Loading...
nl

Doof en ver gevoel

Sherlow
Sherlow jan 22 '14
Goedeavond allemaal,

Ik ben nieuw hier en ik heb eigenlijk direct een vraagje en ik hoop dat ik hier antwoord daarop kan krijgen. Ik weet niet of ik het Het is een beetje een lang verhaal, maar ik probeer het zo kort en duidelijk mogelijk te vertellen.

Ik ben spiritueel, ik zie geesten continu, ik ben heel gevoelig zowel op spiritueel gebied maar ook emotioneel. Daar draait bij mij ook het meeste om emoties en geen materialisme.

Maar het begon allemaal 3 jaar geleden, kreeg ik een baan aangeboden bij een helpdesk bij een incassoburo, Ik vond het niets maar voor de time being. Oke ik had een inkomen, was toen (19 jaar jong) ik merkte daar dat er veel negativiteit hing vanuit de collega maar ook vanuit het werk zelf. Er werd veel negativiteit geprojecteerd naar dat bedrijf. Ik dacht 3 maanden en ik ben weg hier.

Die 3 maanden werd al gauw 2 jaar. Ik verzonk in een negatief spiraal, ik begon eerst te twijfelen in mezelf, toen in mijn relatie (relatie die mij eerst alle energie gaf en heel gelukkig mee ben) toen ging het dieper en dieper, burnout en met de burnout werkte ik gewoon, achteraf ben ik stom geweest.. maarja je leest het goed achteraf. Ik was spiritual en lichamelijk dood en dood moe. Ik had geen zin ergens in, mijn emoties waren allemaal weg. een lichaam zonder ziel zo voelde ik me. Daarnaast had ik ook veel pijn in Solar plexus en hart gebied in die tijd. Inmiddels is dat weg

Ik was op zoek naar het antwoord waarom kan ik me niet afsluiten. Mijn moeder had een afspraak gemaakt met een reiki therapeut. Maar voordat ik daar naartoe ging in de middag voelde ik ineens alles open klappen binnen, ik voelde alles open bloeien en alle energie stroomde weer uit het niets. Totdat ik 's avonds bij de reiki therapeut kwam. Zei zij dat er iets negatiefs bij mij zat en mij beinvloeden. Maar kort daarna zat alles snel weer dicht, ben wel terug gegaan voor reiki zelf maar ik voelde me nog steeds gesloten.

Toen na die 2 jaar kreeg ik een baan aangeboden begin 2013. Daar werk ik nu, maar raar genoeg bij de solicitatie dat ik werd aangenomen voelde ik geen blijheid of opluchting overal een beetje een neutraal gevoel voor. Ik werk daar nu een jaar en heb het goed naar mij zin. Maar toch is er iets veranderd in mij dat ik mijn eigen energie niet meer voel, emoties voel ik heel ver weg. Ik heb deze week vaak gemediteerd en ook geprobeerd te reinigen van entiteiten etc. Ik voelde me een dag goed, maar daarna ging het weer naar dat neutrale gevoel en het voelt echt als een zwart gat waar mijn emoties in verdwijnen.

Heeft iemand hier ervaring mee, ik weet dat het geen lichamelijk klacht is maar dergelijk wel een klacht waar ik langer mee loop. Wat heb ik geprobeerd, meditaties om entiteiten weg te halen, sporten om eventueel energie terug te krijgen.

Dus wat kan dit zijn, wie heeft er ervaring mee en kan iemand mij hierbij helpen. Ik wil gewoon weer in balans zijn en van alles kunnen voelen. Ik voel alles heel dof en ver weg. Als je gevoel een toeren teller is, voel ik alleen wat bij de hoge toeren en de lage toeren is compleet doof.

Alsjeblieft help frown
Delen:
Loi
Loi jan 23 '14
Reinigen & mediteren kan nooit kwaad natuurlijk, maar ik vraag me af of jouw klachten door slechte entiteiten komen zoals je zegt.

Wat jij beschrijft komt echt heel vaak voor bij mensen die overspannen zijn of een burnout hebben.

Heb je hulp gehad bij het omgaan met je burnout? Het klinkt nl. of die nog niet helemaal over is.

Een aantal mensen die ik ken die een burnout hebben gehad hebben baat gehad bij een mindfulness cursus, maar ik ken ook iemand die veel heeft gehad aan NLP-therapie. Het is dus even uitzoeken wat voor jou zal werken, misschien wel iets heel anders....

Hoe dan ook, wat ook de oorzaak is, ik hoop dat je snel een methode vindt waardoor je je weer beter gaat voelen.
Of dat nou iets spiritueels is of iets anders, sterkte!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 25 '14
Pfoeee wat een nare ervaring zeg...


ik ga er van uit dat je geen medicijnen gebruikt...

het zou een depressie kunnen zijn,
het lijkt me verschrikkelijk om bij een incassobureau te werken... het zijn naar mijn mening allemaal schrijnende gevallen waarmee je de hele dag te maken hebt...
Je moet een soort baksteen zijn om dit te kunnen!
Ik voel duidelijk dat jij geen baksteen bent, en-dat-is- nu juist het probleem...
Ten 1ste ben je gevoelig, en open (anders kan je geen geesten zien!)
ten 2de denk ik dat het verstandig zou zijn om te leren, hoe je je kunt aarden...
(met beide benen op de grond staan, en leven)

Makkelijk gezegd van mij natuurlijk smile
Maar het is zo belangrijk dat je jezelf bent.
Zelf heb ik ook een lange tijd vanuit mijn bewustzijn geleefd, en daardoor kreeg ik allerlei nare klachten.
uiteindelijk ben ik hypno-regressie-therapie gaan doen...
Door de dingen die ik vanaf mijn 2de tot zeker mijn 12de jaar heb meegemaakt durfde ik niet meer open te staan...
Al die emoties voelen,bah...
Ik leerde hoe ik in een soort stand by modus kon komen, zodat ik het niet hoefde te voelen
vanuit mijn bewustzijn...
Het was wel makkelijker... van een afstandje naar de dingen kijken die ik meemaakte, maar uiteindelijk
toen ik weer uit mijn schulp kroop, bleek dat ik alle emoties voor me uit aan het schuiven was!
Die kwamen allemaal weer op me af...
In therapie moest ik er weer doorheen...
Ik heb liggen huilen daarzo, niet normaal... maar het luchtte wel op!

heb je een foto-camera?
het is belangrijk om jezelf te aarden... en waar kan dat nu beter als in de natuur?
Zelf maak ik ontzettend veel foto's in de natuur!
Maar het is niet noodzakelijk om foto's te maken, hoor!
Gewoon om je heen kijken naar alles wat groeit en bloeit...
Besef daarbij dat je leeft!... Dat jij ook groeit en bloeit tongue
geniet van de mooie plaatsen om je heen, en wees dankbaar dat je daar deel van mag uitmaken!
Wees bewust van het feit dat de schepper alles perfect gemaakt heeft...
winkIs heel belangrijk!

Daarbij zou ik willen zeggen dat je een gids hebt...
De gids is iets wat bij jou hoort, al je hele leven...
Iedereen heeft het trouwens...
Alleen normaal gesproken sta je er niet zo bij stil!
De gids is datgene, waar je de informatie krijgt van hetgeen je meemaakt...
Bij mij (achteraf gezien) is ie er altijd geweest...
Het komt binnen via mijn gedachten (gedachten die ik zelf niet kan bedenken)
het meeste wat ik op Merudi schrijf doe ik samen met mijn gids...
Als ik later terug lees, dan voel ik dat!
Het is ontzettend moeilijk om het verschil te vinden tussen mijn eigen gedachte en hetgeen mijn gids
me "influistert"
Het komt op hetzelfde kanaal binnen (gedachte-kanaal)
Ik heb vaak gedacht: Je maar dat denk ik toch zelf...
Dat lijkt maar zo!
Een medium zegt heel vaak: dat kreeg ik door...
Wat ze er niet bij vertellen is dat het door hun eigen gedachtekanaal binnen komt...
Met de eigen gedachten stem, in principe; ze denken het zelf...
"Ik kreeg het door" klinkt heel anders dan mijn gids liet het me denken...
Maar is precies het zelfde!
Omdat ik veel schrijf, en later weer een keertje terug lees, weet ik dat!
Een gids is in je onderbewuste... Je onderbewuste is een bibliotheek of encyclopedie van alle dingen de je meegemaakt heb
door de levens heen! De gids kan daar bij...
Het is een leraar, die bij alle informatie kan uit vorige levens...
Dingen die je niet kan weten, weet je ook door dit...
Een gids komt ook veelvuldig voor in je dromen...
Op het moment dat je gewaarschuwd wordt voor iets in je droom
Je krijgt al allerlei waarschuwingen... maar omdat het leven van de mens zo druk is, mis je soms de hint
Dan komt het terug in je dromen...

Heb je wel eens dat je in jezelf praat? Of dat je je dingen afvraagd en meteen een antwoord krijgt waarvan je denkt:
Dat bedenk ik zelf, en dat het dan (achteraf) toch wel lijkt te kloppen?
... Dat is je gids!
en dat je bepaalde situaties uit de weg gaat? terwijl je niet weet waarom, en achteraf hoor je dat er iets ergs gebeurd is?
...ook dat is je gids
een gids kan ook door het gevoelens kanaal communiceren...
Eigenlijk kan een gids niets meer dan communiceren via jou lichaam...

ik kan er heleboel over schrijven, maar hoe meer ik erover schrijf, hoe minder je er van begrijpt!
Ik heb er al eerder over geschreven, met info die ik gevonden heb op internet...
Te veel informatie is niet goed!
Maar zoeken hoeft niet! Je gids is er al... alleen zal je je ervan bewust moeten worden smile

http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/130515/1.html

Maar...Als je geesten ziet, dan is het waarschijnlijk ook de bedoeling dat je er iets mee doet!
Hoe weet je nu dat het geen hallucinaties zijn?
Mijn ervaring bij het zien van een geest is, dat alle toeters en bellen gaan rinkelen...
Ik voel me opgelaten en moet soms bijna huilen...
Mijn gids geeft me op zo'n moment ook informatie!
( dit is misschien omdat ik het zo gevraagd heb)

een vriendin van me ziet ook geesten?
Zij zit duidelijk in een psychose, snap je?
Het enige wat ik bij haar zag, een tijdje terug, is een zwarte vlek met een rode rand...
die achter haar bleef... en van muur naar muur stuiterde ( van links naar rechts en weer terug)
Wat langzaam tot me doordringt is dat ze misschien bezeten is?
Ik heb daar geen ervaring mee, en op het moment dat ik het zag, schrok ik me wezenloos
ik zat met knikkende knieën op de bank...
Ik kreeg ook meteen het gevoel alsof ik 5 koppen koffie op had (zenuwachtig)
Ik klapte dicht op dat moment!

Ik hoop dat je er iets mee kunt, Sherlow?

groetjes Moonflowertje smile
Sherlow
Sherlow jan 27 '14
Goedeavond allemaal,

Bedankt voor jullie reacties, het zou kunnen dat het een burnout is dat ik daar nog last van heb. Ik mediteer elke avond, maar ik merk dat mijn kracht steeds meer uitput op een of andere manier. Ook heb ik last dat ik op een of andere manier rare dwang gedachtes heb naar het negatieve. Heel negatief denken waar ik mezelf niet in kan vinden.

Ik heb geen psychose ben voor de rest echt normaal, meer stabieler dan een jaar geleden. Moonflower ik weet alles van een gids, heb zelfs de stem luid en duidelijk met mijn oren gehoord. Raar maar zulke dingen gebeuren altijd als ik alleen thuis ben, dan komt het naar mij toe. Inmiddels ben ik er niet bang voor en ook geesten niet.

Hoe weet ik dat het geen halluties zijn, ik weet dat omdat ik heel veel ervaring heb met geesten. Ik hoor soms antwoorden kant en klaar voor een situatie en ik weet hoe het eindigd ook door middels dat ik mijn Gids vraagt. Maar als het over mijzelf gaat weet ik het niet, ik weet niet wat ik moet doen en hoe het in elkaar steekt.

Betreft gevoeligheid, ik voelde me nog een kind qua energie, levend en kunnen genieten totdat ik dat werk deed. Het is zo diep gegaan bij mij, dat ik er nu nog last van heb. Het heeft me uitgeput en ik ben ook in een psychose geraakt denk ik achteraf. De werkelijkheid was ik kwijt. Maar zelf uitgeklommen en gaat weer stabieler.

Maar ik voel wel wat gerommel van verdriet van binnen. De angst dat ik mijn vriendin zou verliezen, zij betekent alles voor mij en ze is nog steeds bij me na alles en zal dat ook doen. Maar ik ben onzeker en gevoelig, ik voel nu dingen opkomen en typ het gelijk neer. Wat ik voel, is veel verdriet, verdriet om iemand te verliezen die je liefheb, de angst dat je het niet waard ben, dat je het niet verdient. Nu begin ik duizelig te worden en alles schud.... links rechts links rechts... pff

Ik wil gewoon mijn energie weer voelen dat om mij heen zit, weer sterk in mijn schoenen staan. Ik sta sterk in mijn schoenen, maar dat voelt meer als een stukje ego of muurtje wat ik de laatste jaren heb opgebouwd dan mijn werkelijke zelf die er stevig in staat.

Wat raden jullie mij aan om te doen, blijven mediteren? Mindfullness zag ik ook al. Dus in principe gaat het hier om een emotie of meerdere emoties die vastzitten en ik zelf moet ondervinden en eruit gooien.

Alvast bedankt voor jullie reacties
Sherlow
Sherlow jan 27 '14
Oh Moonflowertje,

Ik heb nog iets te melden.

Ik ben heel erg begaafd, ik zie geesten, aura's, krijg dingen door, voel energie om mij heen (maar momenteel is dat een beetje gesloten) Ik denk dat ik in mijn leven ook mensen hiermee kan helpen. Ik weet niet wat mij te wachten staat, maar voordat ik mensen kan helpen moet ik eerst met mezelf aan de slag smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 27 '14
Hey Sherlow...

Dat vind ik heel wijs gezegd van jou...
Eerst met jezelf aan de slag!
Want je weet dat je alleen vanuit jezelf eventueel ook anderen kan helpen...
Maar je kan nu niet meer bij jezelf, als ik het goed begrijp?!
Wat is er gebeurd dat je ineens ben dicht geklapt? (om het zo maar te zeggen)
Dat dichtklappen ken ik wel, trouwens...
Vorige keer kwam hier iemand binnen die iets bij zich had...
het was zwart met een rode rand?
Dat is wat ik zag...
wat het is weet ik niet, maar ik weet wel dat het niet goed zit!
langzaam ben ik toch weer bij zinnen gekomen, maar moet er vaak aan denken! het zat trouwens niet in haar aura, maar wel in haar energie-veld (ongeveer op schouderhoogte, zo groot als een volwassen kater...)

Ik zou niet weten wie jou kan helpen...
Daarbij is het ook moeilijk om een goeie te vinden...
misschien een regressie-therapeut? die met jou terug gaat naar het moment waardoor je je afsloot....
Misschien is het zelfs uit een vorig leven...

Ben je al wel eens bij een medium geweest?
Die kunnen over het algemeen wel vertellen wat er dwars zit, en wat je kan doen!

groetjes Moonflowertje smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki