Loading...
nl

Mijn verhaal

Acheliah
Acheliah jan 12 '07
Hallo iedereen

Ik wilde zeggen dat mijn vriend en ik definitief uit elkaar zijn. Heerlijk. 2007 wordt een jaar om te knokken om mijn kinderen terug te krijgen. Wat een heerlijk gevoel eindelijk zelf alles te kunnen beslissen in het belang van de kinderen. Nou mensen tot horens Groetjes Dieneke
Delen:
Thomas A
Thomas A jan 12 '07
lieve Dien

Beter zo

Thomas
Acheliah
Acheliah jan 12 '07
Hallo Thomas Lieve Dien dacht iedereen er maar zo over

Kus Dieneke
LPChip
LPChip jan 12 '07
Vergeet niet Dieneke, je kan een situatie niet met een druk op de knop veranderen. Daar gaat tijd overheen.

Maar je doet het goed. Gun het z'n tijd en over een tijdje zul je anders denken over de mensen :)
Acheliah
Acheliah jan 12 '07
Lieve schat ik doe mijn best maar als de mensen mij aankijken of ik een of ander eng beest ben dan doet dat pijn weet je. Ik denk wel eens dat mensen vergeten dat ik ook gevoel heb en niet een hart heb van steen maar van vlees en bloed. En vaak denk ik dat ik mensen mag begrijpen in hun gevoel uit het verleden maar niemand begrijp mijn gevoel uit het verleden. Voorbeeldje mijn vriend heeft moeite met als twee mensen fluisteren want dan wordt hij heel achterdochtig maar als ik me lullig voel omdat hij naar blonde slanke dennen kijkt dan mag ik mij niet klote voelen dat bedoel ik snappie.

Dikke Kus Dieneke
LPChip
LPChip jan 13 '07
Als mensen raar reageren, dan is dat vaak jaloezie op hun zelfbeeld. Ze doen zo omdat ze zelf eigenlijk iets missen dat ze bij jouw zien. ;)
Acheliah
Acheliah jan 13 '07
Ja ergens klopt dat wel want ik verlies never of nooit mijn vechtlust en daar zijn ze best jaloers op. ieder ander had het allang opgegeven en dat weiger ik. Zolang ik leef is er hoop zeg ik maar. We gaan ervoor.

= XXX = Dieneke
Acheliah
Acheliah jan 13 '07
Nou mijn dochter die vandaag naar het internaat zou gaan is gisteravond weggelopen. ik denk dat ze nog een keer uit huisgeplaatst te worden ze niet meer aankon.

Kus Dieneke
Tamara26
Tamara26 jan 13 '07
Dat meen je niet!
GVD!!@!!
Excusez moi....
Acheliah
Acheliah jan 13 '07
Geeft niet Tamara26 hopelijk komt het goed
mause
mause jan 14 '07
dat hoop ik ook.
Acheliah
Acheliah jan 18 '07
Mijn 6 kinderen zijn uit huis geplaatst door de grote agressie van mijn ex en ook wel een beetje door mijn eigen schuld. ( heb moeite van mijzelf te houden en voor mijzelf op te komen )Waardoor alles in het 100 liep. Conclusie kinderen kwijt en ik een hele hoop verdriet. Ik heb vorig jaar door de mensen op deze site eindelijk het lef gehad om mijn relatie te beeindigen met een hoop gedreig aan mijn deur maar ik heb doorgezet. Nu mijn kinderen nog terug dat is mijn streven.

Kus Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 24 '07
Geef ons geen credits Dieneke, weet dat je zelf de kracht hebt gevonden om het te doen! Wij hebben alleen maar je ogen geopend.
Mimi*
Mimi* jan 24 '07
Ben trots op je Dieneke! Dat je je er doorheen hebt gezet..

Liefs,

Michelle

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki