Loading...
nl

Wie zou graag mijn foto willen lezen ?

Gabrie
Gabrie feb 2 '14
Wie zou graag aub mijn foto laten lezen ?
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 3 '14
Hoi Gabrie,

Mijn eerste wat ik bij je foto voel is een gevoel van bezorgdheid over een 'vrouw / moederfiguur' in je leven.

Wat ik vervolgens zie, is een foto met aan de ene kant een man en aan de andere kant een vrouw. In het midden is een scheur door de foto. Ik zie jou steeds beide helften aan elkaar proberen te plakken, maar dat lukt niet. Beide helften lijken niet bij elkaar te passen.

Ik heb het idee dat degene die de foto steeds probeert te lijmen, denkt een bepaalde verantwoordelijkheid te hebben, wat in werkelijkheid niet klopt. De boodschap is los te laten en afstand te nemen van de situatie, zodat de personen zelf de ruimte krijgen om hun stukken op te lossen. Dat kunnen ze heel goed zelf;)

Ik had er zelf een vader/moeder gevoel bij, maar het kan ook symbolisch zijn voor het vrouwelijk/mannelijk aspect in jezelf, of je eigen relatie. Daarin kreeg ik niet meer informatie.

Ben benieuwd of je hierin jezelf herkent.

Lfs,
L'arbre de vie
Gabrie
Gabrie feb 3 '14
Dat ik bezorgd ben.. klopt volledig en ja het is waar dat ik bepaalde zakens moet loslaten en er afstand van moet nemen.. maar wie bedoel je met een man en een vrouw ? En het laatste zin snap ik niet zo echt van : Ik had er zelf een vader/moeder gevoel bij, maar het kan ook symbolisch zijn voor het vrouwelijk/mannelijk aspect in jezelf, of je eigen relatie. Daarin kreeg ik niet meer informatie.

Bedankt om te antwoorden.. Groetjes Gabriella
Sarah_
Sarah_ feb 5 '14
Hoi Gabriella,

Wat een aparte foto plaats je, zo anders dan je profielfoto. Dit is mijn mening dus hoe ìk het zie maar op deze foto staat een lief bedeesd meisje en op je profielfoto een zelfverzekerde flamboyante jonge dame … maar dat is hoe ìk het zie. Heel apart. Leuk ook om te zien hoe jij zo anders kan overkomen. Ik zal de foto lezen die je geplaatst hebt … de foto van de lieve verlegen jongedame (wat niet wil zeggen dat de dame op de profielfoto niet lief of verlegen is … jij bent het uiteindelijk allebei wink)

Ben jij zo’n kakel, praat jij zoveel? Niet te stoppen? Staat het water je aan de lippen, is het bijna genoeg geweest? (ik weet niet wat maar jij wel) Minstens proberen, zeg dat je het in ieder geval gaat proberen want nee heb je en ja kan je krijgen.

Je linkeroog, rechts op de foto knalt er ook een beetje uit. Jij weet heel goed wat je wilt en je kijkt dwars door mensen heen dus je weet heel snel wat voor vlees je in de kuip hebt. Met humor kijk je naar ze maar je wordt tegen gehouden. Tegen gehouden om je te uiten, om te zijn wie je echt bent. Mensen proberen je te krijgen hoe zij willen dat je bent, hoe ze je het liefst zien, bedeesd en vriendelijk. Je humor heb je en houd je. Als je jezelf blijft. Vind jezelf terug en blijf daarbij.

Dubbele tong voel ik. Heb jij iets met drank of iemand die drinkt? Je kijkt met humor maar kan ook ineens uitvallen. Probeer je te beheersen en het te doseren. Beheersen, voor jezelf opkomen maar je wel beheersen. Je bent ook lief en aardig als je voor jezelf opkomt; zal dat niet eens tijd worden?

Hier wil ik het bij laten. Hopelijk kan je er iets mee.

Lieve groet, Sarah
Gabrie
Gabrie feb 5 '14
Hahaha klopt volledig... Bedankt om mij te antwoorden Sarah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki