Loading...
nl

nav de startpagina

paula39
paula39 nov 27 '06
Er komen op dit moment veel autistische kinderen naar de planeet. Ze zijn een belangrijk deel van de ascensie van de planeet naar de hogere frequenties. Hun werk is erg waardevol. Zij zijn waardevol. Zij zijn de sterrenkinderen.

Deze "autistische" kinderen hebben ervoor gekozen om de energie in de 6de dimensie en hoger, vast te houden. Dit maakt het hen tamelijk "ongemakkelijk" in de lagere frequenties. Hun zielsfrequentie is zo hoog dat ze ermee worstelen om op hun gemak te zijn in onze realiteit (=de derde dimensie). Ze kunnen niet zoals ons zijn, en wij staan hen vaak niet toe om ze te laten zijn wie ze zijn.

Vele autistische sterrenkinderen worstelen het de etiket dat op ze geplakt wordt. Ze worden "functiegestoord" en "leer onbekwaam" genoemd.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ooit heb ik een gedicht gelezen op het net
werd daar zo door aangegerepen,de tranen liepen over mijn wangen omdat ik aan mijn zoontje (toen 4) moest denken
ik wil het hier graag even neerzeten

Liefs Paula


Een kapot vijfhoekje

In de wereld van de vierkantjes werd eens een vijfhoekje geboren. Vijfhoekjes werden door de vierkantjes echter nogal raar gevonden. De vierkantjes zegden: 'we breken er wel een hoekje af, dan is het ook een vierkantje.' Dat ging niet zo gemakkelijk als ze dachten. Ze timmerden erop los, maar het lukte niet. Het vijfhoekje was nu flink beschadigd. De puntige vierkantjes waren teleurgesteld over het resultaat. Ze gaven het kapotte vierkantje dan maar een grote plank, een groot vierkant met kijkgaatjes. Het vijfhoekje moest voortaan altijd die plank voor zich uitdragen wilde het bij de vierkantjes horen. Zo kon het vijfhoekje zich in de wereld van de vierkantjes bewegen. Dat vonden de vierkantjes best aanvaardbaar.

Het vijfhoekje werd doodmoe van altijd met die grote zware plank zeulen. Het bleef maar zoeken naar een oplossing om ooit een echt vierkantje te worden. Na lange tijd kwam het uitgeputte vierkantje een paar wijze afgeronde vierkantjes tegen. `Hoe kan ik ooit een echt vierkantje worden?' `Maar. je bent gewoon een vijfhoekje. `Leg die plank eens even neer.' `Ja! Jij bent gewoon een vijfhoekje. Jij hoeft toch niet te doen alsof je een vierkant bent! Je hebt alleen maar een hoekje meer dan wij, maar daar is niks mis mee. We kennen er nog zulke, hoor!

De afgeronde vierkantjes besloten het vijfhoekje samen te zetten met andere vijfhoekjes. Het kapotte vijfhoekje kon nu eindelijk dat zware stuk hout weggooien.

Maar een vierkantje had dat van ver gezien en zei: `Oei, nu gaat het echt heel erg slecht met onze vijfhoekjes, het lukte altijd zo goed met die plank. Nu zullen ze niet meer kunnen omgaan met de vierkantjes. Het vierkantje besloot dat het tijd was voor integratie zodat vierkantjes en vijfhoekjes terug één groep werden. Het wijze vierkantje had echter wel begrepen dat de plank voor de vijfhoekjes wat zwaar was geweest en besloot daarom dat elk vijfhoekje hulp mocht vragen bij het dragen van zijn plankje.


Daarmee zou iedereen terug gelukkig zijn. Het vijfhoekje wist echter wel beter.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 28 '06
Geweldig gedicht. Wat is het zo overduidelijk hoe het is.
mause
mause nov 28 '06
echt mooi. echt duidelijk zo. bedankt dat je het hier neer hebt willen zetten. denk dat meer mensen zich erin kunnen vinden.
paula39
paula39 nov 28 '06
dank jullie
zat er al even aan te denkenom het hier op het forum neer te zetten,ben blij dat ik dat heb gedaan

liefs paula

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki