Loading...
nl

Wie zou mijn foto graag willen lezen?

Niesie
Niesie feb 26 '14
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier moet schrijven, ik wil nog niet teveel zeggen, ik hoop dat er antwoorden op mijn vragen komen als mijn foto wordt gelezen.
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 27 '14
Hoi Niesie,

Ik word heel heel erg onrustig van jouw energie. Alsof je het allemaal even niet meer weet en niet weet welke kant je op kunt (volgens mij roept dat ook stres op). Ik krijg er een paniekgevoel bij zou ik bijna zeggen, en het slaat op mijn keel. Heb het gevoel erbij dat je meer dingen mag uiten of nog mag uiten wat nog op slot zit in je keel. Voelt een beetje als een brok in m'n keel (onuitgesproken woorden).

Ik zie veel 'zwarte' 'zwaarvoelende' energie bij jou, ik noem het maar even 'afval/troep' wat je al lang in je systeem leven op leven meezeult. Ben je er niet klaar mee (komt zo in me op)? Ik bedoel hier eigenlijk mee de 'donkere kant' van jezelf. (weet niet of je iets weet over dualiteit en het lichte en donkere in jezelf, daar doel ik eigenlijk op.)

Ik hoor ook de zin 'ik wil het wel, maar durf het niet', 'ja maar ik doe het wel hoor', maar vervolgens doe je het niet. Heb je een verandering die je wil doorvoeren, maar niet doet? (kan op werkgebied zijn, relatie, persoonlijk). Waar ben je bang voor?

Volgens mij ben je verder best wel een aanwezig en gezellig persoontje in gezelschap met anderen.

Je mag er volledig zijn, dat is de belangrijkste boodschap:)

Ben benieuwd wat je herkent.
Fijne dag vandaag,
L'arbre de vie








Niesie
Niesie feb 28 '14
Harstikke bedankt voor de moeite. Het is zeker herkenbaar. ik ga ik er nog eens voor zitten wanneer ik meer tijd heb. Dualiteit vind ik erg interessant en daar ga ik mij zeker in verdiepen. ik kom er spoedig op terug
Niesie
Niesie feb 28 '14
Een heel fijn weekend.
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 1 '14
Is goed hoor. Fijn weekend

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki