Loading...
nl

dujavu

patrick
patrick sep 10 '06
ik heb dejavu de heledag heb ik wil graag met mensen incontact komen die dat ook hebben
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 10 '06
Wat voor Dejavu heb je dan patrick?
LPChip
LPChip sep 10 '06
Welkom op het levensforum patrick.

Ik denk dat patrick bedoeld dat hij dingen aanvoelt voordat ze gebeuren, en dan gebeurt het. Dit wordt in de paranormale wereld een de-ja-vu genoemd.

Dit heb ik heel af en toe, maar niet zo vaak.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 10 '06
Ik weet wel wat een deja-vu is, maar vroeg me dus af wat Patrick bedoeld met, ik heb dejavu de hele dag. Dus de hele dag is een deja-vu? Of hoe moet ik dit interpreteren?
Ayasha
Ayasha sep 15 '06
dejavu is toch niet voorzien wat er gaat gebeuren maar een bepaalt iets herkennen uit bv een vorig leven oid? :=

Patrick, Leestekens en hoofdletters hebben ze niet zomaar uitgevonden :)Het zou je tekst al een heel stuk duidelijker maken!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 15 '06
Een de-javu is een herinnering van iets je idd al eerder denkt te hebben meegemaakt. Zie ook http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/gabriel/1_deja%20vu.htm
yannick
yannick sep 20 '06
ik heb vet vaak een dejavu, vooral de laatste tijd krijg ik veel dejavu's.
het lijkt wel dat ik dit leven al eerder meej heb gemaakt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 21 '06
Gezellig toch :). Ik denk eerder dat je veel dingen herkend die voorbestemd zijn. En wie weet hoe vaak wij dit leven al hebben meegemaakt :).
yannick
yannick sep 21 '06
ik ben een oude ziel, kan nog veel herinneren over mijn verleden :), in mijn vorige leven woonde ik in Duitsland was erg rijk en machtig, naja toen heten het nog geen Duitsland, kon ook niet met mensen delen, en daar voor in Indonesië ik was toen een visser, had een simpel leven.

ik weet nog precies hoe ik eruit zag :)
Charlie
Charlie dec 11 '06
Ik weet wel dat ik in een vorig leven er in de tweede wereldoorlog een door zijn kop heb geknald en ik zie dat nu nog wel eens voor me.
Wendy's
Wendy's dec 11 '06
Ik heb ook af en toe een Deja Vu, alleen sinds ik met spiritualiteit (? volgensmij schrijf ik het verkeerd) bezig ben, heb ik er minder last van.
Ik denk niet dat het iets uit een vorig leven is. Maar wat het dan wel is weet ik niet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 12 '06
Het is meestal wel iets uit een vorig leven. Het kunnen ook levenslessen zijn.
Hier is de theorie van Gabriel, die je alles over Deja-vu's uitlegt :).
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/gabriel/1_deja%20vu.htm
Lena
Lena dec 20 '07
Heb het verhaal gelezen Nims,begrijp alleen niet goed waarom het ene deja-vu gevoel heftiger kan zijn dan de ander.Ik heb het dan even niet over traumatische deja-vu, maar de gewone wat van alles kan zijn.Worden ze dan ook sterker naarmate je ze vaker zou hebben,zodat die ervaring of les dan daadwerkelijk geleerd wordt? :/
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 20 '07
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk van niet. Ik denk dat de heftigheid meer te maken heeft met hoever je er open voor staat op dat moment, en hoe belangrijk de les is, die je eruit kan halen. Maar goed, dat denk ik.
Lena
Lena dec 21 '07
Klopt het dat het opgeslagen ligt in je onderbewuste.?
Het overkomt je op de raarste momenten, meestal heb ik een rustig gevoel en ben er ook niet van onder de indruk, de laatste keer, was een gevoel van stilstand(niet kunnen reageren)terwijl ik wel in het nu was)ik schrok ervan omdat ik wel wou reageren.Snap nu wel dat het de bedoeling was om nog even niet te reageren, maar dat ik zo heftig uit werd gezet vond ik toch wel een vreemde ervaring. :Dmisschien een aan en uit knopje op mij
:PIs hier nog een touw aan vast te knopen?
Renco
Renco dec 21 '07
Hey,

Ik heb meestal ook wel het gevoel dat ik iets al mee heb gemaakt wanneer ik dat zeg maar aan het beleven ben, dus z'n dejavu moment. Dus partick, je bent niet de enigste. Alleen ik heb dan meestal het iedee dat ik het al in een droom heb meegemaakt of een paar dagen geleden. Nou zijn dat niet altijd boeiende dingen, meestal is het een gebeurtenis van een bepaald soort auto voorbij rijd of zo. Maar soms is het ook wel iets van een gebeurtenis wat toch wel effect op iemand heeft.

~Renco
admin
admin dec 22 '07
Mijn vader heeft ooit meegemaakt dat hij in een vreemde stad terrecht kwam en terwijl hij daar echt nog nooit was geweest, herkende hij alles en wist de weg te vinden alsof hij daar al jaren woonde. Heel grappig.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 22 '07
Ik heb een Deja-Vu gehad toen ik voor de eerste keer in de keuken van het restaurant liep waar ik ging werken.

Ik wist zeker ik ben hier eerder geweest, al was het toch echt de eerste keer in de keuken of uberhaupt het restaurant kwam.
Grunie
Grunie dec 22 '07
als kind had ik vaak een dejavu gevoel en dat hadden kinderen om mij heen ook wel dus wij vonden het eigenlijk niets bijzonders. Laatst had ik er ook weer 1, ik weet niet meer waar het was maar ik vond het wel bijzonder omdat ik mij realiseerde dat het echt heel lang geleden was, dat ik er 1 had gehad.
Lena
Lena dec 29 '07
Nims,
Weet je of een dejavu uit het onderbewuste komt? :/
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki