Loading...
nl

Nieuwe Merudi Website-2016

Julien Moorrees
Julien Moorrees aug 23 '16
Beste Allemaal,

Een aantal weken geleden is de server van Merudi gecrashed. Helaas bleek er geen backup te zijn van de website, waardoor ik hem opnieuw heb moeten opbouwen. Ik heb oude data van 2014 kunnen terughalen, zodat niet alles volledig weg is. Echter zijn alle berichten van na 2014 verdwenen.

Door deze crash heb ik ook nagedacht over deze website en hoe ik hem wat meer met de tijd mee kon krijgen. Ook de vorige site, werd niet gebruikt en zag ik meer activiteit in de Merudi Facebook groep. Om deze reden heb ik de nieuwe website dan ook veel interactiever opgezet en goed geschikt gemaakt voor de mobiele telefoon. Hiermee is het veel makkelijker om snel een reactie te plaatsen, een filmpje te delen of een foto te uploaden.

Ik hoop dan ook dat jullie deze site weer vaker zullen bezoeken en actief deel te nemen aan de Merudi - Spirit Community!

Let op: Alle wachtwoorden zijn gereset!
Dit houdt concreet in, dat je als je probeert in te loggen op de website, je op wachtwoord vergeten moet klikken en daar je e-mail adres invullen voor een nieuw wachtwoord.

Om dit te laten werken, moet je natuurlijk wel een geldig e-mail adres hebben ingevuld.
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie aug 23 '16
Opmerking: blijkbaar komt de Reset email in de SPAM box terecht ipv in de Inbox. 

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki