Loading...
nl

foto lezen

Acheliah
Acheliah jul 30 '06
[Love]Ik zou graag willen weten hoe je je foto kan door sturen en moet je er iets voor betalen alvast bedankt oja ik weet heel weinig van pc's dus aub niet te moeilijk Groetjes Witte Herder [Love]
Delen:
Debiorah
Debiorah jul 30 '06
Hallo Witte herder!
Heb je al een foto op het net staan? Of nog op je pc? Als ik dit weet kan ik je er wel mee helpen, en het is geen betaalservice :)
Het is een gunst maar je moet wel even geduld hebben tot iemand je foto heeft gelezen.
Heb je de introductie over fotolezen gezien? Klik hier om te lezen
Als je het makkelijk vind kun je de foto ook naar me mailen dan kan ik hem wel voor je op het forum plaatsen.

[Kiss]Deborah
Acheliah
Acheliah jul 30 '06
Lieve schat
Ik hoop dat ik het goed heb gedaan maar dat zal haast wel niet naar wie kan ik de foto's toesturen naar welk site/adres bvd

witte herder
eefje
eefje jul 31 '06
hi witte herder

je kan een foto naar deborah der inbox sturen
je mag hem ook naar mij sturen dat maakt niet uit

een inbox van iemand kan je vinden boven een bericht van de gene naar wie je hem wil sturen
er staat dan pm daar druk je op en dan stuur je hem naar die persoon

hoop dat het gaat lukken

liefs eefje
Ayasha
Ayasha jul 31 '06
wanneer je de intro leest kan je ook zelf je foto plaatsen. :)
Debiorah
Debiorah aug 3 '06
Hierbij plaats ik even de foto's voor witte herder met het verzoek om deze te lezen!
Dit zijn haar kindjes, er volgen nog foto's van haar zelf en dochter.
[Kiss]Deborah



Dit is Raymondo van 2 jaar


Dit is Naomi van 16 maanden


Dit is Quinsy van 4 jaar


Dit is Wesley van 8 jaar.


Dit is justin van 5 jaar.
Acheliah
Acheliah aug 3 '06
de 2de foto is naomi van 16 maanden.

Groetjes witte herder
Debiorah
Debiorah aug 3 '06
Oops Foutje! sorry! heb t al ff veranderd.
En dan deze nog :D


Dit is witte herder :)


Dit is Esmee van 13 jaar

En nu maar w88, hoop dat je wat geduld hebt ;)

[Kiss]Deborah
Acheliah
Acheliah aug 4 '06
Hoi deborah
Ja hoor ik heb geduld nogmaals bedankt. Ik hoor van jullie [Kiss]witte herder

Edit by Mod: Heb de text uit de quote gehaald, omdat de quote niet noodzakelijk was, en het daarom onduidelijk werdt
Thomas A
Thomas A aug 7 '06
dag Witte Herder

heel even geduld nog, ik zal deze week alle foto's lezen

Thomas
Acheliah
Acheliah aug 7 '06
Hallo thomas
Is goed ben heel erg benieud wat er uitkomt

Groetjes Dieneke en heel veel liefs
Acheliah
Acheliah aug 15 '06
hallo iedereen :p

Moet ik hier alles lezen of staat het ergens anders beschreven over mijn foto's

Met vele groet [Love]Dieneke ( Witte herder )

En heel veel liefs [Love]en [Kiss][Kiss][Kiss]
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 16 '06
Als iemand het leest zal het hier komen te staan. Volgens mij zijn de fotolezers met vakantie haha. Dat is het nadeel van populaire dingen.
Acheliah
Acheliah aug 16 '06
[Love]Ontneem me mijn geld, mijn spullen maar niet mijn leven en mijn kinderen want die zijn mijn leven. Vraag me niet hoe ik me nu voel want eens was ik rijk maar nu ben ik het armste mens van de wereld. Geen ster zal nooit meer zo mooi stralen als die 6 keer dat jullie te wereld kwamen en het werd nacht toen ze jullie voorgoed weg namen vaarwel Mijn strijd is ten einde !!!!

witte herder
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 16 '06
Mag misschien ik vragen wat je bedoeld met "voorgoed wegnamen" en dat je strijd nu ten einde is?
Thomas A
Thomas A aug 16 '06
dag Witte Herder

ik klik de fot's aan om ze te gaan lezen en lees je schrijnende bericht. als je er de behoefte toe voelt, schrijf het van je af en deel het (e.v.t.)met ons. Dat kan heel goed helpen soms.

Ondertussen ga ik verder met het lezen van jullie foto's

Veel groetjes

Thomas
Acheliah
Acheliah aug 16 '06
Hallo nims

Dat mag je zeker vragen ik heb 6 kinderen en er zijn er 5 uit huis geplaatst voor een aantal jaar en nu moet de laatste uit huis ik heb gevochten en gestreden dat bedoel ik er mee want ik ga er aan kapot ik zal heus geen zelfmoord plegen maar ik ben die eeuwige strijd zo beu want ondanks alles doe je het toch nooit goed. ik moet maar eens aan mezelf gaan werken zegt de gezinsvoogd en dat kan maar ik weet niet meer waar ik moet beginnen ik probeer wel mijn best te doen en ik heb heel veel liefde voor de kinderen (Teveel) maar ik doe niks goed.
Eten op tijd waarneer hun het zeggen, in badje wanneer hun het zeggen, de afwas sì¡vonds wanneer hun het zeggen (terwijl ik hem het liefst s'morgens doe en ga zo maar door. Ik wordt geleefd en dat valt niet mee echt niet daarom vroeg ik ook een tijdje terug wat is mijn doel op aarde want als deze pijn mijn doel is nou nee laat dan maar. Dit gun je je ergste vijand niet eens.

Heel veel liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah aug 16 '06
Lieve Thomas

Ik probeer op alle fronten mijn best te doen maar af en toe weet ik het gewoon niet meer daarom zei ik een tijdje terug ik ben de weg kwijt. Die onbeschrijvelijke pijn dat mijn kids weg zijn voor een aantal jaar is zo ongeloofelijk ... We zijn jarenlang geterroriseerd bakstenen door de ramen, tegen de deur aan geschopt midden in de nacht en te bang om te kijken wie het deed bang om een kogel voor je hoofd te krijgen, net bevallen van je kleine en je geeft hem de borst terwijl de bakstenen tegen je raam vliegen, 14 dagen oud en weggerukt uit je moeders armen ik heb niet eens een band met het kind op kunnen bouwen omdat mijn kinderen naar een pleegezin moesten, We zijn beschuldigd van mishandeling, verwaarlozing en ondervoeding de kinderen getraumatiseerd en hebben emotionele schade. We mochten ze na 3 maanden onderzoek terug krijgen maar omdat we het te gevaarlijk vonden heeft het al met al 4 maanden langer geduurd. We kregen ze terug met een hoop bonbarie en instanties en ja daar ligt het probleem ik laat mijn leven niet graag lijden door instanties en daar pakten ze mij op en op de structuur in mijn huishouden ik kan niet opruimen tenminste ik kan het wel als ik rust heb in mijn hoofd maar ik kan het niet opgeruimd houden en nu vinden ze die terugval een reden de kinderen uit huis te plaatsen justin heeft hechtingsstoornissen emotionele schade en adhd denken ze, wesléy heeft emotionele schade en adhd, en de rest kan ik nu nog ff niks van zeggen sorrij ik wil niet zielig doen maar ik ga er aan kapot ik mis mijn kinderen zo erg

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah aug 16 '06
Ze hebben ook gezegd dat het geen zin meer heeft om mijn best te doen want ze komen de eerste jaren niet meer terug. Dat mogen ze en kunnen ze toch zomaar niet zeggen dat is iemand ontmoedigen ipv oppeppen. Ik roep al jaren ik ben een goeie moeder maar een slechte huisvrouw en al jaren zoek ik daar ook hulp voor. Ik weet het echt niet meer echt niet. Nu krijg ik vandaag te horen dat mijn dochter van 13 jaar ook uit huis moet zal wel een internaat worden.

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '06
Dieneke ik wens je echt heel veel sterkte. Hoe hard dit misschien ook klinkt, ik kan er niet goed over oordelen omdat ik de situatie niet kan overzien. Ik zal daarom niet verder ingaan op alles wat er op dit moment gebeurd.

Ik begrijp wel dat het heel erg zwaar voor je moet zijn. Probeer toch de hoop niet te verliezen. Je weet dat je van je kinderen houdt, en als je dat ook zo voelt, dan voelen je kinderen dat ook van binnen.

Veel sterkte!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki