Loading...
nl

belevenis van oma.

mause
mause jul 21 '06
ik weet niet goed waar ik het moet plaatsen dus doe ik het maar hier.

het gaat over wat mijn oma heeft gezien. toen ze al ziek was (kanker). ik weet niet wat het te betekenen heeft of dat het komt dat ze hallucineerde. het was vrij aan het begin van haar ziekte. ze lag op haar bed in haar kamer. en daar hing ook een foto van al haar klein kinderen ( familiefoto). ze ligt naar die foto te kijken en in eens wordt die foto helemaal zwart, alleen mijn persoontje wordt heel licht, en ik verander langzaam in haar overleden moeder. ik weet niet wat dit te betekenen heeft. wel weet ik dat haar moeder helderziend was. toen mijn persoon langzaam was verandert in het beeld van haar overleden moerder, veranderede het langzaam weer in mij en toen werd de rest van de foto ook weer normaal.

weet iemand wat dit geweest is?

ik weet wel dat sinds die tijd de band met mijn oma veel sterker is geworden. ik was degene die haar mocht wassen en erbij mocht zijn als de verpleeging met haar bezig was. de rest moest de kamer uit. ze zei ook vaak, we hebben een lijntje en die blijft bestaan ookal ben ik er straks niet meer. toen ze echt heel slecht werd en ik er op een gegeven moment bij was om afscheid te nemen. pakte ze mijn hand en beloofde iets van zich te laten horen. ik zou geen hand op mijn schouder voelen, maar op mijn hoofd, zodat ik zou weten dat zij het was.

dit heb ik nog niet bewust meegemaakt. wel heb ik over haar gedroomt en toen voelde ik die hand.

ik heb verder een keer een gestalte naast mijn bed gezien, wat op haar leek, maar dan veel jonger. kan dit?


zo het is een heel verhaal, en ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

zo niet hoor ik het wel en zou ik proberen het duidelijker te maken.

groetjes
Delen:
LPChip
LPChip jul 22 '06
Heel apart verhaal.

Ik denk dat dat met de foto een soort van indicatie is dat jouw oma heeft laten zien dat je anders bent dan de rest en dat je gaat groeien. Ik denk ook jij de enige bent van je naasten waar jouw oma contact mee kan leggen.

Dromen worden beinvloed met dingen die in jouw omgeving gebeuren. Het kan goed zijn, dat toen jij sliep, je oma bij je was en haar hand op jouw hoofd heeft gelegd. Dit heb je gevoeld, en zodoende heb je dat ook gedroomd.

Ik heb bijvoorbeeld het volgende meegemaakt om te beschrijven hoe het werkt.

Toen ik dit gedroomd had, sliep mijn neef bij me.

Ik droomde dat ik heel klein was (een kleuter) en dat ik op het schoolplein aan het spelen was. Ik liep naar een stel kinderen toe die aan het voetballen waren. Ik hoorde iets achter me waardoor ik plots omkeek. Ik zag niets vreemds. Toen ik terugkeek, schoot iemand een bal keihard mijn kant op, die recht tegen mijn hoofd aan ging. Toen ik wakker werdt, bleek dat mijn neefje een plastic bal naar mij had gegooid. Bijde ballen kwamen op hetzelfde moment tegen mijn hoofd aan. (in de droom, en in het echt).

Over de jongere verschijning:

Zodra je dit leven verlaat, ben je niet langer gebonden aan de fysieke kenmerken die wij kennen. Zo kun je er dus jonger uit zien.
mause
mause jul 22 '06
bedankt voor je reactie en je uitleg. we wachten maar af en misschien ga ik inderdaad wel groeien.
LPChip
LPChip jul 23 '06
Hou ons op de hoogte, zou ik zeggen :)
mause
mause jul 23 '06
zal ik zeker doen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '06
Volgens mij ben je alweer een stuk gegroeid :).

Als jij een entiteit ziet, dan interpreteer je dat zelf. Dat je oma er jonger uitziet, kan ook zijn omdat je zelf wilt dat je oma er jonger uitziet. Tenslotte blijft het je oma, welke leeftijd ze ook heeft. Grote kans dat je het zelf prettiger vind om haar jonger te zien, en dus zie je haar jonger.
mause
mause aug 14 '06
hoezo ben ik alweer een stuk gegroeid? merk zelf namelijk nog niet echt verschil. maar dat komt misschien ook wel omdat ik niet weet wat er gebeurt als je groeit. misschien verwacht ik wel een heel groot iets en is het maar heel klein. dat er gebeurt zonder dat ik het echt bewust besef.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki