Loading...
nl

fotolezen

inkie
inkie nov 21 '13
ik ben benieuwd
Delen:
Marjanne
Marjanne nov 23 '13
Verwacht jij iets of iemand? Ik krijg namelijk het woord 'verwachting' sterk binnen. Ook hoor ik 'zuster' .. ben je verpleegkundige of werk je in de verzorging of heb je daar gewerkt? Ik heb het gevoel dat één van jouw thema's met werk te maken heeft... werk vinden die resoneert met je hart. Altijd veel concessies gedaan waardoor je wat van je eigen essentie bent verwijderd.
Ik voel diepe levenswijsheid bij je, oude wijsheden via overleveringen ook. Doe je weleens een uitspraak als: ik voel me 88 jaar?
Ook krijg ik binnen: nieuwe richting inslaan.. Verlangen en angst gaan hierin hand in hand. Moed en doorzettingsvermogen heb je ruimschoots.. ga uit je hoofd en voel in je buik en hart, daar zit je werkelijke bewustzijn.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt,

lieve groeten, Marjanne
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 4 '13
Hoi inkie,

Ik zie een hoop beelden, waarvan ik ze niet goed aan elkaar kan verbinden, niet zulke leuke beelden en ik weet ook niet zeker of het met jouw verleden, nu, of vorige levens betreft. Ik omschrijf maar even wat in mij opkomt.

Het eerste wat ik zie, ben jij die alleen maar aan het overgeven is, kotsen kotsen, het lijkt erop alsof er iets in je buik (onder je navel) vastzit, waarvan je walgt en wat er lichamelijk uit wil. Dit kan je ook opvatten als een symbolisch beeld, dat er nog een hoop vastzit in je buikgriep aan emoties wat eruit wil..

ik krijg ook steeds een enorme rilling over m'n rug, een nare rilling. Alsof je in een omgeving bent of was die niet goed voor je was/is en waar je je ook niet geborgen of veilig voelde. Ik voel daar een klein en heel kwetsbaar deel, dat nog volwassen mag groeien.

Ik zie jou verder in een zorgrol, ik vermoed dat dat om je werk gaat. Ik denk dat dat ook bij je past. Alleen vraag ik me af of dat ook is wat je altijd al hebt willen doen. Is het tijd om een nieuw pad in te slaan?

Het laatste wat in me opkomt zijn de woorden beheersen en macht. Kun je die ook omzetten in kracht?

Geen idee of ik de plank raak of mis sla,
Maar ik hoop dat je er wat mee kunt.

Groetjes,
L arbre de vie
inkie
inkie dec 10 '13
Lieve marjanne,

Een en al kippenvel....wat sla jij de spijker op z'n kop. Niet alles kan ik rijmen maar die uitspraken van jou zullen ook nog wel op z'n plaats vallen. En ik heb moeite om uit m'n hoofd te gaan en m'n hart te volgen maar ik weet wel dat dat me gaat brengen naar het stukje "zuster" of naar mijn levenspad.
Dank je hartelijk voor je woorden.

Lieve groetjes,
ingrid
inkie
inkie dec 10 '13
Lieve L'abre de vie,

Ik denk dat je wel gelijk hebt wat betreft de emoties die vastzitten en er uit mogen.
De zorgrol zijn denk ik mijn kindjes waar gelijk de woorden beheersen en macht op van toepassing zijn. Soms moeilijk om mijn geduld te bewaren en ik mag leren dit om te zetten in kracht.
Ik mag leren om emotioneel volwassen te worden dus daar zat je ook goed.

Dank je wel voor je "mooie" leerzame woorden.

Lieve groet,
Ingrid
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 11 '13
Graag gedaan:D

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki