Loading...
nl

Wie zou voor mij de kaarten willen leggen?

Niesie
Niesie feb 26 '14
Hallo, ik ben niet nieuwsgierig naar het heden maar ik heb op het moment het gevoel dat ik het op dit moment allemaal niet meer zo zeker weet. Ik zou graag willen weten welke kan ik op moet moet en welke hulp ik daarbij nodig zou hebben.
Tevens vind ik een algemene kaartlegging over mijn verleden ook erg interessant.
Delen:
Niesie
Niesie feb 28 '14
Ik bedoel dus dat ik niet nieuwsgierig ben naar de toekomst maar heel erg geinteresseerd ben in het heden. ik heb het idee dat ik een weg moet inslaan maar weet niet welke. Wie kan mij helpen?
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 1 '14
Hoi niesie,

De eerste kaarten die uit mijn spel vielen waren;

1. Letting go/loslaten;
Deze kaart betekent dat er iets is afgelopen, een baan, relatie, dergelijke. Wat het ook is waar je van gehouden hebt en wat je gevormd heeft tot wie je nu bent, het is tijd los te Laten. Als het je verdriet doet, laat het toe, maar probeer het niet vast te houden. De kaart laat zien dat er wat groters in de toekomst ligt, er zijn dus voor jou nieuwe dimensies te ontdekken.

2. Guilt /schuld;
Deze kaart laat de behoefte zien om een bewuster, liefdevoller mens te willen worden, trouw aan jezelf. Maar als je je voor je fouten straft door je schuldig te voelen, kom je vast te zitten in een cyclus van wanhoop en hopeloosheid, dat je berooft van helderheid over jezelf en de situaties waarin je terecht komt. De boodschap is, je bent okay wie je bent, ook als je soms de verkeerde weg hebt gekozen. Leer ervan en gebruik je les om het de volgende keer anders te doen.

3. Patience / geduld hebben
Deze kaart laat zien dat je in jouw proces enkel alert en geduldig te af te wachten, meer is niet nodig. Niet dat je slaperig of onverschillig moet worden, maar het besef hebben voorbereid te zijn op wat komen gaat.

Deze kaarten vallen op jouw vraag welk proces nu actueel is.

Grtjs
L arbre de vie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki