Loading...
nl

engel

yannick
yannick sep 20 '06
ik had laatst een foto van een bescherm engel gemaakt, het koste me veel energie, maar het is me wel gelukt:)
ik wijs er btw naar.

http://pic20.picturetrail.com/VOL1208/4417452/12383533/188933335.jpg

groeten yannick
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 21 '06
Kan jij vertellen hoe je deze foto hebt gemaakt? Misschien is het voor de mensen hier ook interessant...
Tamara26
Tamara26 sep 21 '06
t lijken wel vingers......
Tamara26
Tamara26 sep 21 '06
Sorry hoor, dat ZIJN je vingers.
Nogmaals sorry.

Maar ik zie niet zo veel, alleen wat licht....
Acheliah
Acheliah sep 21 '06
Helaas Yannick

Ik zie ook weinig maarja ik kan dan ook geen geesten zien

Liefs Dieneke
yannick
yannick sep 21 '06
je moet de engel op de foto zien als een witte schaduw. let btw niet op mijn vingers. als je goed kijkt zie je een vorm, naast de vorm zie je een soort van poort met wat kleine orbs er om heen. de engel op de foto is een verschijning, ik had energie naar een plek gestuurd, en vroeg aan mijn bescherm engel of ze op de foto wou. ik had dit nog nooit geprobeerd, en vroeg me af of dit zou lukken. in de geesten wereld ziet ze er veel anders uit, het koste me dus veel moeite om in deze dementie een foto te kunnen makken, daarom is de engel op de foto niet goed zichtbaar, zoek en gij zult vinden ;)

groeten yannick
indigo
indigo sep 21 '06
ik zie wel een soort wit/violet licht een soort bol. maar die methode komt me ook bekend voor dat je energie stuurt naar een plaats en dan vraagt of ze willen verschijnen op een foto. Ik heb dat ook geprobeerd maar is nog niet gelukt.

maar ik zie wel wat aan de foto :)
Acheliah
Acheliah sep 21 '06
Jammer dat ik geen engelen kan zien.

Liefs Dieneke
indigo
indigo sep 21 '06
ik zie nu ook een soort tunnel op je foto. athans een cirkel met kleine bollen (orbs) op de cirkel. en de engel zie ik wat meer. Ik kan nu een hoofd onderscheiden en het is net of hij/zij een hand naar je opsteekt
yannick
yannick sep 22 '06
eey Corinda,

juistemen ;), het kan ook zo zijn dat het heel druk in me kamer was, heb daar eigenlijk niet op gelet, wat je in dat berichtje had verzonden. maar ik probeer vaker een engel een hand te geven, soms voel ik tintellingen of warmte als ik een engel een hand geeft.
yannick
yannick sep 22 '06
je hebt in je vorige levens zat engelen/lichtwezens enz gezien. alleen in dit leven heb je waarschijnlijk nog geen engelen ontmoet, ze zijn er wel, en ze helpen je graag ;)

maar dat komt nog wel ;). je moet daar geen zorgen over maken. als de tijd gekomen is, dan merk je het wel :)
indigo
indigo sep 22 '06
ja dat ken ik van warmte en trilling. Ik voel ze wel. En dan vraag ik soms ook als ik mediteer aan mijn gids, of hij zijn hand op mijn hand legt en dan voel ik dat ook. Vroeger had ik ook sterk het idee dat mijn oma die al 30 jaar overleden is op mijn bed zat. Ik voelde haar zitten en voelde aanrakingen.

Maar ik zie geen engelen. Ik voel ze wel en ik weet dat ze er zijn :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki