Loading...
nl

hoe wij bij elkaar kwamen

Destiny
Destiny dec 19 '06
Hoe mijn manlief en ik bij elkaar zijn gekomen is niet zoals bij veel mensen gebeurt.

We leerde elkaar kennen via mijn hartsvriendin. Haar toemalige vriend. We hadden elkaar een tijdje niet gezien en hij had een auto. 2de kerstdag kwam ze langs want ze had een schatje en die had een auto dus ze kon komen.

Op het moment dat aankwam en ze voor de deur stonden... voelde ik iets.. wat week ik niet maar ik voelde iets, iets dat ik nog nooit gevoeld had. en ik mocht het niet voelen want ik zat toen ook nog in een relatie.

De avond was geweldig. Zonder elkaar te kennen konden we heel veel van elkaar hebben. We zaten welliswaar een heel eind van elkaar af maar we leken net een getrouwd stel. Mijn moeder zag hem ook zitten ondanks het leeftijdsverschil. Het was een echte heer!

we chatte een beetje over msn en raakte meer en meer aan de praat. We leerde elkaar een beetje kennen en hij had moeite met de relatie met mijn vriendin. Hij wist soms niet wat hij met haar aan moest omdat ze soms met wat probleempjes in haar hoofd zat.

Op een dag laat mijn vriendin zich afzetten op het station en zegt "doei Olaf, ik zie je nog wel eens hì¨!"
Die dag kwam hij naar mij. Hij leek wel niet eens verslagen of verdrietig. Mijn moeder wou graag dat hij langs kwam want de printer was kapot. echter had zij hem zelf gesaborteerd door er een potlood in te verstoppen maar ach ;)
Die avond hadden we een wedstrijdje wie het langste op kon blijven.

Ach je moet wat om elkaar beter te leren kennen. Ik vertelde het een en ander over waar ik me mee bezig hield. Had net een curcus zielstekenen achter de rug en vertelde er het een en ander over. Zo ging het dus over spiritualiteid en over volle manen en dergelijke.

We waren benieuwd wanneer het weer volle maan was. Dus wij kropen achter de computer. Opeens schiet mijn hoofd naar het raam en zie ik iets erachter en denk bij mezelf ach zal het wel niet goed gezien hebben. Nog geen halve minuut later vraagt olaf. Zag jij dat ook? uuhm ja! Het was een hele felle lichtflits van rechtsboven het raam naar links onderin.

Vanaf dat moment werd het ijs en ijs koud. Het was 26 graden in huis terwijl onze gevoels temperatuur bijna onder 0 lag. Ik kreeg het gevoel alsof ik kilometers de afgrond in viel en olaf had het gevoel alsof hij dronken was.. Beetje wazig in zijn hoofd en draaierig.

We gaan op de bank zitten om bij te komen of de ervaring over ons heen te laten komen. Om hem gerust te stellen legde ik mijn hand op zijn rug en deze leek hem te verbranden van de hitte.
Hij deed dit ook bij mij en ook dat deed helse pijn zo heet zo warm.

We werden weer wat warmer en we besefde ons op dat moment... Dit is niet zomaar dit verteld ons dat wij bijelkaar horen. En zodoende zijn wij al 4 jaar gelukkig bij elkaar :)
Delen:
LPChip
LPChip dec 19 '06
Mooi verhaal :)
Mimi*
Mimi* dec 19 '06
Ja inderdaad!
Incripted
Incripted dec 19 '06
 Quote:
Origineel van Destiny:
Hoe mijn manlief en ik bij elkaar zijn gekomen is niet zoals bij veel mensen gebeurt.

.....

We werden weer wat warmer en we besefde ons op dat moment... Dit is niet zomaar dit verteld ons dat wij bijelkaar horen. En zodoende zijn wij al 4 jaar gelukkig bij elkaar :)
zo zie je dat wat toevallig gebeurd soms uitdraaid in iets vanzelfsprekend..
Heyokah
Heyokah dec 19 '06
gelukkig zaten die "probleempjes" niet echt in haar hoofd.. maar gewoon echt in haar leven en wist zij wat ze op dat moment wel en niet wilde.

eerlijkheid daar gaat het om in het leven toch.. ;)

Love Heyokah..
Destiny
Destiny dec 19 '06
zeker heyokah *kisS*
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '06
Heel mooi verhaal dit! Waar ik wel benieuwd naar ben, hoe zit het met die vriendin? Zijn jullie nog vrienden?
mause
mause dec 19 '06
ik kende het verhaal al, maar het inderdaad wel heel erg bijzonder.
Heyokah
Heyokah dec 19 '06
haha nims dat zou ik me ook afvragen als ik jou was.. en ik kan je daar ook antwoord op geven ..

JA we zijn nog steeds vrienden!!

Love her as my sister!

Het had zo moeten zijn .. hun hadden mij nodig om elkaar te vinden ;)

liefs.. heyokah
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '06
Oh jij bent het haha. Nou begin ik het circeltje te volgen ;). Nog even en de hele familie zit erop ;).
Charlie
Charlie dec 20 '06
Als we het dan toch over dit onderwerp hebben. zou ik graag ook vertellen hoe ik aan mijn manlief ben gekomen: Ik woonde 1 straat bij hem vandaan bij mijn vader. Ik had geen leven en liep bijna elke dag door de buurt te slenteren. Hij kwam net hier wonen en ging nog wel eens met de kids skaten hier in de buurt. We zagen elkaar dus weleens, maar we dachten allebei van elkaar dat we bezet waren. Op een dag zat hij hier met zijn dochter op de trap bij zijn huis. Ik moest geld wisselen en vroeg hem: Meneer, kunt u geld wisselen? Hij had geen geld op zak en later zou mij duidelijk worden waarom niet. Ondertussen kwamen mijn moeder, zusje en de beste vriendin van mijn moeder bij een goede vriend van hen en het bleek dat manlief die gozer ook kende. Hij was in de kroeg geweest en op weg naar huis zag hij daar mijn zusje net naar binnen gaan. Hij had al wat op en vond haar wel mooi om te zien, dus ging hij daar ook naar binnen. Daar binnen begon hij wat te flirten met de beste vriendin van mijn moeder en ze kregen een soort van lat-relatie. Later toen zij jarig was, vierde ze haar verjaardag bij mijn moeder. Ik was daar dus ook en hij kwam niets vermoedend binnen. Toen ik hem zag, was mijn reactie alleen maar: He, ik ken jou. Hij wist dus al die tijd niet dat ik de zus was, van het meisje die hij in eerste instantie wel zag zitten. Maar ze is ook nog wel te jong, maar dat wist hij niet. Hij heeft tot die verjaardag ook gedacht dat ik iets van 28 zou zijn. Later, toen ik wegging van de verjaardag kreeg hij van alles over zich heen over mij. Van mijn moeder. Zoals gewoonlijk zat zij mij weer zwart te maken. Hij hoorde toen ook pas dat ik toen nog 18 was. Afijn, hij trok zich er niets van aan, omdat hij mij nog niet echt kende en geen vooroordeel had. Toen kwam de verhuizing en hij hielp haar mee en ik hielp daar dus ook. Eerst nog vette ruzie met hem gehad over dat we op moesten schieten. Later, terug in veenendaal, samen wat wezen drinken. Ik vond het sneu voor hem, want iedereen bij de verhuizing viel hem aan. Ik vond hem dus al die tijd al leuk en kon er niet tegen dat hij zich uit liep te sloven en alleen maar aangevallen werd. Ik deed het ook in het begin, maar later kon ik dat niet meer. Nou, van het een kwam het ander en nu zijn we al bijna 7 maanden samen. Oh ja, er loopt nog een zaak tegen die vriendin, omdat ze nooit heeft betaalt voor de verhuiswagen die hij had geregeld. Kortom: Als mijn zusje er niet was geweest, waren we niet bij elkaar gekomen! En waarom hij toen geen geld had? Zijn stelling is altijd: Geld is niet belangrijk!! Toeval allemaal??

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki