Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen

admin
admin okt 17 '13
Je ziet ik ben niet de jongste meer maar weet even niet meer wat ik moet. Torn between lovers?
Delen:
Enigma
Enigma okt 17 '13
Welkom Hans laugh

Ik ga het proberen.
Ik hoop dat je het leest als ware het een spiegel om positieve inzichten te krijgen.


Kracht is onderweg, maar of deze kracht je zal bevallen, is nog maar de vraag. Je kunt er iig zeker van zijn dat je een les over jezelf zult leren.
Er is een soort van (magische) aantrekkingskracht (charmeur) die van jou uitgaat, maar deze pakt niet altijd in jou voordeel uit.
Jou eigen bedriegerij houd jou zelf voor de gek.
Jij gelooft je eigen verhalen die door jou fantasie wel eens met je op de loop gaan.
Je bent hier heel bedreven en ervaren in, maar wie hou je in werkelijkheid voor de gek?

Je valt in de kuil die je voor een ander gegraven hebt.
En toch weet je het iedere keer de chaos die je gecreeerd hebt te overleven.
Het maakt ook niet uit hoe beschadigd je zelf uit een ervaring komt, je zal snel verder gaan naar een nog grotere vergissing.
Waarom vergeet jij te leren van je ervaringen?
De kunst van zelf sabotage master jij jezelf toe tot in de puntjes.

Je valt steeds herhaaldelijk in je eigen valkuilen.
Jij kunt bij wijze van spreken mensen ervan overtuigen dat de aarde plat is.
Maar kijk maar uit, want je glazen huis kan ieder moment instorten.
Kijk eens goed naar jezelf en vraag jezelf eens af wat je je nu werkelijk aan het doen bent en waarom?
Misschien ben je jezelf niet bewust van je eigen pad van dwaasheid.
Misschien geloof je zelf ook in je eigen (fantasie) verhalen waar je ook andere mensen mee opzadelt.
Zelfs de mensen die het meest van jou houden.
Misschien ben jij zo goed in het vertellen van deze verhalen, dat je er zelf in bent gaan geloven en heb jij zelfs je omgeving weten te overtuigen.
Je brengt ook jezelf in de war door de vele verhalen die je verspreid hebt, maar uiteindelijk zal de bedrieger bedrogen worden en je geheimen zullen worden ontsluierd.
Als het je lukt om te kunnen blijven lachen om je eigen dwaze capriolen of hersenspinsels en je het volhoud om jezelf in allemaal bochten te moet wringen om je staande te kunnen houden, dan is het spel dat je speelt nog niet verloren.
Nieuwsgierige vragen over jou leven weet je ook slim/sluw te saboteren en te omzeilen.

Je neemt mensen in de maling (misschien uit zelf behoud door ervaringen eerder in dit leven), maar wie hou je uiteindelijk voor de gek?
Je kracht is gelegen in gelach en grappenmakerij, die kunnen ruimte scheppen voor nieuwe inzichten en leerprocessen, wanneer je er op een goede manier gebruik van zou maken.
Je hoeft je niet anders voor te doen dan wie je in werkelijkheid bent.
Mensen doorzien jou vroeg of laat en vergeven jou.
Vooral wanneer je leert van jou streken waarachter jij je verstopt en jij je werkelijke zelf laat zien.

Wees jezelf smile

Hier laat ik het even bij.
Lieve groet, Enigma
Sarah_
Sarah_ okt 17 '13
WOW Enigma, interessant! Ik kreeg iets heel anders..... Ach ... na twijfel of ik mijn verhaal dan zou moeten posten heb ik besloten het toch te doen. Misschien heb je er iets aan Hans. ..

Hans, ik ga jouw foto proberen te lezen. Hopelijk kan je er iets mee. Ik merk dat ik het erg moeilijk vind omdat ik steeds in mijn denken ga zitten. Hopelijk kon ik het voldoende uitschakelen om jou te geven wat je nodig hebt om door te gaan.

• * * * * * * *

Niks Torn between two lovers . Dit zit helemaal in jouw hoofd. Innerlijke strijd. Je ene oog zegt dat hij nog steeds in is voor een beetje lol en liefde, maar is erg moe en afwachtend. Het andere oog houdt het af, is ook moe maar houdt de boot af. Aan zijn lijf even geen polonaise meer. Hij wil rust. Maar het andere oog, het andere gedeelte van jou is ook moe maar heeft de hoop op een leuk leven nog niet opgegeven. Kom maar op … ik ben er klaar voor, lijkt het te zeggen. Ongeacht de consequenties. Misschien … of misschien niet.

Innerlijke strijd. Kan je zelf oplossen. Ga het avontuur aan … ga ervoor. Daarna kan je er nog altijd voor kiezen om voor de rust te gaan. Misschien is die rust zelfs mogelijk met iemand anders. Samen. Eng … logisch … altijd! Blijft eng. Niks doen word je ook niet gelukkiger van. Keuze maken … Een leuke voor jou

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...e=1&theater

En om aan te geven dat het echt niet uitmaakt wat je doet. Zolang het goed voelt is het goed:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...e=1&theater

Voor mijn gevoel zit het helemaal in jou. Maar ach … mijn gevoel klopt soms niet winkAls ik in mijn denken ga zitten (en conclusies trek uit wat ik gelezen heb) zou het ook kunnen zijn dat je familie er tegen is dat je een andere relatie krijgt … Je houdt van je familie en van de ander.

Hou van jezelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat je snel meer lezingen krijgt en dat je hier ongeschonden uitkomt!


admin
admin okt 18 '13
Jeetje Enigma. Hier schrik ik wel van. islandlady zal dit ook lezen en je hebt wel gelijk. Je ziet het goed. Sinds het overlijden van mijn vrouw ben ik zoekende. Heb vele vriendinnen gehad en hou ze stuk voor stuk voor de gek. Waarom ik weet het niet.
Dank je wel moet hier over nadenken.
Islandlady
Islandlady okt 19 '13
Ik reageer hier verder maar even niet op. Ik schrik net als Hans erg van deze lezing. Klopt wel enorm met mijn gevoel.
Enigma
Enigma okt 19 '13
Lieve Hans en Islandlady smile

Het is geenzins mijn bedoeling geweest om jullie zo te laten schrikken.
Ik weet ook niet of ik hier nog een keer zoiets post.
Ik vond het zelf ook wel een beetje spannend en direct overkomen, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik hou van duidelijkheid, eerlijkheid en openheid.
Zo heb ik het liever zelf ook, want dan komt het binnen en kan ik er wat mee.
Misschien moet ik er voortaan rekening mee houden dat niet iedereen daar prijs op stelt en daar wil ik best aan werken smile
In het dagelijks leven weet ik dat ik voor sommige mensen ook te direct overkom.
Misschien had ik het achteraf beter in een pb aan jullie kunnen sturen, maar dat is op dat moment niet bij mij opgekomen.

Ik lees het ook terug alsof het door een ander geschreven is.
Er zijn op dit moment veel veranderingen bij mij gaande en daar hoort ook bij dat ik geleid word door mijn gidsen en daar ben ik hen dankbaar voor.
Ik zal aan hen kunnen vragen of ze de boodschappen wat meer genuanceerd over willen brengen.

Wat ik ook door krijg is dat het niet negatief bedoeld is (als het zo voelt heeft dat met het Ego te maken), maar juist om inzichten te krijgen, zodat je aan jezelf mag gaan werken.
Het is ook maar hoe je het wilt lezen (voelen) wink
Dat jij het herkent en er zo openlijk over durft te zijn dat zegt mij al genoeg over wat voor mens jij bent.
"JIJ DURFT NAAR JEZELF TE KIJKEN" !!!
Daar mag je trots op zijn, ik waardeer jou en respecteer jou antwoord.
Als je het herkent kun je er ook aan gaan werken.

De antwoorden zullen niet buiten je te vinden zijn, maar ik zou zeggen: "ga op wereldreis binnenin jezelf, waar je "jezelf" terug zal vinden. met je huidige partner waar je veel steun aan zult hebben.

Je bent gewoon even de weg kwijt door Aardse ervaringen.
Ik lees net in je andere post dat jij er voor openstaat om je spiritueel te ontwikkelen.
Maar om je zielsontwikkeling te stimuleren ben je nu (en de keuze die er altijd is ligt bij jou) niet op de juiste weg bezig. want jij volgt nu nog je Ego in plaats van je Hart.
Je wilt je spiritueel ontwikkelen en dat kun je ook, maar de enige die dat tegenhoud ben jijzelf.
Als je alles bij hetzelfde laat lijd deze weg naar het niveau die bij deze bestemming hoort.
Wanneer je voor het pad van waarheid kiest zul je nu echt andere keuzes in je leven moeten gaan maken.
Welk pad wil jij gaan bewandelen en waar geloof jij in?
In het pad van de waarheid of ....... ?


Heel jezelf en verbind je met de vrouwelijke energie.

Mooie innerlijke wandelingen en heel veel liefde wens ik jullie beide toe smile

Lieve groet, Enigma
Enigma
Enigma okt 19 '13
Waren er maar meer mensen zoals Hans die openlijk naar zichzelf durft te kijken smile

Ieder mens heeft ervaringen met zijn donker/schaduwkanten.
De wereld is vol van dualiteit en balans daarin zoeken is belangrijk.
Het herkennen en omarmen van die kanten van jezelf brengt je juist tot vrijheid en spirituele groei/ontwikkeling.


Energy continues to flow and you consciousness is expanding smile
admin
admin okt 20 '13
Ik zie het wel maar kom er niet meer uit. Ik ga weet dat het islandlady heel veel pijn doet maar kan niet anders meer verstrikt in teveel leugens. Dank jullie.
Enigma
Enigma okt 21 '13
Hier schrik IK dan weer heel erg van.

Waarom loop je weg?
Problemen zijn er om op te lossen.
Waarom vergeet jij te leren van je ervaringen?

Jij hebt de keus wanneer je een patroon herkent om het te doorbreken wink
Mensen zijn vergevingsgezind, wanneer iemand het pad van waarheid kiest smile

Hoe dan ook, wat je keuze ook word ik wens jou en ook Islandlady
sterkte, liefde en geluk toe.

Lieve groet, Enigma
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 21 '13
Beste Hans,

Juist in de spiegel kijken is iets wat je samen met je partner kunt doen, zodat je er samen sterker van kunt worden. Het oplossen van leugens en illusies is iets waarin je nu kunt en mag groeien. Is het niet eens tijd om jezelf vrij te maken van alles wat je om jezelf heen hebt gesponnen, zodat je jezelf kunt gaan ont-wikkelen in de richting die je bedoeld bent te gaan zijn?

Island lady is prima in staat om voor zichzelf te bepalen in hoeverre ze hier met je mee wilt gaan en waar haar grenzen zijn. Misschien is het goed om dit keer er niet voor weg te lopen, maar het stapje voor stapje aan te gaan?
Islandlady
Islandlady okt 21 '13
Lieve Enigma en Julien,

Ik hoop dat Hans binnenkort weer een keer inlogt op de site. Hij is wederom vertrokken. Ik ben kapot van verdriet want ik hou van hem.
Voelde van begin af aan dat er leugens waren en hij blijft ze volhouden. Hij wil er niet aan werken lijkt het wel en geeft anderen de schuld. Hij wil geen hulp zoeken dat moet een ander doen want die heeft hulp nodig.

Heb ik ook gedaan en gelukkig heb ik daar wel baat bij.
Ik moet verder maar mijn gevoel is wel heel sterk dat hij binnenkort weer terug is.

Ik droom ook steeds van hem, dat hij bij me in bed stapt of dat hij ineens in de woonkamer staat. Hoor hem tegen mij praten. Ik wordt daar elke nacht een paar x wakker van. Hoop dat dat loslaten is! Ik maak me namelijk zorgen om hem. Heel ernstig want ik denk dat er veel meer aan de hand is dan alleen de vlucht.

Liefs Islandlady
Enigma
Enigma okt 21 '13
Wat ben jij een mooi mens Islandlady smile

Het Ego (angst) wijst schuld toe.
Angst, wanhoop, vlucht, opgejaagd voel ik ook bij hem.
Het voelt niet goed aan, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen.

Misschien heb jij (of anderen) hier iets aan, het is van Marianne Williamson en heet "A return to love".

http://www.peace.ca/a_return_to_love.htm

Sterkte en een dikke knuffel.

Liefs, Enigma
Islandlady
Islandlady okt 23 '13
Lieve Enigma,

Oeps had hier nog niet op gereageerd.
Hij heeft zelf toegegeven dat hij gevlucht is, angst is er ook door dingen die gebeurd zijn met de auto. Denk inderdaad dat hij er opgejaagd is en daarom ook gevlucht is. Goed is het zeker niet en als ik aan hem denk draait mijn maag om.

Dank je wel

Liefs en dikke knuffel terug.

ps. A Return to Love ga ik printen. Ga er zeker iets aan hebben.
admin
admin okt 24 '13
:-(

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki