Loading...
nl

Heb jij ook van die rare typische dingetjes?

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 1 '06
Dit onderwerp vind ik wel interessant omdat ik mezelf wel eens betrap op van die rare typische dingetjes waarvan ik me wel eens afvraag of er mee mensen last van heeft. Vandaar dat ik ze hier eens opsom, en vraag of jullie hetzelfde willen doen.

p.s. je mag pas lachen als jullie zelf ook een lijstje hebben geplaatst :p

  • Als ik ga slapen, moet altijd met mijn oor dat niet op mijn kussen ligt onder mijn dekbed liggen.
  • Ik lust geen rauwe tomaten.
  • Ik kan er niet tegen als ik iemand zijn tanden zie poetsen.
  • Ik moet altijd muziek luisteren.
  • Mijn wekker staat 23 minuten voor.
  • Ik slaap gemiddeld 5,5 uur per nacht.
  • Ik heb de noodzaak om met bepaalde mensen te sms-en als ik ze een tijdje niet kan spreken.
Delen:
LPChip
LPChip dec 1 '06
Enige typische wat ik heb, is dat ik vaak in de klok bepaalde cijfer combinaties herken die voor mij een toegevoegde waarde hebben.

Zo begon dat met een simpele 1:23. Tegenwoordig zijn er veel tijdstippen die ik interessant vind. Bijvoorbeeld: 13:37 (lees 1337 = leet)
Wendy's
Wendy's dec 1 '06
 Quote:
Ik heb de noodzaak om met bepaalde mensen te sms-en als ik ze een tijdje niet kan spreken.
Heb ik ook wel ;)
Ik kan zelf ook wel aantal dingetjes van me eigen op noemen.

Hoe kom jij hier eigelijk ineens bij? om hier een topic over te maken??

Ik zat me dit gister of eergister (weet niet meer) ook te bedenken, ofdat er misschien meer mensen zijn die hier last van hebben.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 1 '06
Noem ze eens op zou ik zeggen :). En hoe ik erbij kwam? Ik zat het me gewoon af te vragen. Het kwam de afgelopen dagen dus ook gewoon in me op.
Wendy's
Wendy's dec 1 '06
toevallig ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 1 '06
Wss niet ;). Maar kom eens met je lijstje dan :p .
Wendy's
Wendy's dec 1 '06
haha.. das kei dom! :p ik kan wel zeggen dat ze onopvallend zijn :)
jo
jo dec 1 '06
mmm een lijstje
het eerste waar ik aan dacht:

-Alle kasten moeten dicht anders kan ik niet slapen.
- ik moet elke dag minimaal 1x iemand smsen
- ik wacht lang met dingen waar ik geen zin in heb
- Moet op mijn rechterzij liggen om te slapen
- ik moet welteruste zeggen tegen mijn honden en ze een kusje geven anders sta ik weer op.
- ik moet altijd mijn telefoon bij hebben.

Er zullen vast nog meer dingen zijn maar dit moet echt...
gr Jo
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 1 '06
Hier nog eentje van mij:
-Ik moet altijd een sok voor het klokje van de video leggen omdat deze anders teveel licht geeft als ik ga slapen.
jo
jo dec 2 '06
mm laat je die sok wel liggen dan?
hihi
mause
mause dec 2 '06
mmmmmmmmm, zal het zo gauw niet weten. ff kijken hoor. het enige wat me te binnen wil schieten is dat ik altijd onder een deken lig zit of hang, of dat nu voor de tv op de bank is of in bed. dat maakt niet uit. zomer of winter, ben zowat met dat ding getrouwd. hihi. mocht me verder nog wat te binnen schieten dan hoor je het.
Tamara26
Tamara26 dec 2 '06
Ok, ik heb er denk ik ook wel een paar:

- Als er een planning in mijn hoofd zit, dan moet ie ook doorgaan, want anders draai ik door.
- 's Middags moet ik altijd even naar buiten, of dat nou boodschappen doen is of een wandelingetje of op visite, dat maakt niet uit. Als ik maar even niet thuis zit.
(Mijn zoontje is er helemaal op ingespeeld! Als we het middageten op hebben, loopt ie al naar de deur! Prachtig!)
- Kijk iedere dag op verschillende forums. Ter controle.
- Begin altijd op mijn linkerzij te slapen.
- Mijn kussen moet koud aanvoelen, anders draai ik m om.
- Iedere dag moet ik iemand bellen. Maakt niet uit wie.
- Ik moet cola hebben!
- Ik hoef niet perse te roken, maar er moet wel altijd iets te roken zijn. (voor t geval dat)
- Altijd de lampen aan in de auto.
- Geen kachel in de auto aan!
- Zit altijd voorin! T liefst rij ik zelf.

Ja, euhhh zo kan ik nog wel even doorgaan!
Hahahaha!
Liefs,
Mirreke
Mirreke dec 3 '06
Oef... daar heb ik nooit over nagedacht.
Ik heb wel wat met nummers ook, maar dan meer gekeken op numerlogie. Ook met de klok. Ik baal wel al ik op de klok zie 22:22 of 11:11 uur. Waarom?? Geen idee.
- verder check ik iedere ochtend meteen hoe ik me voel. gaat automatisch, 2e natuur aangemaakt.
- ik veel in mijn hoofd heb en niet uitvoer
- ik elke dag op Internet zit
Tamara26
Tamara26 dec 3 '06
Ok, ik heb er nog een paar:

- Als ik iets kwijt ben, net zolang zoeken totdat ik het heb.
- ik doe vaak dingen achterstevoren. Bijv. ik lees vaak een tijdschrift van achteren naar voren(per artikel)
- als ik niet op een naam of iets anders kan komen, ga ik mensen bellen, net zoalng totdat ik t weet.

Erg he?
Ayasha
Ayasha dec 3 '06
hmz, ik vul mijn examen van achter naar voren in? (krijg je rare blikken van je leeraren door.)
LPChip
LPChip dec 3 '06
Ik heb wel, dat als ik iets niet meer weet, ik net zo lang ga denken tot ik het weet.
Tamara26
Tamara26 dec 3 '06
Ja, maar als ik t dan nog niet weet ga ik echt bellen!!!

En ja Kath dat deed ik ook!
Met proefwerken en tentamens en examens! Hihi!
LPChip
LPChip dec 3 '06
Hehe :)Ik vergeet liever de vraag (of zoek het desnoods op internet op) dan er speciaal mensen voor te gaan bellen.

Nog even over de numerologie. Een nummer dat veel voor mij betekend is 137. Het is echt toeval dat ik dat hier gekregen heb. :)Misschien zelfs een teken. Ik ben erg verknokt aan dat nummer, en daarom ook blij dat ik het hier heb. :)

Ik zie trouwens 11:11 en 22:22 wel als leuke getallen, maar dat meer omdat ik geen slechte getallen zie. Ik vind niet dat een getal uberhaupt slecht kan zijn. 13 was vroeger een ongeluksgetal voor mij, maar omdat je dat ongeluk je jezelf oplegt heb ik besloten dat 13 niet langer een slecht getal is. Vrijdag de 13e is dan ook geen pech dag meer voor mij, maar een geluksdag. :)
mause
mause dec 3 '06
haha, ja vrijdag de 13de is voor mij sinds dit jaar een geluksdag. dat is namelijk de dag dat mijn dochtertje geboren is.
RinkyRainbow
RinkyRainbow dec 5 '06
Haha! Dit is leuk.
Ja, natuurlijk heb ik er ook wel een aantal, maar ze vallen me eigenlijk niet zo op. Zou t aan vrienden moeten vragen, die zien zulke eigenaardigheden eerder, denk ik.
- ik kijk elke dag wel een keer op dubbele cijfers op de klok; 11:11 of 22:22, maar ook 13:13, 12:12 enz. enz.
- tijdschriften, proefwerken, soms boeken, van achteren naar voren. Leuk dat anderen dat ook hebben!
- ik zeg vaak nog vriendelijk gedag tegen mensen die me de kriebels geven (negatief), terwijl ik allergisch ben voor schijnheiligheid!
- ik draai af en toe letters om van woorden die je samen gebruikt, zoals 'vlik en beger'!
- ...
Kijk, daar heb je t al... weet t zo gauw niet.. Zal eens rondvragen...
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki