Loading...
nl

Help !!!!!

Acheliah
Acheliah dec 15 '06
Hallo Thomas

Ik heb eens nagedacht en ik denk hoe ik aan al die problemen kom. Ik heb vanuit de thuis situatie eigenlijk nooit het gevoel gehad dat ik belangrijk was voor mijn gevoel was dat mijn zus. Ook als het om relatie's ging was ik niet belangrijk ik voelde altijd het lelijke eendje daar heb ik nu nog last van. Ik krijg van niemand het gevoel dat ik belangrijk ben als ik weg zou gaan zou niemand me missen en dat meen ik. Het wordt me nu echt teveel omdat ik verliefd ben op iemand die mijn dochter alle aandacht geeft omdat hij een soort vader figuur is voor haar voel ik me weer langs de kant staan ze doen leuke dingen samen zoals hond uitlaten enz, wat moet ik doen om mijzelf in het middelpunt te zetten zodat ik ook belangrijk wordt voor andere en mijn familie. Als ik op zou lossen zou niemand het merken. Die eenzaamheid is slopend en zeer pijnlijk Help me alsjeblieft, wat moet ik doen.

xxx Dieneke
Delen:
Mirreke
Mirreke dec 15 '06
Sorry dat ik hier op reageer, was voor Thomas...
Maar je houdt niet van jezelf. Dat heb je waarschijnlijk ook niet geleerd. Dat jij uniek bent en er mag zijn. Ik denk als je van jezelf leert houden, dat je zelfvertrouwen opbouwt en als je zelfvertrouwen hebt straal je ook anders dan als je als het ware met je hoofd gebogen loopt.
Misschien dat je kunt vragen, als ze bijv de hond gaan uitlaten, of je mee mag lopen?
Of vraag m een keer te eten ofzo?
Ik weet niet of het iets is maar dat zou ik doen.

Veel sterkte! Mirreke
Charlie
Charlie dec 15 '06
Lieve Dieneke, misschien is dit een reactie uit een onverwachte hoek, maar ik begrijp hoe jij je voelt. Ik heb mij ook jaren zo gevoeld. Ik ben er nu achter dat er wel degelijk mensen zijn die om mij geven. En neem nou bijv. je kinderen, die houden toch ook van je? Ik zou zeggen, werk eerst aan jezelf. Word inderdaad maar sterker voor jezelf. Dan zien anderen ook dat je het waard bent. Door dat je sterker word voor jezelf, straal je ook wat uit. Kom nu eindelijk eens uit je schulp en laat zien wie je bent. Ik heb je laatst nog gesproken op de msn en ik dacht dat ik heel duidelijk was. Zet alles eerst voor jezelf op een rijtje. Het verleden is geweest, trek er je lessen uit, accepteer het, laat het los. Ga werken aan hoe jij zelf de dingen graag zou zien en hebben. Gedane zaken nemen geen keer. Het is geweest. Bouw je eigen toekomst op op een manier die jij zelf prettig vind. En wat ik al eerder zei: Laat zien wie je werkelijk bent. Ik ken je niet persoonlijk, maar ik kan wel zeggen uit de grond van mijn hart: Dieneke, ik hou van jou. En ik denk meerdere met mij. Heel veel liefs en sterkte en als er wat is, je kan het ook bij mij op msn kwijt.

Warme Groet, Charlie
Thomas A
Thomas A dec 15 '06
lieve Dieneke je schrijft;
“Ik heb eens nagedacht en ik denk hoe ik aan al die problemen kom. Ik heb vanuit de thuis situatie eigenlijk nooit het gevoel gehad dat ik belangrijk was voor mijn gevoel was dat mijn zus. Ook als het om relatie's ging was ik niet belangrijk ik voelde altijd het lelijke eendje daar heb ik nu nog last van. Ik krijg van niemand het gevoel dat ik belangrijk ben als ik weg zou gaan zou niemand me missen en dat meen ik. Het wordt me nu echt teveel omdat ik verliefd ben op iemand die mijn dochter alle aandacht geeft omdat hij een soort vader figuur is voor haar voel ik me weer langs de kant staan ze doen leuke dingen samen zoals hond uitlaten enz, wat moet ik doen om mijzelf in het middelpunt te zetten zodat ik ook belangrijk wordt voor andere en mijn familie. Als ik op zou lossen zou niemand het merken. Die eenzaamheid is slopend en zeer pijnlijk Help me alsjeblieft, wat moet ik doen”.

Vooropgesteld dat je zeker geen lelijk eendje bent, ben jij het met name zelf die jij niet koestert. Hierdoor heb jij ook het gevoel dat je eenzaam bent. Het gevoel van eenzaamheid word altijd aangewakkerd door een afgescheiden zijn van je zelf/het zelf. Bij heel veel mensen die niet een veilige jeugd hebben gehad leeft dit. Ook ik herken dit vanuit mijn eigen jeugd en heb heel wat moeten doen om van mijzelf te leren houden. Geen punt ik ben er door geworden die ik nu ben en ben daar blij mee. Het aarden verhaal dat ik schreef en wat ik ook hier op het forum heb gezet is hier een illustratie van.
Wat je kunt doen om in het middelpunt te staan, is in je eigen middelpunt te gaan staan. Hoe gek dit ook klinkt voor je misschien, als jij je eigen centrum hebt gevonden, kan de liefde vrijelijk alle kanten op stromen en ken je het gevoel van eenzaamheid niet meer. Eenzaamheid betekent waarlijk het niet in je eigen centrum staan, niet in je eigen kracht, niet in je eigen liefde, enz. daarom, maak jezelf niet afhankelijk van anderen, het maakt je alleen maar nog meer kwetsbaar en een speelbal voor anderen en dat is nu onderhand genoeg gebeurd lijkt me.
Verliefd zijn op een ander; laat me niet lachen Dieneke. Wordt eens verliefd op jezelf (wat in wezen precies het zelfde is) en zie eens die mooie mens die jij in intentie bent, en ga daar maar meer van houden. Misschien komt het je vreemd over maar het is de weg naar die sterke jij die je in wezen bent.
Leg niet meer buiten jezelf wat je binnen je mag ervaren. Stop er direct mee jezelf en anderen nog langer dingen kwalijk te nemen; ook jouw ouders of andere opvoeders niet, zij waren ook het product van hun opvoeding met hun eigen nog niet begrepen gekwetstheden die zij hierdoor op ons overdroegen.
Ga in je eigen liefde voor je Zelf staan en maak je niet afhankelijk van wie dan ook; dit zal je echt gaan helpen. Hierna kom jij alleen nog maar mensen tegen die jou ook kunnen dragen!..in liefde!

Alle liefs en goeds van

Thomas
Thomas A
Thomas A dec 15 '06
Gaaf die reacties Mirreke en Charlie en ook zo bijzonder dat onze reacties de zelfde boodschap bevatten. Typisch iets voor mensen met levenservaring.

lees het Aarden verhaal eens als jullie tijd hebben

Fijne dag

Thomas
Acheliah
Acheliah dec 15 '06
Hoi mirekke,

Bedankt voor je reactie,iedereen mag reageren.
Het is waar wat je zegt daarom trek ik de verkeerde mannen aan.

Dikke kus dieneke
Destiny
Destiny dec 15 '06
Probeer jezelf niet te laten wegcijferen mirekke, Ook jij bent het waard!
Thomas A
Thomas A dec 15 '06
laten wegcijferen kan niet; dit doen wij altijd zelf.....

Dieneke; Het is waar wat je zegt daarom trek ik de verkeerde mannen aan.

Ja Dieneke inderdaat!

Thomas
Charlie
Charlie dec 15 '06
Dieneke, ik blijf erbij: IK HOU VAN JOU.

Liefs, Charlie
Destiny
Destiny dec 15 '06
@ Thomas: zo bedoelde ik dat niet... Ik laat mezelf ook weg cijferen omdat ik persoonlijk vind dat andere meer nodig hebben en dergelijk. Ik doe het dus zelf... Weet niet goed hoe ik dat beter kan uitleggen
Charlie
Charlie dec 15 '06
Destiny: Ik doe dat ook, terwijl ik eerst aan mezelf moet werken voor ik een ander kan helpen. En zoals ik al eerder zei, krijg ik later ook alleen maar stank voor dank. Terwijl ik het zelf ook heerlijk vind om altijd eerst anderen te helpen.
LPChip
LPChip dec 15 '06
Charlie, ik ben het niet helemaal met je eens dat als je iets goeds doet voor een ander, dat het dan een stank voor dank betuiging wordt. Misschien dat die persoon jouw niet bedankt, maar jij krijgt altijd je beloning voor je goede daad. One way or the other, en die andere persoon, zal daardoor negativiteit ontvangen. Ook weer, one way or the other.
Acheliah
Acheliah dec 19 '06
Iedereen bedankt voor deze woorden. Ik ben nu zover dat als ik me opmaak ik dat deed voor een leuke man en dat ik superslank wilde zijn voor een leuke man nu maak ik mijzelf wijs dat ik dat doe voor mijzelf als een man of vrouw mij niet leuk vindt of aan merkingen heeft op mij dan zeg ik jammer dan. Ik probeer me nu zelf wijs te maken dat ik wel leuk ben en dat ik het waard ben en nu voel ik me veel vrolijker en lach ik om de kleinste dingen. Charlie wat bedoel je met msn ik kan het me niet herinneren help me ff misschien kom ik er dan op maar bedankt voor je lieve woorden en de rest ook he door jullie was ik weer een heel stuk sterker geworden ik maak nu heel veel negatieve dingen mee maar ik weiger op te geven. Dat hebben mijn kinderen niet verdiend al denk ik er soms anders over.

Met heel veel groeten en een dikke kus Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '06
Goedzo! De enige die de situatie kan doorbreken ben jezelf, en gelukkig heb je dat ook nog op tijd in gezien. Vooral zo doorgaan!
Acheliah
Acheliah dec 19 '06
Hallo Charlie

Ja meid IK HOU OOK VAN JOU. Fijn dat we toen hebben gesproken op msn helaas is mijn pc kapot en zullen we elkaar niet zo heel vaak spreken maar in januarie heb ik als het meezit een nieuwe pc

Iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar en een heel gezond 2007 toegewenst van Dieneke, Paul en de kinderen
Mimi*
Mimi* dec 19 '06
Jij ook fijne feestdagen Dieneke!
mause
mause dec 19 '06
fijne feestdagen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '06
Ook hele fijne feestdagen toegewenst!
Charlie
Charlie dec 20 '06
Dien: je weet het dus weer? Je was echt de weg kwijt en ik heb op je in ge-msnt. Dat vond je fijn. Ik ben blij dat het nu weer beter gaat met je en ik hoop dat we contact houden. Heel veel warmte toegewenst, schat. En alvast fijne feestdagen.
Acheliah
Acheliah dec 22 '06
Ja meid ik was idd de weg kwijt en ik weet dat alleen ik mijn leven kan veranderen maar niemand heeft vertrouwen in mij dus zal ik vertrouwen in mijzelf moeten krijgen. Voor mijzelf en de kinderen. Ik ga met een goed gevoel 2007 in dus ik hoop dat dat zo is en dat het weer geen illusie is van mijzelf, Charlie ik hoop je snel weer te spreken op msn al ben ik er niet zo vaak meer. Willen jullie allemaal liefde, kracht licht en steun willen sturen aan mijn maatje Paul die kan heel veel steun wel gebruiken en aangezien jullie mij ook geholpen hebben zal het hem ook wel helpen.

Dikke Kus en iedereen een goed 2007

Dieneke, Paul en de kinderen
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki