Loading...
nl

contact

hestia
hestia dec 24 '06
goede morgen ik hadt vandaag voor het eerst in 8 jaar tijd contact met de overleden vrouw van mijn vriend!!
ik vroeg haar me dingen te zeggen zodat ik aan mijn vriend kon laten zien dat zij he tinderdaad zo was,
ze heeft me een hoop verteld wat ik ook aan mijn vriend door gaf en het klopte allemaal!!
ben blij dat ze via mij contact heeft gezocht en zeker omdat er voor mijn vriend nu ook veel dingen duidleijk zijn geworden ;)
Delen:
hestia
hestia dec 24 '06
opes veel typ foutjes he
tjaa het is zondag morgen he :p
Mirreke
Mirreke dec 24 '06
Wow zeg!! Wat een gave en wat fijn voor je vriend.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 24 '06
Inderdaad wat mooi zeg! Eindelijk een hoofdstuk dat afgesloten kan worden. Beter dan dit kan het nieuwe jaar bijna niet beginnen. Heel bijzonder.
mause
mause dec 24 '06
heel bijzonder en fijn dat je op deze manier veel dingen voor je vriend duidelijk hebt gemaakt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 27 '06
Ik ben wel nieuwschierig op wat voor manier je vriend hier tegenaan gekeken heeft. Is er voor hem nu een hoofdstuk afgesloten, of is er juist een heel nieuw hoofdstuk begonnen? (Of misschien wel beiden).
hestia
hestia dec 28 '06
 Quote:
Origineel van NiMS:
Ik ben wel nieuwschierig op wat voor manier je vriend hier tegenaan gekeken heeft. Is er voor hem nu een hoofdstuk afgesloten, of is er juist een heel nieuw hoofdstuk begonnen? (Of misschien wel beiden).
beide...........hij heeft een deel kunnen afsluiten en een deel heeft hem nog meer vragen gegeven,
maar ik weet dat ze hier is,en als de dingen kwijt wilt of zijn vragen wilt beantwoorden dan zal ze dat zeker doen,
maar ja ik denk dat het voor mijn vriend wel duidleijk is maar het is gewoon fijn om te horen van je overleden dierbare.........het voelt dan voor hem net alsof ze er weer even is ook al ziet hij haar niet,maar haar aanwezigheid is er duielijk!!
:D
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 29 '06
Super!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki