Loading...
nl

donkere gestalte aan bed

Angie888QQ
Angie888QQ mrt 19 '17
Ik heb een aantal jaren geleden in mijn huis waar ik nu woon een keer s,nachts tijdens een lucide droom waarin ik ineens een gevoel kreeg dat ik mezelf wakker moest maken ,omdat ik een raar gevoel kreeg alsof ik bekeken werd,toen ik wakker werd,zag ik tot mijn eerste schrik een donkere gestalte aan mijn voeteneind staan,ik kon geen gezicht zien,maar de houding waarin deze gestalte stond,was alsof het mij aan staarde ,ik bleef kijken en na enige tijd? loste de zwarte schaduw gestalte zijn vorm om in een zwarte mistachtige  wolk die verdween?Ik vraag me nog steeds af waarom deze donkere gestalte mij s,nachts in mijn slaap aan zit te staren?Ik heb meerdere vreemde dingen in dit huis meegemaakt,

ook krijg ik soms vreemde dingen op mijn foto,s,

als kind had ik vaak voorspellende dromen als iemand overleed,droomde ik het de dag ervoor ,Maar waar ik nu woon heb ik het gevoel dat er een soort van aanwezigheid is,ik wil graag met deze aanwezigheid in contact komen,maar weet niet goed hoe?

OP DE FOTO DIE ERBIJ ZIT,ZIE JE EEN ORB RECHTS OP DE BANK MET DE PANTERPRINT DEKEN


Dit bericht is gewijzigd door Angie888QQ mrt 19 '17
Bijlagen:
  7-3-17sky 181.JPG (743Kb)
Delen:
Julien Moorrees
Julien Moorrees mrt 19 '17
Hoi Angie,

Als je met de gestalte in contact wilt komen helpt het soms om de gestalte aan te spreken en te vragen om met jou te communiceren in een vorm, die bij je past. Wat gebeurd er als je ermee probeert te communiceren?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki