Loading...
nl

Iets voelen en niet weten wat het is.

bako3
bako3 okt 9 '06
Hallo,

Ik lag van de week in me bed te slapen, toen ik plotseling wakker werd. Ik sliep wel nog half, maar weet zeker dat er iemand in mijn kamer was. Ik kon het niet zien maar juist wel voelen. Ik schrok er niet van en besloot om weer verder te gaan slapen. Toen ik wakker werd dacht ik meteen dat ik 's nachts wakker was en dat er iets in mijn kamer was geweest. Het voelde toch vreemd, maar wel vertrouwd. Kan het zo zijn dat je geesten ook kan voelen ofzo?

Groetjes Bako
Delen:
Acheliah
Acheliah okt 9 '06
Lieverd misschien wel je neefje die je wilde laten weten dat alles goed was.

liefs Dieneke
bako3
bako3 okt 9 '06
Dat dacht ik ook al
Maar ja dat weet ik niet zeker. Netty zei wel dat hij me opgezocht heeft. Dus wie weet
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 10 '06
Meestal is je eerste gedachte de juiste, en ja je kan geesten ook voelen. Ik heb nog nooit een geest gezien, maar vaak wel gevoeld.
Wendy's
Wendy's okt 10 '06
Ik denk dat ik ze ook af en toe voel (ook bij andere mensen thuis).
z'on gevoel dat er nog iets/iemand meer is.
ik voel me niet eght op me gemak dan maarjah,

nu ik er aan denk.. ik heb ook welleens gehad dat het licht vanzelf aan en uit ging (het licht stond toen uit en sprong steeds aan.) en dat het rolluik vanzelf omhoog ging (maar dat is al lang geleden.)
Ayasha
Ayasha okt 11 '06
zolang het niet slecht voelde is er niets aan de hand, wanneer hij of zij denkt dat je er klaar voor bent zal ie zich vanzelf wel laten zien :)
bako3
bako3 okt 12 '06
Ok ben benieuwd. Het voelde inderdaad niet slecht. Maar juist heel vertrouwd.
Charlie
Charlie nov 20 '06
Mooi dat je zulke dingen allemaal zelf kan creeeren.
Incripted
Incripted nov 21 '06
ik geloof dat elke persoon omringd wordt door bescherm engelen, familie leden enzomeer.

het kan dat een van die personen jou wou laten weten dat hij er nog is, maar zijn signaal niet sterk genoeg kon laten stralen.

dit als mijn bescheiden mening.
Destiny
Destiny dec 14 '06
Ik heb vaak ook het gevoel alsof er meer dingen zijn dan alleen ikzelf. vooral s'avonds als ik alleen in het donker achter mijn pc zit. Krijg ik het ineens heel erg koud en voel dan gewoon dat er iets bij me staat. Soms durf ik me er niet aan toe te geven sluit ik me helemaal en dan heb ik het binnen no time weer warm maar vaak geef ik me er wel aan toe en vind ik het wel best dat ze bij me zijn. Ik zie het als een oplading ofzo. Want de volgende dag ben ik opgewekt en vrolijk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '06
Ik heb vaak een tinteling op mijn rechter schouder. Alsof je een soort van schouderklopje krijgt. Het voelt verder niet angstig maar wel goed. Vaak heb ik dan ook een soort van zachte wind over mijn handen heen, alsof het lichtjes tocht. Hebben jullie dit ook weleens?
Destiny
Destiny dec 19 '06
Ooow die tocht is heel herkenbaar..
Ik had van de week de kachel te hard aan en maakte me een beetje zorgen... Als het te warm om me heen is krijg ik ademnood..
Ik zit achter de computer me te bedenken wat ik eraan kan doen (aangezien ik een houtkachel heb :S) En op dat moment voel ik gewoon tocht over mijn gezicht en handen gaan...

Ik heb vaak savonds ook voetjes als ijsklompjes ondanks dat ik 3 paar sokken aan heb of mijn handen die als ijs zijn... Iemand zei me laatst dat het kwam omdat ik een slechte doorbloeding had? maar jah graag wil ik ergens anders in geloven
mause
mause dec 19 '06
dat van die koude handen en voeten komt me heel bekent voor. ik ben wat dat betreft een echte kou miep. heb het vaak koud en rillingen ook al is het 30 graden.
Wendy's
Wendy's dec 19 '06
jah, tocht voel ik ook af en toe.
meestal als ik op bed lig (ramen en deur is dan dicht) en dan voel ik ut over men gezicht heen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '06
Ik heb ook altijd super koude handen en voeten als ik achter de PC zit. Daar werd hier eerdel al eens gesproken over een slechte doorbloeding, maar ik denk eigenlijk gewoon dat het komt van het stilzitten, en het feit dat ik anderhalve liter koud water opdrink tijdens dit computeren. Dat moet mijn lichaam weer verwarmen dus ja :).
mause
mause dec 19 '06
ik heb het niet alleen als ik achter de pc zit, maar ook gewoon op de bank in bed of buiten en ook niet altijd, maar wel heel vaak.
Thomas A
Thomas A dec 19 '06
Kijk goed naar de hele situatie, neem alles in je op; je bezigheid, gedachten, bezigheid, stemming/sfeer, gevoel, afstemming op, enz. gewoon opslaan deze dingen elke keer weer en je zult een enorme intuitieve ontwikkeling stimuleren.
Mij is opgevallen dat eerder beschreven situaties altijd passeren bij een bepaalde eigen bewustzijnstoestand, vaak in een afstemming op zieleniveau.

Thomas
mause
mause dec 19 '06
het wordt erger of ik heb het sneller, als ik aan overleden personen denk of de verhalen hier lees. ik weet niet of het daar mee te maken heeft.
Thomas A
Thomas A dec 19 '06
quote Thomas; vaak in een afstemming op zieleniveau.
mause
mause dec 19 '06
en dat houdt in? zal wel dom van me zijn, maar vraag het toch. ze hebben me geleerd dat geen enkele vraag dom is. hihi.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki