Loading...
nl

Wie zou mijn foto willen lezen?

Snowysandy
Snowysandy jan 17 '14
Ik zou graag gelezen willen worden omdat ik benieuwd ben wat er uit komt en misschien kan ik me nog verder ontwikkelen in die dingen.
Dankjewel alvast!
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 19 '14
Hoi snowysandy,

Als ik naar je foto kijk krijg ik een warm gevoel in mijn hart. Volgens mij zit hierin je kracht:D Miss herken je jezelf in de teksten over de lemurians? Ze staan hier op het forum, de groene kleur.

Als je het over huiswerk hebt;), zie ik wat teleurstellingen aan de oppervlakte liggen, die nog niet opgeruimd zijn. Is het tijd die onder ogen te zien en los te laten? Je mag wat zachter daarin naar jezelf zijn.

ik heb ook het gevoel dat je soms de lat wat lager mag leggen voor jezelf. Take it as and when it comes;). Soms plant je een zaadje en dan heeft het tijd nodig om te ontstaan en tot bloei te komen. Gun jezelf de tijd en geniet van de voorpret:D

Als laatste wordt ik naar je stem getrokken, alsof de kracht eruit is. Zo komt het in me op. Ik zie je spreken, maar het lijkt alsof niemand je hoort wat je zegt. Is dit herkenbaar?

Lieve groet,
L'arbre de vie
Snowysandy
Snowysandy jan 30 '14
Hoi L'abre de vie,

Bijzonder dat zulke dingen uit een foto te lezen zijn. Ik had nog nooit van de lemurians gehoord en er is niet zo makkelijk informatie te vinden wat de kenmerken daarvan zijn. Ik herken me er wel voor een deel in, al heb ik niet het idee dat ik naar het andere deel van Lemuria aan het zoeken ben.
De rest wat ze je zegt klopt inderdaad ook wel. Bijzonder hoor, dat zulke dingen uit een foto te halen zijn.
Heel erg bedankt voor de fotolezing!

Lieve groetjes,

Snowysandy
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 3 '14
Het is ook geen vink-lijstje hoor;-)

Lemurians zijn verbonden aan het hartchakra, daarin zit hun kracht. Ze kunnen makkelijk een verbinding maken met de ander en kennen als geen ander 'onvoorwaardelijke' liefde. Ze staan in verbinding met de aarde en hebben kennis van stenen en kristallen en weten de juiste te gebruiken tijdens healingen bijvoorbeeld. Een lemuriaan streeft naar eenheid en harmonie en gaat vaak tegen verdeeldheid in.

Graag gedaan:)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki