Loading...
nl

Van de hak op de tak (droom)

MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 28 '13
Het had gesneeuwd, kon ik zien vanuit mijn slaapkamerraam
(ouderlijk huis)
Het plafond kwam los, het smeltwater kwam in een harde straal mijn kamer in lopen...
Mijn vriend en ik sliepen in een apart bed...
er was iets met vervloekte knuffels
de vloek werd verbroken als ik ze ruilde
Vervolgens stap ik in een soort van heksenkring
met glitters op mijn schoenen geplakt (hartjes)...
Ik wilde naast de leidster gaan zitten, maar die maakte me duidelijk dat ze dat niet wou, wel liet ze me merken dat ze mijn schoenen te gek vond...
Ze zat te bellen... haar boek wat ze voor zich had was helemaal nat geregend...
we besloten naar binnen te gaan
dit was in een kerk... ik zocht een wc om mijn make-up een beetje bij te werken... deze was een beetje doorgelopen...
ik kon geen wc vinden... het was een beetje een zooitje daar vond ik
?

groetjes Moonflowertje
Delen:
tinkernel
tinkernel nov 1 '13
Dag MoonFlowertje

Het besneeuwde landschap wat jij uit je slaapkamerraam kon waarnemen tijdens je droom symboliseert een 'blanco bladzijde'. Daar bedoel ik mee, je 'blik' (waarneming) naar de buitenwereld heeft zich van het 'oude bevrijdt' (plafond los/ smeltwater), je ziet alles met 'nieuwe' (zuivere) ogen.

Alleen je 'innerlijke' wereld levert nog wat 'strijd-gevoelens' op wat veroorzaakt wordt door een 'slechte' moeder / dochter verbinding. Slechte moet je opvatten als dat je moeder haar 'plicht' als moeder naar jou toe soms slecht vervulde.

Het is nu aan jou om dit bovenstaande aspect eens onder de loep te nemen, te verwerken en los te laten. Door deze actie kom je in 'balans/harmonie' en kan jij je zelf gaan ont-moeten!

Dank je wel voor het delen van je droom MoonFlowertje.
Kan je hier wat mee?

smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 2 '13
hey Tinkernel...
hier kan ik zeker wat mee
tenminste... ik herken wat je schrijft
en dat is stap 1

bedankt smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki