Loading...
nl

wat heb ik zoal mee gemaakt humm veel

blue eye witch
blue eye witch aug 22 '06
maar ik hou het kort haha...
toen ik klein was in mijn oudelijk huis zag ik al dingen b.v.
een klein jongetje die daar heeft gewoond en is overleden.
en toen werd het steeds gekker, ik zag een foto lijstje met een foto van me zus en die ging draaien als een gek daar heb ik nog steeds geen verklaring voor.
en ik sliep altijd (en nu nog hoor) met de deur dicht omdat ik wist dat daar iemand stond te kijken.
er was ook een avond en mijn moeder was aan de telefoon en een kennis zat naast mij en ik zag in mijn oog hoeken dat er een gezicht heel dicht bij mijn gezicht was.en het was van een oude vrouw en die keek erg boos waarom weet ik nu nog niet maar daar was ik erg van geschrokken en me moeder zag dat en ze hing op en ze stuurde de kennis weg en ze vroeg waar ik zo geschroken was en vroeg of ik wat gezien had en legde haar zo uit en toen begon ze me uit te leggen dat ik er gevoelig voor was en dat ik niet bang voor moet zijn en sinds dien begon ik meer dingen te zien en te voelen en veel en veel meer maar dat komt de volgende keer hihihi
Delen:
mause
mause aug 22 '06
zo dat is al heel wat, ben benieuwd naar het vervolg.
blue eye witch
blue eye witch aug 23 '06
hoi mause hier komt er meer aan haha.

nou heel veel ik heb heel veel last gehad van demonen en geesten die kwaat wilden doen.
en de demonen werden door mijn oom getuurd omdat mijn oom bang voor me was en hij wilde me zwak maken dat hij meer macht zou krijgen over de familie en vooral over mij,want ik wist altijd als hij bezig was met pendelen en hij deet dingen wat ik kon voelen en dat wist hij niet dus ik liet mijn moeder naar hem bellen dat hij moest stoppen met pendelen maar hij wilde het eerst niet toegeven maar later wel maar toen was het weer even rustig maar ik wist dat het niet het einde was een tijd later begon het ik voelde dat er iets onderweg was en dat het met mijn oom te maken had en ik voelde aanwezigheid en ik horde een harde klap om mijn kist en de deur ging vanzelf open en dicht en ik werd het zat ik heb alle ramen open gedaan en wierook aangedaan en heb gezegt verdwijn je bent niet welkom laat mij met rust en dat heb ik een paar keer gedaan en heb de ramen weer dicht gedaan en kruitnagel bij de deuren en ramen neer gelegt.en toen was wel weer even de rust weer gekeerd. en dis is een jaar of 3 geleden.

En ik heb een tijd terug een jaar of 5 geleden
zat ik op kamers en toen heb ik echt iets engs mee gemaakt.
Ik was met een vriendin van mij op me kamer en we waren aan het voor berijden om te gaan stappen en we liepen naar beneden en ze was haar sigaretten vergeten en ik liep weeer naar boven om te pakken maar halve wegen op de trap voelde ik iets en het was geen goed gevoel ik wist dat er iemand was en ik werd bang en ik pakte snel de sigaretten en dee de deur weer op slot en ik wilde de trap af en ik voelde dat er iemand achter me stond en ik voelde haat en ik wilde rennen van de trap en op eens voelde ik een hand op mijn rug en ik kreeg een dieuw maar ik viel gelukkig niet.
maar ik rende de deur uit en de deur ging met een klap vanzelf dicht en beneden heb je een keuken en ik keek en ik zag een man met kwade ogen.

en een tijd later hebben ik en een vriendin van mij wat dingen gedaan,
maar ik wist niet dat die vriendin van mij met zwarte magie bezig was en ik werd er in mee gesleurd ik vond het erg boeiend en was erg nieuwssierich.
maar sind ik haar ken en met haar ben om gegaan heb ik vaak last van zwarte schimmen mee gemaakt en ik wist gewoon niet waar het vandaan kwam maar later had ik het door.
ik was met haar op me kamer en het was donker en een volle maan en we hebben glaasje gedraait maar we waren net begonnen en ik vond dat ze in eens heel raar gedroeg en ik vertrouwde het niet maar gelukkig wist ik wat ik moest doen om het goed te laten stoppen ik zei tegen haar ik stop en heb de geest bedankt.
maar toen ik daar mee bezig was om het te eindigen, werd ze boos en had een raare blik in haar ogen,maar ik ben verder gegaan en begon mijn kamer te reinigen ramen open en wierook en kruitnagels en had haar ondertussen weg gestuurd.

maar ik heb daar ook iets vredigs mee gemaakt dat was een klein meisje met blond haar en twee staartjes en ze was zo vrolijk en blij en ze sprong door me kamer heen en ze kwam bij me zitten en ze speelde met me haar en me haar ging ook omhoog heel apart maar was niet bang ik vond het fijn dat ze er was

Ik ben toen ook bij een pharagnost geweest en heb hem gevraagt wie het meisje is en dat zou mijn eerste dochter wezen maar die zal ik nooit leren kennen.

ik heb nog zo veel mee gemaakt maar dat komt wel niet te veel te gelijk hahaha
Acheliah
Acheliah aug 23 '06
Hallo Ingrid

ik heb vroeger ook glaasje gedraaid en daar heb ik heel veel spijt van ik ben toen heel bang geworden voor het onbekende en als ik er aan terug denk gaan m'n haren weer omhoog staan. Kijk eens bij Henk Stooter die kan je wel hulp bieden. www.evp-voices.com

Groetjes Dieneke
blue eye witch
blue eye witch aug 23 '06
hoi acheliah

het is al een tijd terug dat het gebeurd is maar als ik ook aan terug denk krijg ik ook kippevel.
maar ik heb daar geen last meer van omdat ik haar uit mijn leven heb verbannen als vriendinnen. en toen heb ik ook een hoop geleerd over de dingen van pharanormaale dingen maar zit nog steeds met dingen die ik moet of ga ontdeken.

maar iedergeval dank je :-)
LPChip
LPChip aug 24 '06
Jeetje wat een verhaal.

Weet dat je sterk genoeg bent om zelf je leven te beheersen. Als jij iets niet wilt, kun en zul je dat ook goed oplossen. Die kracht heb je in je, dat weet ik zeker. Wees dus niet bang om dit soort dingen expres te vermijden.

Als je ooit om wat voor reden dan ook dit terrein zult moeten doorkruizen, weet dan dat je het kunt. Natuurlijk geldt ook: als het niet hoeft, doe het niet, maar weet dat je sterk genoeg bent.
blue eye witch
blue eye witch aug 24 '06
dank je wel LPChip hier kan ik zeker wat mee :-)
LPChip
LPChip aug 24 '06
Daar ben ik blij om. :)
mause
mause aug 24 '06
zo dat was me wel weer een verhaal. ben blij dat je geen last hebt van dat glaasje draaien, want je hoort er de meest enge dingen over.

ben je er trouwens ooit achter gekomen wie die man was met die kwade ogen? toen je de sigaretten op ging halen.

wel mooi van dat meisje waar je zo'n goed gevoel bij hebt. interressant om te horen te krijgen denk ik dat dat je dochter zou zijn die je nooit zult leren kennen. eigenlijk leer je haar op deze manier toch een beetje kennen, denk ik.

ik kijk uit naar het vervolg.
blue eye witch
blue eye witch aug 25 '06
hoi mause.

nee ik ben er ook blij mee dat ik er geen last meer heb gehad van het glaasje draaien.
ik zie wel eens programa's erover en hoor wel eens dingen om me heen en dan heb ik nog geluk mee gehad.

en die man met die ogen,het zou iemand kunnen zijn die daar is overleden of vermoord is maar ik weet het niet zeker.

en het meisje, ik denk ook dat het me dochter zou kunnen zijn want er is me ooit verteld als ik kinderen zou krijgen dan zou het de eerste kind een meisje zijn en die man zei al van dat het mijn dochter zou zijn maar die zou ik niet in de toekomst ontmoeten.
maar daar komen we met de jaren wel achter.
maar het was wel een mooie ervaring.
mause
mause aug 25 '06
ja dat kan ik me heel goed voorstellen. mooi om toch op zo'n manier kontakt te hebben.

en van die man. zou je het niet willen weten? omdat het toch best een enge ervaring was. ik denk dat ik zou willen uitvissen wie het was en waarom hij zo kwaad keek. maar goed dat ben ik. kan me ook voorstellen dat je zoiets hebt van laat maar.
blue eye witch
blue eye witch aug 26 '06
ja ik wilde het eerst wel weten,
en ik heb het geprobeerd uit te zoeken maar niemand kon een duidelijke andwoord geven.
maar het is nu 5 jaar geleden dus laat het maar lekker rusten. ;-)
blue eye witch
blue eye witch aug 26 '06
toen ik 15 jaar jaar was is mij oma overleden.
de nacht voor dat mij oma is overleden heb ik een droom gehad.
mijn oma kwam afscheid nemen van mij.
het was een droom in haar woonkamer en ze lag op bed en me vader me oudere zus en de rest van haar kinderen en nichten waren er ook.
en iedreen huilde en waren door de kamer verdeeld.
en ik zag haar geest haar lichaam verlaten en ze dreef weg naar het licht.
de ochtend toen ik wakker werd wilde ik meteen naar haar toe maar dat mocht niet dus ik zat al een telefoontje te wachten en toen belde me vader en ik schreewde al, ze is dood...
en me vader zo hoe weet ze dat en me moeder legde het uit wat ik had gedroomd dat ze afscheid van me had genomen en me vader kwam mij en me broer ophalen en ik vertelde aan me vader wie er allemaal waren en me vader zat me echt zo aan te kijken hoe weet je dat allemaal toe legde ik het zelf uit hoe het zat.
en hij vond het heel appart.
en mijn vader woonde daar al heel lang in het huis van me oma en mijn broer en ik kregen een eigen kamer met de tijd bij me vader,
maar als we dat wilde dan zou een van ons in de kamer van me oma moeten slapen en mijn broer wilde niet die vond het eng dus ik had het gedaan.
het was een hele raare ervaring ik wist dat me oma er nog was en ik voelde haar en als ik in de tuin zat en ik keek naar de slaapkamer zag ik mijn oma staan ik vond het toen best eng maar toch ook blij dat ik haar niet helemaal kwijt was.
en af en toe weet ik dat ze bij me is en dat ze over me waakt.

ik woon nu bijna 4 jaar op me zelf en in deze woning heb ik vaak het gevoel dat iemand een man in de avond in mijn kamer staat en als ik naar bed ga dat hij mij blijft aan kijken en dan voel ik mijn dekbed bewegen en het lijkt dan dat hij bij mij in bed kruipt (heel raar)maar ik ben ook niet bang want hij geeft een gerust gevoel en hij doet ook voor de rest niks.

En ik heb drie personen aan me bed gehad en ze zaten me aan te kijken en zeiden niks ook al vroeg ik iets geen woord kwam eruit.

Soms als ik naar de wc ga, heb ik het gevoel en het iedee dat er iemand bij de voordeur staat en dat heb ik iedere dag en soms hoor ik iemand aan mijn voordeur sleutelen en dan ga ik kijken is er niemand maar ik heb dan wel het iedee dat er iemand is maar ik zie niks.ook heel raar...

En soms als ik met nims op msn aan het praten en we hebben over bepaalde onderwerpen, kan het heel druk worden in mijn hoofd dan zijn ze boven min of meer in bespreking hahaha maar het raarste is ik kan ze niet verstaan na somige worden dan maar voor de rest kom ik er geen steek wijzer van en soms moet nims mij helpen om de rust terug te krijgen.

ik was 4 maanden geleden bij een vriend van mij en we zaten tv te kijken en op eens leek het wel dat mijn keel dicht werd geknepen ik kreeg geen lucht meer en liep rood aan.
toen had ik zo iets van wat is dit nou weer.
en heb er nog steeds geen verklaring voor.
juppie
juppie aug 26 '06
zo nou dat is idd al heel wat.
als je dingen ziet heb je na die tijd dan niet het gevoel dat het je fantasie misschien is geweest?? bedoel ik niet verkeerd hoor maar dat heb ik zelf namelijk. oms zie ik ook wel es wat en ik denk dan vaak achteraf dat ik het me misschien wel verbeeld heb.

snap je wat ik bedoel??
LPChip
LPChip aug 26 '06
En wat als je het je niet hebt verbeeld juppie?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 26 '06
Bedankt voor je uitgebreide verhaal Ingrid! Het moet heel moeilijk zijn als je allemaal openstaat hiervoor. Gelukkig begin je je nu wat beter af te sluiten. Het lijkt erop dat je hier ook wat meer je plaats begint te vinden, en ook wat meer duidelijkheid krijgt :). Tenslotte zitten de meeste ook in hetzelfde schuitje.

En voor juppie: Heel veel dingen kunnen verbeelding lijken of zijn, ik denk heel vaak wel eens, heb ik dit me niet verbeeld? Toch zijn deze zaken voor de persoon wel degelijk echt, en soms zelfs enorm angstaanjagend. Dus ja? Hoezo echt of niet echt? Alles wat jij op dit moment of gewoon overdag meemaakt, is ook maar een interpretatie van je hersenen. Wie geeft jou de zekerheid dat jij je huidige leven niet aan het verbeelden bent? ;)
mause
mause aug 26 '06
kan me voorstellen dat je nu geen behoefte meer hebt om er achter te komen wie die man is geweest. het is ook al een tijd geleden en je hebt er al achter proberen te komen. lekker laten rusten dus. je hebt genoeg andere dingen die je meemaakt. hihi.

dat van je oma vind ik wel heel bijzonder. lijkt me trouwens wel een fijn gevoel dat je weet dat ze bij je is.

die man bij je in bed, is inderdaad wel raar. hihi. 1 voordeel je ligt in ieder geval niet alleen. maar als je er verder geen last van hebt. lekker laten liggen.
blue eye witch
blue eye witch aug 27 '06
hoi juppie
dat is een goeie vraag..
in begin wist ik niet wat ik mee maakte en twijvelde ik aan me zelf is dit waar of niet.
maar na een aantal bevestigingen van paragnoste weet ik het zeker.
en ik weet ook dat je niet alle paragnoste moet geloven omdat die op andere dingen uit zijn geld of populair willen zijn. maar gelukkig haal ik ze erwel uit wie het is en wie niet.
maar wat ik allemaal heb verteld is waar gebeurd en niet verbeeld. ;-)
Acheliah
Acheliah aug 27 '06
Ik kan er niet over oordelen maar ik kan je wel de raad geven niet aan jezelf twijfelen anders geloof je je straks helemaal niet meer. Zo heeft mijn zus eens een geest enge man boven een raam zien zweven terwijl ze erg moest plassen ik zei wat heb je toen gedaan ze zei me gewoon naar de wc nou ik kan je verzekeren ik had het in mijn broek gedaan. Ook heeft ze de vriend van haar vriend (nu ex) aan bed gezien en zij is een heel nuchter type ik geloof haar en jouw natuurlijk ook zulke dingen verzin je niet dat geloof ik niet.
blue eye witch
blue eye witch aug 28 '06
hallo acheliah

ik zou niet weten waarom ik het zou vezinnen wt schiet je daar mee op,maar goed.
door de jaren heen en met mijn ervaringen twijfel ik er ook niet aan.
nou als ik een vent bij mijn raam zou zien zweven zou ik me ook kapot schrikken.
maar voor de rest ben ik er niet zo bang voor gelukkig..

maar er zijn genoeg mensen die moeite mee hebben om te geloven wat er allemaal gebeurd.

dank je voor je reactie :-)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki