Loading...
nl

mijn verhaal help me

leitje
leitje nov 29 '06
hallo ik ben hier gekomen om dat ik een verhaal heb
een verhaal waar mee ik niet naar buiten kan treden om dat er veel mesnen zijn die zeer afwijsend zijn hier op

oke daar ga ik

ik woon hier sind vier jaar
en ik heb van af de eerste dag toen hier woonde het gevoel dat ik hier niet alleen ben met mijn gezin
ik heb nu al meeder malen het gevoel maar ook gezien dat er twee kinderen zijn
soms hoor ik ze huilen soms zachtjes lachen
ook mijn kinderen horen ze mijn oudste ziet ze ook vaak
en is er zeer bang voor hij vertelde me eens over een wit licht op zijn kamer en de angst die hij voelde
hij is 13 en verzint dit niet hij heeft bijna een week lang bij ons op de kamer geslapen


mijn man is vrij nuchter in dit soort zaken en wil er niet aan
maar ik weet het gewoon
ik benhier niet alleen maar de laatste tijd voel ik ook angst de kinderen zijn steeds meer aanwezig
ik weet niet waarom
ik hoop dat jullie me niet voor gek verklaren
en me kunnen helpen
want in het begin was het leuk
maar nu brengt het problemen met zich mee mijn dochter slaapt al een hele tijd bij ons in bed
om dat ze bang is
ze zegt steeds mam het zijn geen kidjes mam het zijn geen kindjes
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 29 '06
Hallo leitje, graag wil ik je vragen om deze entiteiten verder te helpen naar het licht. Ze hebben nog niet door dat ze hier niet meer horen te zijn. Probeer met ze te communiceren en ze te vertellen dat hun mama op ze wacht. Ze hoeven alleen maar op het juiste plekje te zoeken. Dat plekje is niet thuis, maar in de lucht. Zeg tegen ze dat het een heel leuk spelletje is. Vertel ook je oudste kind wat het is. Het is heel erg dat hij niet snapt wat er aan de hand is. Ik weet niet precies hoe je het moet vertellen, maar wees niet bang om naar buiten te treden. Het hoort er gewoon bij. Je bent niet gek en dat weten wij allen!
leitje
leitje nov 29 '06
bedankt vor je antwoord ik zal het proberen
ik hoop dat ik het aan durf om nu nog contact
te maken
want de vrolijkheid is er en beetje af
ik heb het gevoel soms echt als of ze boos zijn :o
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 29 '06
Ze zijn niet boos, maar onwetend. Als je hulp nodig hebt, denk aan mij. Mijn engel komt direct naar je toe om je te helpen. Weet gewoon dat je er niet alleen voor staat.
mause
mause nov 29 '06
voor gek verklaren zullen we je hier zeker niet. weet wat het is en kan me de angst van je kinderen heel goed voorstellen. ik ben het met nims eens dat je ze toch moet proberen om ze verder te helpen ookal maakt je dat bang. heel veel sterkte en kracht.
LPChip
LPChip nov 30 '06
Jouw verhaal klinkt eerder logisch dan vergezocht.

Wat Nims verteld is inderdaad het geval. Wat mij echter opvalt is dat je dochter zegt: het zijn geen kindjes, het zijn geen kindjes.

De indruk die ik krijg, is dat de kinderen die de weg kwijt zijn in jullie huis (lees entiteiten) het gevoel krijgen dat ze niet begrepen worden en daarom streken uit gaan halen om daarmee jullie proberen bang te maken uit een soort van wraak omdat jullie hun negeren (wat jullie natuurlijk door onwetendheid doen maar niet de bedoeling is.)

Ik denk dat het voor jou het beste is om eerst met jullie gezin om de tafel te gaan, en uit te leggen wat voor advies we hier gegeven hebben. Vraag ook je man voor de steun, zodat hij het spel mee zal spelen.

Zodra jullie allemaal hetzelfde zeggen, zullen de entiteiten meer snappen dat het niet een verzinsel is, omdat het verhaal niet van 1 persoon afkomstig is.

Wat je ook doet, wees niet bang, en wees vriendelijk naar de entiteiten. Alleen dan zullen zij weten dat je het oprecht meent.
leitje
leitje nov 30 '06
dank jullie wel ik ga mijn best doen
ik ga zo strijken en dan zal ik eens gewoon gaan praten tegen ze
en ik zal het mijn kids ook zeggen
ik hoop dat het helpt
jo
jo nov 30 '06
ik denk wel dat dat helpt gewoon proberen om niet bang te zijn ook al is dat heel moeilijk. zeker voor jou kinderen omdat dit onderwerp te weinig besproken word.
Succes
Gr Jo
leitje
leitje nov 30 '06
ik heb vanmidag staan strijken boven op zolder en ben gaan praten net als of ik tegen mijn eigen kids aan het praten was
het duurde een tijd maar ik voelde gewoon dat ze er waren
en ja ik was eerst bang maar na een tijdje voelde het als een normaal iets
ik ga straks na het eten met de kids van mij praten bedankt mensen
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '06
Graag gedaan, en weet dat je niet alleen bent :).
Tamara26
Tamara26 nov 30 '06
Hoi!

Dit bedoelde ik nou met wat ik zei bij 'EVP opname'. Er zijn mensen/kinderen die de weg naar het licht even kwijt zijn. (Ik kan ze niet zien, misschien komt dit nog...) Maar door middel van EVP probeer ik ze ook te helpen, met ze te praten en ze verder nar het licht te sturen.
Ze hebben jullie uitgekozen om dit te mogen doen.
Ik begrijp dat dit heel angstig kan zijn, maar je kunt ze niet voor niets zien en horen.
Zie het maar als dat ze jouw uitgekozen hebben om hun verder te helpen. Wees niet bang en net zoals al aangegeven is, wees vriendelijk maar wel adequaat en zeg dat ze naar het licht moeten zoeken. En dat daar mensen voor hun staan te wachten om hun op te vangen. Zeg dat er engelen zijn die goed voor hun zorgen.
Ben benieuwd naar hoe dit verder gaat.
Laat het ons weten!
Liefs,
leitje
leitje nov 30 '06
tuurlijk laad ik hetjullie weten
maar ik voel me wel raar sinds vanmidag
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 1 '06
Dat gevoel gaat wennen. Denk eens na over de reden waarom ze er nog zijn. Misschien is het wel om jullie ook een stapje verder te helpen ;).
leitje
leitje dec 2 '06
ik weet het niet maar het is wel hel heftig nu
ik denk nu zelf aan verhuizen
Tamara26
Tamara26 dec 2 '06
Vertel eens, wat gebeurt er nu dan?
Liefs,
LPChip
LPChip dec 3 '06
Vergeet niet dat je met kinderen te maken hebt. Probeer daarom ook te denken als een kind. Wat zou jij als kind gedaan hebben (of misschien beter, wat zouden jouw kinderen doen)als jij/zei hiermee geconfronteerd worden.

Dit zal je helpen om de juiste beslissing te maken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '06
 Quote:
Origineel van leitje:
ik weet het niet maar het is wel hel heftig nu
ik denk nu zelf aan verhuizen
Vergeet niet dat die kinderen worden geconfronteerd met het feit dat ze "hun" huis moeten verlaten. Je moet ze dus ook niet behandelen als boeman, maar als begrijpende moeder die met ze praat en ze gerust stelt. Als je boos word, dan bereik je juist het tegenovergestelde. Vergeet niet dat als het kinderen zijn, ze veel dingen begrijpen vanuit de kinderelijke wereld. Zolang ze niet begrijpen dat ze verder moeten, zullen ze dat ook niet doen. Boos worden heeft geen zin, maar wees wel duidelijk. Blijf zelf vooral rustig, en vergeet niet dat jij degene bent die de baas over de situatie is. Laat niet de situatie de baas over jou zijn (zoals je nu zegt met verhuizen). Ze hebben dan precies wat ze willen, die boze mevrouw weggejaagd. En niemand heeft het recht om jou uit je huis te jagen.

Het enige dat ik je kan meegeven is dit: Zij zijn onwetend en reageren uit onbegrip. Wees je daarvan bewust wanneer je de volgende keer met ze praat. Verplaats je je eens in hun situatie. Zij zijn niet vervelend, ze moeten alleen verder.
LPChip
LPChip dec 3 '06
Ja precies. Daar wil ik nog 1 ding aan toevoegen.

Vergeet niet dat kinderen soms heel gemeen kunnen zijn. Wees dan ook niet verbaasd als ze in het begin kattekwaad uit halen om je bang te maken. Zie jezelf als een maatschappelijk werker die kinderen moet helpen op het rechter pad te gaan. Je moet in zo'n situatie het persoonlijke aspect van jezelf uit het beeld verplaatsen zodat je je volledig kan richten op de kinderen en hun beleefwereld.

Vergeet niet dat hun al hele lange tijd in je huis ronddolen niet wetend hoe en wat, en waarschijnlijk hun ouders erg missen. Ze zullen waarschijnlijk door de tijd dit hebben geaccepteerd en denken dat ze die nooit meer zullen zien. Jij kan ze juist vertellen waar hun ouders wél zijn, en ze naar het licht helpen!
leitje
leitje dec 7 '06
hallo ik ben even een paar dagen uit huis geweest ben nu weer thuis


hier twee foto`s van mijn zoon willen jullie aub met me kijken want dit heb ik nog nooit gedaan
maar is er iets vreemds op deze foto`s





hier zie ik in de deur achter hem drie wiite bollen jullie ook of is mijn hoofd op hol geslachen

en deze dan help vaak als mijn zoon hier thuis op de foto staad komt dit voor




ik hoop dat julie er naar willen kijken
LPChip
LPChip dec 7 '06
Leitje, de foto's werken niet. Zou je ze opnieuw kunnen plaatsen, of desnoods naar mij emailen zodat ik ze er voor je op kan zetten?

mijn email is levensforum [at] lpchip [punt] com
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki