Loading...
nl

MierEek

MierEek
MierEek feb 18 '14
Ik ben benieuwd of een ander ziet hoe ik mij voel...
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 20 '14
Dag MierEek,

Ik merk dat ik een beetje moeite heb met jouw vraag.

Ik heb het gevoel dat je een bevestiging vraagt van iets dat op dit moment voor jou actueel is/wat in jou speelt. Maar ik vraag me af waarom. Wordt het dan pas 'echt' voor jou, als iemand anders het 'ook' ziet?

Ik probeer contact te maken met je veld, maar ik voel het contact niet zo goed. Ik neig bij jou te denken aan de acturianen als straal, moet je maar eens lezen op (http://www.merudi.nl/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/cosmicrays/09_arcturianen/index.htm)
Ik herken hen aan een wat hogere energie (chakra 8 ).

Het enige wat ik hoor is 'geduld is een schone zaak', Wie afwacht wordt beloond.'

En de vraag die omhoog komt is; je kijkt vaak vooruit, maar kijk je ook weleens achterom (of sluit je voor sommige dingen nog je ogen)? Soms hebben dingen in je verleden een tweede blik nodig, omdat ze anders nog kunnen doorwerken in moment van nu.

Dit komt zo in me op. Ben benieuwd of je iets herkent,

Groetjes
L'arbre de vie


Sarah_
Sarah_ feb 21 '14
Originally Posted By: MierEek
Ik ben benieuwd of een ander ziet hoe ik mij voel...


Ligt eraan of iemand ècht naar je kijkt en misschien ook of iemand je kent.

Als ik je bij de supermarkt zou tegen komen zou je op me overkomen als een vrolijke aparte vrouw. Leuk die kuilen in je wangen, je blonde haar met dat roze erdoor. Aardige vrouw, zit lekker in haar velletje (zou ik dan denken) en durft anders te zijn dan anderen.
Dat is als ik gewoon naar je kijk... Ik denk dat dit ook is wat anderen zien .. anderen .. gewoon, de mensen op straat en de buren en iemand die je tegemoet fietst of bij je in de trein zit.

Is dat een antwoord op je vraag?

Natuurlijk kan ik zeggen wat ik zie als ik beter kijk, maar wees eerlijk, als je iemand op straat tegen komt, hoe vaak ga je die persoon dan ongegeneerd aanstaren om te kijken hoe die persoon zich voelt? Ik denk dat alleen echte bekenden zien hoe jij je echt voelt.

Groet, Sarah
MierEek
MierEek feb 21 '14
Hoi L'arbre de vie,

Bedankt voor je reactie.
misschien had ik mijn vraag anders moeten stellen maar het klopt dat ik vaak (meestal) bevestiging zoek. 'Hoe zien anderen mij', ipv te kijken naar mezelf en hoe ik mezelf zie.
De foto is genomen tijdens mijn bruiloft en ik was benieuwd of iemand mijn foto kon lezen en wat ze dan zien. Mijn moeder was in die tijd erg ziek en is 2 maanden later overleden, een erg moeilijke (dubbele) tijd waar vreugde zich steeds afwisselde met verdriet.

Wat betreft het vooruit kijken, dat klopt ook maar ik kijk ook heel veel achterom. Probeer het verleden te begrijpen en het een plek te geven maar ik moet het steeds weer bijstellen.

Dat van die acturianen begrijp ik niet helemaal.

Gr. MierEek
MierEek
MierEek feb 21 '14
Hoi Sarah,

je hebt helemaal gelijk.
Ik dacht alleen dat als iemand mijn foto zou kunnen lezen, kon zien hoe ik mij voel.

Groeten,
MierEek
Sarah_
Sarah_ feb 21 '14
Dat begrijp ik MierEek. Je hebt een privé bericht.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki