Loading...
nl

Hallo ieche binne Nereide

nereide
nereide jan 31 '14
Hallo ik ben nereide en ik ben 18 jaar smile

Ik leg voornamelijk kaarten voor mensen en ik heb er 5 maar dit ga ik uitbreiden want ja Orakelkaarten zijn gewoon mooi.
Ik heb contact met zielen/geesten (of hoe je het ook wilt noemen) en ik geef boodschappen door aan mensen die het ff niet meer zien zitten.
Ik heb Contact met engelen (niet zo vaak) en z4e komen gewoon ff chille bij me laughen ik vind dat wel grappig dus ik plaag ze dan tonguemaar goed ze plagen ook gewoon terug en ja dat vind ik wel humor.
Ik heb Contact met Godinnen (voornamelijk Athena godin van de wijsheid en het plannen van dingen) en Opgestegen meesters en ik geef ook boodschappen door van hun dus ik ben een open luik en ik ben er trots op <3

Maar mijn contact ligt voornamelijk de Natuur en De goede buren (elfjes etc) en ik ben helemaal verbonden aan hun wereld omdat ik zelf een Pixie ben ( ook een soort van elf) en ik zal me hierin nog meer gaan ontwikkelen want ik ga een feeën cursus aan laughen ik heb vandaag alles mogen ontvangen dus ik ga er morgen gelijk mee aan de gang en ik ga leren over psi, mentaal, metaal en licht elfen en nog veeeeel meer soorten.

Dit zijn de dingen die ik ga oefenen om er beter in te worden: Healen, Met energieeen gaan werken, mensen begeleiden die het niet meer zien zitten of die zich zelf willen leren kennen en hun zelf weer kunnen zijn, Meditatie begeleider, iets met vorige levens twijfel ik nog. maar het is een hele lijst en ik ben nog jong dus ja ik ga het geweldig vinden
Delen:
Ilona83
Ilona83 jan 31 '14
Hee leuk! Welkom :-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 3 '14
Hoi Nereide,

Welkom op Merudi! Wat leuk dat je een Pixie bent. Ik krijg er direct een tinkerbel gevoel bij. Ik vroeg me af, of jij veel in contact bent geweest met Lemurië.
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 3 '14
Hey Nereide!

Welkom hier! Wat een leuk intro, maakt me nieuwsgierig naar je verhalen over de 'pixie', nog nooit van gehoord, leuk!
Met welke opgestegen meesters ben jij in contact?

Grtjs,
L'arbre de vie
nereide
nereide feb 8 '14
Dankjewel allemaal <3

Ik heb lemurie opgezocht maar ik sta er niet mee in contact. Niet dat ik weet smile

Pixie is best een apart wezen (Net als ik) als ik tijd heb zal ik er meer over vertellen.

Ik sta het meest met Athena in contact en ik hou van haar smileGeweldige vrouw die je helpt met dingen organiseren <3
Beschermengel
Beschermengel feb 9 '14

Welkom Nereide ! smile

MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 10 '14
welkom op Merudi, Nereide!

Ik ben benieuwd naar je ervaringen...
wat ik je door mag geven is... probeer met beide benen op de aarde te staan ( te leven!)
Ik heb het gevoel of jij zo erg met engelen, geesten, Pixies en Zielen bezig bent, dat je vergeet te leven! En dat is wel de bedoeling... leven!

is goed bedoeld van mij hoor!

groetjes Moonflowertje smile
nereide
nereide feb 10 '14
Dankje allemaal

@moonflowertje Ja klopt ik moet ook leven maar op dit moment vind ik niets anders leuk dus ik ga maar lekker joggen en hoop dat ik later andere dingen ontdek smileBedankt diegene wie je dit verteld heeft <3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki