Loading...
nl

Benieuwd.

Melissa
Melissa jan 7 '14
Ik heb heel erg veel mensen moeten afgeven uit mijn heel nabije omgeving. Ik hoop dat een van jullie meer kan te weten komen over een (of allemaal) van hen. Verder hoor ik natuurlijk ook graag alles wat er te zien valt
Groetjes en bedankt!
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 8 '14
Hoi Melissa...

Wat ik zie is ontzettend veel (onverwerkt) verdriet...
Dit verdriet wordt veroorzaakt door onbegrip!
Je zal een stapje terug moeten doen, om het te kunnen zien...
Ik heb het idee dat je overvallen wordt door je emoties!
Waardoor je niet meer helder kunt kijken naar hoe de situatie er voor staat... Laat staan het uiteindelijk doel ziet...
Ik heb makkelijk praten, want ik voel niet wat jij voelt!
Is niet verkeerd bedoeld hoor!
Je bent gewoon erg gevoelig...
misschien hsp-er?

Wat bedoel je eigenlijk met afgeven?

groetjes Moonflowertje smile
Sarah_
Sarah_ jan 8 '14
Je foto kan ik om de een of andere manier niet lezen. Mijn ogen vallen steeds dicht. (ben jij zo moe?) Toch vraag ik me af waarom ik steeds heel kort stekeltjes haar bij je zie? Echt, finaal gekortwiekt met plukjes gel om het een punky, rebels model te geven. Heel bijzonder, echt, heel anders, de schaar erin en helemaal anders. Heb je dat overwogen? Het roer helemaal om te gooien en niet zo lief meer te zijn maar maling aan alles en iedereen te hebben en helemaal los te gaan? Zou het helpen om dat te doen?

Het is natuurlijk vreselijk om zoveel mensen in je nabije omgeving te moeten laten gaan, wat zal jij wankelen op dit moment! Daar sta je dan, eng ook, doodeng ... ik wens je heel veel kracht en licht toe!!!

Lieve groet, Sarah

p.s.: je hebt een privé-bericht. Vlaggetje links boven aanklikken. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki