Hallo ik ben nereide en ik ben 18 jaar
Ik leg voornamelijk kaarten voor mensen en ik heb er 5 maar dit ga ik uitbreiden want ja Orakelkaarten zijn gewoon mooi.
Ik heb contact met zielen/geesten (of hoe je het ook wilt noemen) en ik geef boodschappen door aan mensen die het ff niet meer zien zitten.
Ik heb Contact met engelen (niet zo vaak) en z4e komen gewoon ff chille bij me en ik vind dat wel grappig dus ik plaag ze dan maar goed ze plagen ook gewoon terug en ja dat vind ik wel humor.
Ik heb Contact met Godinnen (voornamelijk Athena godin van de wijsheid en het plannen van dingen) en Opgestegen meesters en ik geef ook boodschappen door van hun dus ik ben een open luik en ik ben er trots op <3
Maar mijn contact ligt voornamelijk de Natuur en De goede buren (elfjes etc) en ik ben helemaal verbonden aan hun wereld omdat ik zelf een Pixie ben ( ook een soort van elf) en ik zal me hierin nog meer gaan ontwikkelen want ik ga een feeën cursus aan en ik heb vandaag alles mogen ontvangen dus ik ga er morgen gelijk mee aan de gang en ik ga leren over psi, mentaal, metaal en licht elfen en nog veeeeel meer soorten.
Dit zijn de dingen die ik ga oefenen om er beter in te worden: Healen, Met energieeen gaan werken, mensen begeleiden die het niet meer zien zitten of die zich zelf willen leren kennen en hun zelf weer kunnen zijn, Meditatie begeleider, iets met vorige levens twijfel ik nog. maar het is een hele lijst en ik ben nog jong dus ja ik ga het geweldig vinden