Loading...
nl

RAAR!

Tamara26
Tamara26 sep 24 '06
Hoi allemaal!

Heb iets raars meegemaakt vandaag en het begint langzaam tot mij door te dringen hoe raar het was...

Ik was mijn kleine aan het voorbereiden om in bad te gaan en in 1 keer wijst en raakt me aan op het punt waar mijn hart zit en zegt: 'had'
Je weet wel hoe kindjes dat zeggen...

Mijn zoontje praat nog niet en weet al helemaal niet waar een hart zit (tenminste niet van mij!)
dus ik was ff stil en toen heb ik maar hetzelfde bij hem gedaan. Dus ik heb zijn hart aangewezen en heb ook 'hart' gezegd.

Daar leek hij tevreden mee, want we gingen weer over op de orde van de dag.

Nu ligt hij dus op bed en ik zit hier dus over na te denken...
Ik vind het zo raar!!
Wat moet ik hier nu weer mee?
En hoe weet hij dat?
Van zijn gids? (Opa?)

Liefs,
Delen:
LPChip
LPChip sep 24 '06
Hij wil je wat duidelijk maken.

Ik zou dit opvatten als een waarschuwing. Als je klachten ondervindt in die omgeving, hartkloppingen enzo, raadpleeg dan een dokter.

Grote kans dat je zoontje een voorspelling heeft gedaan. De vraag is alleen bij wie.
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
hoi tamara,

wat lpchip zegt ,daar dacht ik ook als 1e aan,
ik geloof dat kinderen daar best inzicht in hebben,en ze die dingen sterk kunnen aanvoelen/zien.

nou hoeft t idd niet direct over jouwzelf te gaan.
mischien wijst ie naar jouw omdat dat voor hem logischer is om duidelijk te maken waar het ´probleem´zich bevind,en gaat t dan om hemzelf.

groetjes dragonfly
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
of..........

hij weet dat je hem klaarmaakt om in bad te gaan,en wijst hij juist vragend naar jou>>>en zegt: had,maar bedoeld bad!
oftwel, dat hij vraagt of JIJ ook in bad gaat,maar jij wijst naar HEM en zegt: had(bad),en hij weet dan dat je bedoelt dat hij dus juist in bad moet!

snappie m nog?hihi
LPChip
LPChip sep 24 '06
Dat zou ook kunnen. :)

Dat kun je weten door na te denken met welke toon hij het zei. Zei hij het vragend? ook wel met de toon omhoog? of serieuzer (toon zelfde or richting naar beneden)

Zoals: Hart!

Als het Hart! is, is het een waarschuwing.

is het Hart?, dan is het niet gevaarlijk.
Tamara26
Tamara26 sep 24 '06
Ok,

Hij zei 'Hart!'

En geen 'Hart?'

En nee hij bedoelde geen bad, dat weet ik zeker.

Ik had een bloesje met decollete aan en hij raakte me aan met zijn vingertje waar het hart zit en zei 'Hart!'.

Vind het wel eng als het een waarschuwing is....

Niet de waarschuwing op zich, maar het idee dat ik ziek kan zijn. Misschien is dat helemaal niet zo, maar t idee alleen al.

Met dat ik dit schrijf (ik krijg er kippenvel van) besef ik me dat zijn opa (de vader van mijn vriend) aan een hartstilstand is overleden.....

Jeetje, dit is wel bruut....

Ik weet het niet meer jongens...
T is vervelend dat hij nog niet kan praten en dat hij me nog niks uit kan leggen. Dat zou een stuk makkelijker zijn.

Ikzelf heb wel de gave te 'voelen' als er een naaste van mij ziek is. Zou hij dat ook hebben?
Hij wees me zo direct aan uit het niets.

Nou ja,
Liefs,
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
Ik denk niet echt dat het een waarschuwing is of iets dergelijks. Een kind is in staat om allerlei dingen te onderscheiden. Wie weet heeft hij gewoon geleerd waar een hart zit. Misschien ergens opgepikt? Of hij zij het per ongeluk, of hij zei iets anders en pik je het gewoon op, en interpreteer je het zo. Ik zelf zou me er geen zorgen over maken eigenlijk. Kinderen zijn nu eenmaal onvoorspelbaar ;).
Tamara26
Tamara26 sep 24 '06
Gelukkig maar NIMS...

Maar nee, hij heeft t nergens opgepikt.
Dat weet ik zeker.

Toch wel raar hoor!

Liefs,
Ayasha
Ayasha sep 24 '06
een hart staat ook voor liefde, misschien wil de kleine je wel duidelijk maken dat hij van je houd?
Tamara26
Tamara26 sep 25 '06
Ja, daar heb ik zelf ook al aan gedacht.

Dat is wel de mooiste gedachte!!

Liefs,
Ayasha
Ayasha sep 25 '06
en de geruststellendste ;)
Ik zou daar maar van uit gaan meidje, houd de rest in je achterhoofd, maar houd deze in je hart ;)
LPChip
LPChip sep 25 '06
Als je er goed over gaat nadenken, kan het van alles zijn. Ik heb zelf te weinig ervaring met kinderen (lees geen :p ) dus het is zowiezo moeilijk voor mij om dit soort dingen te bepalen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki