Goedeavond allemaal,
Ik ben nieuw hier en ik heb eigenlijk direct een vraagje en ik hoop dat ik hier antwoord daarop kan krijgen. Ik weet niet of ik het Het is een beetje een lang verhaal, maar ik probeer het zo kort en duidelijk mogelijk te vertellen.
Ik ben spiritueel, ik zie geesten continu, ik ben heel gevoelig zowel op spiritueel gebied maar ook emotioneel. Daar draait bij mij ook het meeste om emoties en geen materialisme.
Maar het begon allemaal 3 jaar geleden, kreeg ik een baan aangeboden bij een helpdesk bij een incassoburo, Ik vond het niets maar voor de time being. Oke ik had een inkomen, was toen (19 jaar jong) ik merkte daar dat er veel negativiteit hing vanuit de collega maar ook vanuit het werk zelf. Er werd veel negativiteit geprojecteerd naar dat bedrijf. Ik dacht 3 maanden en ik ben weg hier.
Die 3 maanden werd al gauw 2 jaar. Ik verzonk in een negatief spiraal, ik begon eerst te twijfelen in mezelf, toen in mijn relatie (relatie die mij eerst alle energie gaf en heel gelukkig mee ben) toen ging het dieper en dieper, burnout en met de burnout werkte ik gewoon, achteraf ben ik stom geweest.. maarja je leest het goed achteraf. Ik was spiritual en lichamelijk dood en dood moe. Ik had geen zin ergens in, mijn emoties waren allemaal weg. een lichaam zonder ziel zo voelde ik me. Daarnaast had ik ook veel pijn in Solar plexus en hart gebied in die tijd. Inmiddels is dat weg
Ik was op zoek naar het antwoord waarom kan ik me niet afsluiten. Mijn moeder had een afspraak gemaakt met een reiki therapeut. Maar voordat ik daar naartoe ging in de middag voelde ik ineens alles open klappen binnen, ik voelde alles open bloeien en alle energie stroomde weer uit het niets. Totdat ik 's avonds bij de reiki therapeut kwam. Zei zij dat er iets negatiefs bij mij zat en mij beinvloeden. Maar kort daarna zat alles snel weer dicht, ben wel terug gegaan voor reiki zelf maar ik voelde me nog steeds gesloten.
Toen na die 2 jaar kreeg ik een baan aangeboden begin 2013. Daar werk ik nu, maar raar genoeg bij de solicitatie dat ik werd aangenomen voelde ik geen blijheid of opluchting overal een beetje een neutraal gevoel voor. Ik werk daar nu een jaar en heb het goed naar mij zin. Maar toch is er iets veranderd in mij dat ik mijn eigen energie niet meer voel, emoties voel ik heel ver weg. Ik heb deze week vaak gemediteerd en ook geprobeerd te reinigen van entiteiten etc. Ik voelde me een dag goed, maar daarna ging het weer naar dat neutrale gevoel en het voelt echt als een zwart gat waar mijn emoties in verdwijnen.
Heeft iemand hier ervaring mee, ik weet dat het geen lichamelijk klacht is maar dergelijk wel een klacht waar ik langer mee loop. Wat heb ik geprobeerd, meditaties om entiteiten weg te halen, sporten om eventueel energie terug te krijgen.
Dus wat kan dit zijn, wie heeft er ervaring mee en kan iemand mij hierbij helpen. Ik wil gewoon weer in balans zijn en van alles kunnen voelen. Ik voel alles heel dof en ver weg. Als je gevoel een toeren teller is, voel ik alleen wat bij de hoge toeren en de lage toeren is compleet doof.
Alsjeblieft help