Loading...
nl

Fotolezen

dennis123
dennis123 okt 24 '13
Ik wil graag even tegen jullie zeggen dat foto-lezen, kaarten leggen, kosmische stralen en alles wat daarop lijkt, pure onzin is. Het bestaat alleen tussen je oren.

Natuurlijk gaat dit alles gepaard met een handige webshop.
Het is allemaal kwakzalverij en dat is een schande !
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 24 '13
Dank je voor je mening. Misschien wil je het eens uittesten door je foto te laten lezen?
Loi
Loi okt 24 '13
Gezellig dat je ook even langskomt wink
Blijf nog wat langer en lees eens mee, wie weet verander je nog van mening. Zo niet, ook goed, iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
dennis123
dennis123 okt 24 '13
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik verwachtte er gelijk uitgeknikkerd te worden.

Een online foto-leessessie hoef ik niet. Het is toch gek dat mensen nog in dit soort dingen geloven? Het is elkaar iets wijs maken met behulp van psychologische inzichten.

Neem nou het voorbeeld van de zwangere vrouw:
De foto lezer zegt: "Wat me aan je opvalt, is dat je een beetje bezorgd aan voelt..."
Ik denk dan gelijk: Van welke zwangere vrouw mag je nou niet aannemen dat ze een beetje bezorgd is, vooral als je op deze website vraagt om een lezing.
De zwangere vrouw reageert: "Wat je zegt klopt helemaal ben idd erg overbezorgd..."

Een schot in de roos. De kans dat de fotolezer gelijk zou hebben is enorm groot.
Legio aan voorbeelden hier die op dezelfde manier een uitwerking hebben.
Islandlady
Islandlady okt 24 '13
Nou Dennis ik weet wel zeker dat de fotolezingen kloppen.
Loi
Loi okt 24 '13
Vraag Tien eens of ze een energetische tekening voor je wil maken, je zult versteld staan!
akschuna
akschuna okt 25 '13
Hoi Dennis

Ik begrijp wat je bedoelt.
Er is idd een groot psychologisch inzicht voor nodig om een foto te kunnen lezen en vooral om dat ook juist te kunnen neerzetten.
Niet ieder mens bezit dit psychologisch inzicht.
Het is best verfrissend om met iemand als jij van gedachten te wisselen vind ik.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki