikke Kus Dieneke
Thomas A
Thomas A jan 22 '07
Misschien wel een heel goed idee die andere voogd.
ja Dieneke, soms snap ik ook niet wat een mens allemaal leren moet, zorgen maken helpt in elk geval niet. Wij mensen zoeken het toch meestal in de verkeerde hoek, komt omdat we heel veel ook niet weten. En dus kan ik je ook verzekeren dat zodra jij de hele toestand psychisch loslaat, jou de oplossing in de schoot geworpen krijgt. Mensen als ook jij krijgen dan een soort "engelen" hulp.

liefs
van

Thomas

Dit is niet alleen mijn ervaring
Acheliah
Acheliah jan 22 '07
Dank je iedereen ik ga het hopen want ik heb heel sterk het gevoel dat 2007 voor mij een hele openbaring zal gaan worden. Dit jaar zal het jaar worden van alle oplossingen. Ik heb maatschappelijkwerk gesproken en die zegt dat ik alles perfect doe maar dat ik stagneer door mijn verleden. Dus zei gaat ook contact leggen met mijn psygoloog.

Kus Dieneke
Acheliah
Acheliah jan 22 '07
Ik heb wel het gevoel dat ik heel veel sterker ben geworden door jullie raad. Ik leef ook niet meer voor anderen maar voor mij zelf. als ik nu visite krijg en het is niet opgeruimd nou dat is simpel staat het niemand iets aan dan gaan ze maar. Ik leef nu mijn eigen leven en ik denk dat ik nu veel gelukkiger ben en voor mij zelf heb gekozen en ik ben veel sterker.


Dikke Kus Dieneke
LPChip
LPChip jan 23 '07
Kijk, en zo hoort het! :)Goed zo Dieneke.
Acheliah
Acheliah jan 23 '07
Thnx dank zij jullie hulp, steun en een luisterend oor
LPChip
LPChip jan 23 '07
Misschien moeten we het forum anders noemen... Psychiatrie: Het levens forum :p
Debiorah
Debiorah jan 23 '07
Erg vreselijk allemaal acheliah, ik leef met je mee!
Ik doe zelf een studie pedagogiek en ben het totaal met je eens dat er echt veel dingen mis zijn bij de jeugdzorg en diverse andere instellingen. Steeds vaker wordt ik geconfronteerd met de grove fouten die ze maken.
Daarom is het mij streven om in de toekomst mensen & kinderen echt te helpen en verder te kijken. ZO vaak worden ouders gelijk berecht en behandeld als criminelen. Ik vind dit vreselijk soms is alles wat ze nodig hebben een beetje hulp. Maar helaas draait alles te vaak om geld tijd en macht en zijn de hulpverlenende instanties zo afgestompt dat ik me weleens afvraag waar hun menselijkheid is gebleven.
Ik snap echt helemaal dat je lijdt onder deze situatie, maar hou vol he! Ik denk dat jij de belangrijkste persoon bent voor je kinderen. Wat er ook gebeurd als je kinderen jouw liefde blijven voelen zullen ze weten dat jij je best doet en zullen ze ook van jou blijven houden. Zend positieve gedachten en liefde naar ze. Laat je vooral niet teveel raken door die harteloze mensen! Heel veel sterkte & kracht.
Acheliah
Acheliah jan 23 '07
Dank je wel Debiorah
ja maar al te vaak denken deze mensen alleen maar aan geld weet je wat ze krijgen voor elk uitgeplaatst kind zo'n 800,- euro subsidie per kind. En ja het maakt voor hun echt niet uit of je het wel goed of niet goed doe. Ik heb maatschappelijkwerk gevraagd om een goed woordje voor mij te schrijven ze zei je doet het allemaal goed maar je loopt vast door je verleden maar ze wist niet of het van haar baas mocht want ze moeten eens achter de mensen staan ipv achter de instanties ( jeugdzorg ) eikels sorry maar ik zal mijn kinderen heel veel leifde blijven sturen echt.

Dikke Kus Dieneke
Acheliah
Acheliah jan 23 '07
FF een gedichtje geschreven voor hier.

Een vriend,
Heb ik wel verdiend,
Wil jij mijn vriendje zijn,
In voorspoed, regen en zonneschijn,
Geef jij mij jouw armen,
Die als het erop aan komt mij verwarmen,
IK koude en donkere dagen,
Mag ik jouw dat als vriendin vragen,
Geef me steun,
Als ik op je leun.

Dikke Kus Dieneke
Acheliah
Acheliah jan 23 '07
IK zit te zuipen en te zuipen en te zuipen en te huilen stop eens met uien snijden mis me kinderen doei
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki