Loading...
nl

ten einde raad

belg
belg nov 8 '13
17 34 6 7 15 27 33 10 2
12 8 3 14 36 23 25 24 21
19 18 4 13 25 26 16 1 9
311 20 32 29 35 30 11 5 22
zal evn mijn verhaal doen dit zijn de kaarten van iemand die ik net heb leren kennen maar kaart 26 ligt op huis hart (gevoelens onderdrukken ) ook heeft ze 2 exen die beide alcoholieker zijn en met de laatste zit ze nog in twijfel .Mijn vraag is of ik met dat meisje een relatie aan ga al dan niet .
dit zijn mijn kaarten

14 10 18 13 33 08 12 19 20
30 28 26 06 15 36 21 27 05
35 01 17 07 24 03 25 32 29
09 04 16 02 34 23 11 22 31
alvast bedankt
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 8 '13
Hoi Belg, wat voor kaarten zijn dit, en welk spel heb je gebruikt?

Het is nu een beetje lastig te lezen waar deze nummertjes voor staan, en hoe je ze precies gelegd hebt.
belg
belg nov 8 '13
het zijn lenormand kaarten mijn vraag : ga ik man een relatie krijgen met de vrouw die de kaarten geschud heeft en ook hoe gaat haar toekomst er uit zien ,,aar mijn gevoel als ze naar de man (mij denk) dat ze gelukkig gaat worden en anders gaat haat verleden zich blijven herhalen
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 8 '13
http://www.orakels.org/php/?m=wo_lcards

misschien heb je er iets aan Belg? ^^

ik weet niet precies hoe die kaarten gelegd worden...
(Lenormand)
Sarah_
Sarah_ nov 9 '13
Een antwoord op je vraag heb ik niet maar er komen wel gelijk allemaal vragen bij mij op. Zit je natuurlijk niet op te wachten als je "ten einde raad" bent maar misschien zet het je aan het denken en kan je er toch iets mee ... en kan ik je op die manier toch helpen want dat wil ik wel!

Wat jij doet en hoe je jij jouw leven leeft moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Iedereen zijn ding en ik wil iedereen in zijn waarde laten, jou dus ook! Maar jongen wat maak jij het jezelf moeilijk (lijkt mij, maar ach ... en ander zal het weer over mij zeggen dus begrijp me niet verkeerd!) .... doe je dat kaart leggen bij ieder meisje dat je tegenkomt en bij iedere beslissing die je neemt? Heeft zij gevraagd die kaarten te leggen voor haar over de keuze die zij moet doen? Ik heb geen verstand van kaarten leggen maar vraag me af of je op die manier niet in haar energieveld zit te rommelen en of dat mag?

Stel dat er uit de kaarten zou komen dat het toch wel heel goed zou zijn als ze haar laatste relatie achter zich zou laten en een relatie met jou zou krijgen waarbij ze dan heel gelukkig zou kunnen worden .... Zou dit dan betekenen dat ZIJ dat zou doen? Ik neem aan dat ze in haar eigen levenslessen zit met haar eigen pad en haar eigen gevoel. Zou zij "blind" de kaarten volgen die jij voor haar gelegd heb?

Als jij zou horen dat het echt heel goed voor haar zou zijn ... wat dan? Ga je dan nog meer moeite voor haar doen? En dan?

Stel dat je uit je kaarten haalt dat je nooit iets geweldigs met haar zou kunnen krijgen ... probeer je het dan niet eens? Laat je haar dan gewoon gaan?

Hopelijk voor jou hoor je van iemand wat je kaarten betekenen en ik hoop ook voor jou dat je ze zonder emotie voor jezelf hebt kunnen leggen zodat ze niet beïnvloed zijn door je wensen.

Succes, Sarah
belg
belg nov 9 '13
ik doe het enkel als ze het vragen , en ja vind hetzelf ook moeilijk als ik er iets voor voel , daarom heb ik dit online gezet om te zien of mijn lezing wel klopt
Sarah_
Sarah_ nov 9 '13
Dank je voor je reactie. Ik begrijp dat je het heel moeilijk vindt als het meisje wat je leuk vindt aan je vraagt of je een legging wilt doen om te kijken of ze voor jou moet gaan of voor haar ex. ..... Zie dan maar zuiver te blijven a ls jij haar leuk vindt .. Knap dat je dat kan en doet.

(Zou ik niet kunnen,ik lees dan foto's maar als iemand waar ik verliefd op ben mij zou vragen zijn foto te lezen om te kijken of hij voor mij moest kiezen of voor zijn ex zou ik denken dat hij een grapje maakt en als hij serieus zou zijn dan zou ik naar mijn voorhoofd wijzen en geval niet meer verliefd zijn maar jij doet dat toch maar......) knap!

Nog 1 vraag, hoe weet je dat je de kaarten zuiver getrokken hebt; je kan wel nummers hebben maar dat zegt dan toch ook niets?
Maar ach, aan het aantal kaarten dat je gelegd hebt denk ik te begrijpen dat je een ervaren legger bent dus dat zal wel goed gegaan zijn.

Hooelijk krijg je snel antwoord op je vraag.

Groet, Sarah
Sarah_
Sarah_ nov 10 '13
Dat meisje snap ik ook wel. Ze is natuurlijk heel bang weer op dezelfde soort man te vallen; aan de andere kant wil ze toch ook wel haar ex .... als ......maar..... dus.......of...... Pffffff .....

Sterkte

(je hebt een privé-berichtje)
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 10 '13
de legging klopt wel
alleen de uitleg daar ga je aan twijfelen...

Iets wat heel normaal is, als je gevoelens hebt voor degene die tegenover jou zit...


-Echte liefde hou je niet tegen... je kan er tegen vechten, dat kan een tijdje duren, maar dat hou je niet vol! Vroeg of laat bezwijk je toch tongue
Ik zou zeggen: volg je hart
je kan beter een blauwtje lopen, dan een groentje blijven!
^^ dat is een nederlands gezegde^^
je weet in ieder geval wel waar je aan toe bent dan, toch!?

* Daarbij: Als een vrouwtje voor jou kaarten legt, doet ze dat niet zomaar! ... waarschijnlijk heeft ze dus gevoelens voor je!
ze is zelf waarschijnlijk net zo onzeker als jij!
(vandaar de onduidelijkheid)

succes wink
belg
belg nov 10 '13
je had ze uitgenodigd en ze is komen eten , en ze wou dat ik haar kaarten legde , niks aan te zien alles ging goed , en dan stuurd ze ik ben gemaakt om alleen te zijn ,dan vraag ik me af van ze op twoo doet en afspreekt ,nu heb ik ze op die site niet meer gezien maar zit nu altyd op badoo . ik snap dat niet zulke mensen , volgens mij wil ze niks met me te maken hebben ,omdat ze denkt dat ze geen liefde verdiend aangezien haar verleden .maar nu weet ik waar ik sta
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 11 '13
misschien is de tijd nog niet rijp?
jullie kennen elkaar nog niet zo lang, toch?
gun het een beetje tijd...

sommige mensen hebben de tijd nodig...
ze weet in ieder geval dat je gevoelens hebt voor haar...
Door haar verleden, heeft ze zich afgesloten
ze zal er zeker wel over nadenken!

Het is daarmee nog niet klaar, natuurlijk smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki